Jump to content

Grand Theft Auto IV

Share

Recommended Posts

Det kommer att bli stort ändå. Fullt tillräckligt. För om du tycker GTA SA är för litet (till storleken) och så. Så testa att sticka ut till Mt.Chiliad och GÅ till The Strip. Trevligt. Vist det är funktioner vi vill ha. Funktioner, Grafik, Ny Fin Stad och det ska inte vara för litet, men inte heller föööör stort. Lite större än GTA: SA går jag med på.

Quick editoz: Jag blir nog nöjd hur det än blir! :)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 971
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Just Cause var för stort för att det inte fanns något roligt på vägen, det var bara typ att man körde till ett ställe, det var inte KUL att köra. Så det är inte att det är för stort, det är det att det är tråkigt att köra.

Joo jag håller med på den punkten, alla vägar såg likadana ut så jag förstår inte varför spelvärlden skulle vara så stor :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte hundra på vilka skivor, men Crackdown t.e.x. ligger på 6,58 GB, så jag antar de ligger på 8 GB dual-layer DVD-skivor.

7 GB DVD-ROMS ska det vara. Det dubbla när det är dual-layer (Kan ha 4 lager). Bungie har sagt att HALO 3 kommer vara runt 15-25 GB stort.

De flesta konsollspelen nu ligger mellan 6-10 GB nu.

PS3s Blue-Ray skivor är 54 GB i dual-layer.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tänkt lite med städerna, eftersom majoriteten vill ha USA så kommer det säkert bli så men London är det inget fel på och det skulle vara roligt att spela i London i 3D-miljö.

Kan dom då inte göra så att t.ex huvudkaraktären börjar sin kriminella bana eller ja att göra uppdrag i London och är där halva spelet tills man åker över till USA eller något liknande.

Då får man både London och någon/flera städer i USA. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor