Lofon Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Heja nyheter! Jag vill ha nyheter! Min lilla GTA-Nörds-mage börjar kurra så fort jag tänker på GTA IV. W0rd på den! Skulle vara trevligt med lite nyheter nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Dom har lagt till namnet Lazlow Jones på IMDB, så ett par sköna radioprogram kan man räkna med om det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 IMDB är aldrig pålitligt i såna här sammanhang, det kan väl vem som helst ändra. Vad jag minns var det enligt IMDB garanterat att Ken Rosenberg skulle vara med i VCS, men inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag hoppas ju verkligen att det kommer några gamla karaktärer, annars blir det ju trååkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag hoppas ju verkligen att det kommer några gamla karaktärer, annars blir det ju trååkigt... Ja, annars hoppas jag att man blir fäst vid de nya karaktärerna och storyn ganska fort..annars kan det bli lamt, men det skulle aldrig rockstar misslyckas med..(HOPPAS JAG :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag tror (och hoppas) på att gamla karaktärer dyker upp, men jag tror inte att dom kommer bygga en story runt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag tror (och hoppas) på att gamla karaktärer dyker upp, men jag tror inte att dom kommer bygga en story runt dom. Troligen det hittills klokaste sagt om de eventuella GTAIII-karaktärerna i GTAIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Jag hoppas att de en gång för alla berättar att GTA3 killens namn är Claude för trots att namnet finns i datafilerna till GTA3 och trots att det nämns 2 gånger i San Andreas och trots att Rockstar själva har sagt att det är namnet så vägrar många fortfarande tro det eller ens tänka sig tanken. (Ja, vissa GTA spelare är så barnsliga) Det komiska är ju att det officialla avslöjandet i GTA:SA var tänkt som en trevlig överaskning men blev ett krig mellan de som fattade det och de som inte ville erkänna det. Så, det hade varit kul om de kunde ha med Claude i GTAIV och höra någon säga Claude till honom så att alla som envisas med att tro att Claude är en hitils okänd karaktär som Catalina hade mellan spelen nu kan erlänna sig besegrade. Sedan så skulle jag vilja se CJ och Tommy Vercetti igen. Och Cesar Vialpando, min favorit gästkaraktär. Redigerad 20 februari, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Skulle vilja veta hur Claude blev stum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Skulle vilja veta hur Claude blev stum... Jag tror inte att han är stum. Jag uppfattar det som att han väldigt väldigt VÄLDIGT sällan pratar. Catalina sa nåt i San Andreas om att han inte pratar så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jag tror inte att han är stum. Jag uppfattar det som att han väldigt väldigt VÄLDIGT sällan pratar. Catalina sa nåt i San Andreas om att han inte pratar så mycket. Han är nog lite blyg bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Han fick shotgun skott i strupen i introt till GTA3, därför är han stum. Däremot säger han ingenting i San Andreas heller, fast det är vad jag har hört i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Han fick shotgun skott i strupen i introt till GTA3, därför är han stum. Däremot säger han ingenting i San Andreas heller, fast det är vad jag har hört i alla fall. Man borde dö efter ett shotgunskott i strupen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Han fick shotgun skott i strupen i introt till GTA3, därför är han stum. Däremot säger han ingenting i San Andreas heller, fast det är vad jag har hört i alla fall. Nja, det stämmer inte. Som SiXxe sa så kan man omöjligt överleva det ens i GTA världen. Och som du själv sa så är han tyst i San Andreas och kallas "Silent Snake" eller nåt liknande där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Sluta, i GTAvärlden kan han ha överlevt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Han fick shotgun skott i strupen i introt till GTA3, därför är han stum. Däremot säger han ingenting i San Andreas heller, fast det är vad jag har hört i alla fall. Haha, så ni vet så är ju shotgun av kaliber så att det är flera "skott" i ett..eller hagel då eller hurattsäga..skjöt de han ifrån kort distans så är det ju självklart att han borde dö men.. Sluta, i GTAvärlden kan han ha överlevt. Somsagt så whatever ingen idé att diskutera det? Redigerad 21 februari, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Det var väl inget shotgun skott? Hon hade väl en pistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Det var väl inget shotgun skott? Hon hade väl en pistol? Stämmer, förutom att hon har två. http://www.youtube.com/watch?v=5n6jj269yPQ Är det bara jag eller är inte det en ung Catalina? Kläderna, attityden, utseendet, accenten och framförallt hyllan? Iallafall hennes dotter eller något? man borde nästan ge sig ut och ta en närmare titt på hennes hus. Edit: Hittade inget ... lite mystiskt dock att hennes Buffalo fortfarande står kvar ... det är iallafall ingen Banshee :/. Redigerad 22 februari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Det var väl inget shotgun skott? Hon hade väl en pistol? Som sagt, det är vad jag har hört. Ja det är catalina från San Andreas. Efter uppdraget då man tävlar mot Claude säger hon att hon ska åka med honom till Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Stämmer, förutom att hon har två. http://www.youtube.com/watch?v=5n6jj269yPQ Är det bara jag eller är inte det en ung Catalina? Kläderna, attityden, utseendet, accenten och framförallt hyllan? Iallafall hennes dotter eller något? man borde nästan ge sig ut och ta en närmare titt på hennes hus. Edit: Hittade inget ... lite mystiskt dock att hennes Buffalo fortfarande står kvar ... det är iallafall ingen Banshee :/. Det är Catalina. I SA så åker hon med Claude till liberty city, och SA utspelar sig -92? Nåt sånt iaf. GTA 3 är efter det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts