skribb Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Det blir troligen i Carcer. I alla GTA-spel efter GTA3 hör man referenser till Carcer City (på radio, hos fotgängare osv.). Det lär nog utspela sig innan 2003 dock, eftersom staden då var helt öde/förseglad och bebodd endast av gangsters (som i Manhunt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Jag tänkte på samma sak som skribb, tanken slog mig igår när jag lirade SA och hörde massa snack om Carcer city på radion. Dom snackade till och med om parker och shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Orka brittisk brytning Redigerad 19 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Orka brittisk brytning Haha brittisk brytning här ju det bästa som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Hmm, Carcer City samt delen av Liberty City som man inte fick åka till i GTA3. Men när får man veta att Carcer City var ödelagt 2003? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 The Grand Theft Auto IV debut trailer is still 19 days away, but we've already got a good idea of where the game might take place. Tokyo has been rumored along with Paris, London, and other European locations, but if a new rumor is true, then New York is looking like the winner. NeoGAF user VALIS is claiming to know this inside information: "Friend of mine was just contacted today to be on the GTAIV soundtrack. He was in the 1980s NY hardcore band Breakdown. He had a laugh at the lowball offer, but of course he's not gonna pass it up. Källa GTA4.TV Detta tror jag inte på, Liberty City ska väl föreställa New York eller?, då tror jag inte att dom lägger ett nytt spel i ett nytt kapitel (?) i en liknande stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Detta tror jag inte på, Liberty City ska väl föreställa New York eller?, då tror jag inte att dom lägger ett nytt spel i ett nytt kapitel (?) i en liknande stad. Jag håller med. Det finns inte en chans de baserar en ny stad på New York. Kan hända att det blir delar av Liberty City som vi inte har sett innan samt närliggande städer men bara för att de har ett band från New York i spelet så betyder det inte att spelet utspelar sig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Med ett så stort spel som GTAIV kommer vara tror jag absolut inte att de återvinner någon av GTA1-städerna, det har folk tröttnat på redan till Stories. Jag tippar på London, faktiskt. Inte Paris eller Tokyo iaf, men Seattle kommer för mig på andraplats. På tredjeplats kommer en helt annan stad än vad folk spekulerar i. Var? Vet inte, men inte Paris eller Tokyo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen__23 Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Om ett par dagar vet vi. Brittisk brytning. Trodde engelskan kom från Storbritannien så brytning vet jag inte . Hoppas att det blir London, känns så rätt, men varför inte Baltimore eller Phiadelphia som har enormt kriminalitet? Camden i Philly är bland de fattigaste områdena i USA, men samtidigt, gangsta-ghetto-stilen fanns i SA och måste säga att jag gillar Vice City´s glam miljöer mer. Det viktigaste är att huvudpersoner smälter bra in i miljön! Om ett par dagar vet vi! ( Förhoppningsvis ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Jag vet inte varför, men jag har hela tiden haft känslan av att vi kommer få spela som Claude Speed igen. Ett helt nytt kapitel, ny grafik och så. Claude Speed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 En hint borde finnas i de namnen de tog rättigheterna på innan de gjorde Vice City. Bland de namnen fanns: Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Tokyo. Samt ett par andra som jag inte minns. Det är därifrån som Tokyo ryktet kommer. Så Tokyo låter väldigt troligt med tanke på att de redan har använt 4 av de namnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Det måste ju heta GTA IV för att det är en ny generation, precis som GTA3 BTW, kommer dom överge folder temat dom haft på föregående GTA spel, hoppas att fodralet inte kommer vara svart och det står "GTA IV", fast de e rätt snyggt Redigerad 20 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Vad sägs om Detroit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Jag skulle tro att det blir Seattle. Då ligger alla GTA städer i USAs fyra hörn: Liberty City=New York=nordöst. Vice City=Miami=sydöst. San Andreas=Kalifornien och Nevada=sydväst. Seattle=nordväst. Jag hoppas på antingen Seattle eller London (dubbeldäckare (:!!! ). Redigerad 21 mars, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Jag hoppas att det blir Tokyo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Jag hoppas att det blir Tokyo Själv hoppas jag på GTA: Skåne, jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Själv hoppas jag på GTA: Skåne, jag. Danmark känns inte så aktuellt som kandidat huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Om det inte blir USA så vill jag ha Rom eller Tokyo. Redigerad 21 mars, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Om det inte blir USA så vill jag ha Rom eller Tokyo. Det blir varken GTA: Tokyo, GTA: Skåne eller nåt annat. Det blir GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Det blir varken GTA: Tokyo, GTA: Skåne eller nåt annat. Det blir GTA IV. Jag pratar inte om titeln på spelet, jag pratar om vilken stad jag vill det ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts