Jump to content

Grand Theft Auto IV

Share

Recommended Posts

• Inlägg 971
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hoppas att de en gång för alla berättar att GTA3 killens namn är Claude för trots att namnet finns i datafilerna till GTA3 och trots att det nämns 2 gånger i San Andreas och trots att Rockstar själva har sagt att det är namnet så vägrar många fortfarande tro det eller ens tänka sig tanken. (Ja, vissa GTA spelare är så barnsliga)

Det komiska är ju att det officialla avslöjandet i GTA:SA var tänkt som en trevlig överaskning men blev ett krig mellan de som fattade det och de som inte ville erkänna det.

Så, det hade varit kul om de kunde ha med Claude i GTAIV och höra någon säga Claude till honom så att alla som envisas med att tro att Claude är en hitils okänd karaktär som Catalina hade mellan spelen nu kan erlänna sig besegrade.

Sedan så skulle jag vilja se CJ och Tommy Vercetti igen. Och Cesar Vialpando, min favorit gästkaraktär. (w00t)

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han fick shotgun skott i strupen i introt till GTA3, därför är han stum. Däremot säger han ingenting i San Andreas heller, fast det är vad jag har hört i alla fall.

Nja, det stämmer inte. Som SiXxe sa så kan man omöjligt överleva det ens i GTA världen. :(

Och som du själv sa så är han tyst i San Andreas och kallas "Silent Snake" eller nåt liknande där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han fick shotgun skott i strupen i introt till GTA3, därför är han stum. Däremot säger han ingenting i San Andreas heller, fast det är vad jag har hört i alla fall.

Haha, så ni vet så är ju shotgun av kaliber så att det är flera "skott" i ett..eller hagel då eller hurattsäga..skjöt de han ifrån kort distans så är det ju självklart att han borde dö men..

Sluta, i GTAvärlden kan han ha överlevt.

Somsagt så whatever ingen idé att diskutera det? :(

Redigerad av Swift
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var väl inget shotgun skott? Hon hade väl en pistol?

Stämmer, förutom att hon har två.

http://www.youtube.com/watch?v=5n6jj269yPQ

Är det bara jag eller är inte det en ung Catalina? Kläderna, attityden, utseendet, accenten och framförallt hyllan? :lol:

Iallafall hennes dotter eller något? man borde nästan ge sig ut och ta en närmare titt på hennes hus.

Edit: Hittade inget ... lite mystiskt dock att hennes Buffalo fortfarande står kvar ... det är iallafall ingen Banshee :/.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer, förutom att hon har två.

http://www.youtube.com/watch?v=5n6jj269yPQ

Är det bara jag eller är inte det en ung Catalina? Kläderna, attityden, utseendet, accenten och framförallt hyllan? :ph34r:

Iallafall hennes dotter eller något? man borde nästan ge sig ut och ta en närmare titt på hennes hus.

Edit: Hittade inget ... lite mystiskt dock att hennes Buffalo fortfarande står kvar ... det är iallafall ingen Banshee :/.

Det är Catalina. I SA så åker hon med Claude till liberty city, och SA utspelar sig -92? Nåt sånt iaf. GTA 3 är efter det.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor