T-Bone Mendez Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Annars skulle något jamaicanskt vara intressant. Jamaicanskt skulle vara bra. Jag tycker jamaicanerna har för liten roll i dom tidigare GTA-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Låt oss säga att det blir Europa och INTE England. Vi säger att det blir frankrike, måste inte alla prata franska då? Måste inte radion vara på franska då? Måste inte allt vara på franska i staden då? Hur kul blir det? Hur kul blir det om allt i Frankrike plötsligt är på engelska då? Det kommer inte fungera! Men herregud man kan välja subtitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 En sak som jag störde mig på i SA är att man bara får plats med 3 gängkompisar i bilen. Man kan värva 7 eller 8 gängmedlemmar. Men det får bara plats 3. Då tycker jag att dom andra ska ta en bil och åka bakom mig. Och det borde få plats tre stycken i baksätet. Och i två-dörrs bilar borde dom ändå kunna sitta i baksätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Trippel post... EDIT! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Wow, you´re good. 3 poster i samma topic efter varandra på en kvart Vad är det för fel på Edit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Wow, you´re good. 3 poster i samma topic efter varandra på en kvart Vad är det för fel på Edit? Wow, orka bry sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Wow, orka bry sig Ja, eftersom det är totalt onödigt. Det finns en Editknapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Ja, eftersom det är totalt onödigt. Det finns en Editknapp. Men vad spelar det för roll? Du får det att låta som att du drabbas dåligt av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Men vad spelar det för roll? Du får det att låta som att du drabbas dåligt av det. Men snälla lär dig som han sa att edita post. Han drabbas inte personligen, men det tar på GTAsajten server, och det är inte så smart att ha 3 st posts i följd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Men snälla lär dig som han sa att edita post. Han drabbas inte personligen, men det tar på GTAsajten server, och det är inte så smart att ha 3 st posts i följd. Tar det inte på servern om två stycken ska posta nåt som inte har med tråden att göra. Dom började att gå off-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Tar det inte på servern om två stycken ska posta nåt som inte har med tråden att göra. Dom började att gå off-topic. Det är helt enkelt bara reglerna!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Ne nu är jag trött på alla petiga och otrevliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Förlåt då prinsessan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 T-bone, vi har regler för att alla ska följa dom. Så sluta med dina poster efter varandra annars får du varningar, alternativt hybernate eller ban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Asså GTA 4 hoppas jag är mycket mer äkta, mer bättre ljud och att bilen inte sprängs för man skjuter på den... Liksom om den börjar brinna i huven ska den inte explodera... det gör den typ aldrig i värklighetetn... Sen att Om man kommer i ett "backflip" läge med motorcykel ska det inte bli nån knäpp vändning som det blri det ska liksom bli en rak "Backflip". Sen att människor runt om ska typ komma hem med bilen in på gården och sen typ gå in i den egna hus och sen komma ut igen och typ klippa gräsmattan eller nått liknade liksom, i SA så parkerar dom och sen bara går i väg som dom inte äger bilen längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 En sak som jag störde mig på i SA är att man bara får plats med 3 gängkompisar i bilen. Man kan värva 7 eller 8 gängmedlemmar. Men det får bara plats 3. Då tycker jag att dom andra ska ta en bil och åka bakom mig. Och det borde få plats tre stycken i baksätet. Och i två-dörrs bilar borde dom ändå kunna sitta i baksätet. Finns väl bilar som rymmer fler än 3 (har jag för mig iallfall) typ 5st eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Finns väl bilar som rymmer fler än 3 (har jag för mig iallfall) typ 5st eller så Men man borde ändå kunna få alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Finns väl bilar som rymmer fler än 3 (har jag för mig iallfall) typ 5st eller så Coach och Bus får plats med alla Men man borde ändå kunna få alla. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Har tänkt på att den enda gången man uppskattar denna eviga väntan till releasen är då man har tröttnat på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 T-bone, vi har regler för att alla ska följa dom. Så sluta med dina poster efter varandra annars får du varningar, alternativt hybernate eller ban. I vote ban! Heja nyheter! Jag vill ha nyheter! Min lilla GTA-Nörds-mage börjar kurra så fort jag tänker på GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts