VickeX Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Det kommer att bli stort ändå. Fullt tillräckligt. För om du tycker GTA SA är för litet (till storleken) och så. Så testa att sticka ut till Mt.Chiliad och GÅ till The Strip. Trevligt. Vist det är funktioner vi vill ha. Funktioner, Grafik, Ny Fin Stad och det ska inte vara för litet, men inte heller föööör stort. Lite större än GTA: SA går jag med på. Quick editoz: Jag blir nog nöjd hur det än blir! Redigerad 13 februari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Men 360 kanske blir lika stort, men på flera skivor och måste ev. installeras på hårddisken? Tror inte de nöjer sig med 4.7 Gb till ett nextgen-GTA både de själva och fansen väntat så länge på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Hoppas det inte blir lika stort som Just Cause, det var faktiskt FÖR STORT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Hoppas det inte blir lika stort som Just Cause, det var faktiskt FÖR STORT Ett spel kan aldrig bli för stort, bara för några NPC per kvadratmeter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Just Cause var för stort för att det inte fanns något roligt på vägen, det var bara typ att man körde till ett ställe, det var inte KUL att köra. Så det är inte att det är för stort, det är det att det är tråkigt att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Just Cause var för stort för att det inte fanns något roligt på vägen, det var bara typ att man körde till ett ställe, det var inte KUL att köra. Så det är inte att det är för stort, det är det att det är tråkigt att köra. Joo jag håller med på den punkten, alla vägar såg likadana ut så jag förstår inte varför spelvärlden skulle vara så stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Men 360 kanske blir lika stort, men på flera skivor och måste ev. installeras på hårddisken? Tror inte de nöjer sig med 4.7 Gb till ett nextgen-GTA både de själva och fansen väntat så länge på. Inga 360-spel ligger på på 4,7 GB skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Inga 360-spel ligger på på 4,7 GB skivor. Vad ligger de på då? Är det inte DVD-skivor? EDIT: Games are stored on standard dual-layer DVD-ROMs with 7 GB of usable space available for game content. Redigerad 13 februari, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Vad ligger de på då? Är det inte DVD-skivor? EDIT: Han kanske menar att inget spelet är så stort än så att dom ligger på kanske 3.6 gig eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Vad ligger de på då? Är det inte DVD-skivor? EDIT: Jag är inte hundra på vilka skivor, men Crackdown t.e.x. ligger på 6,58 GB, så jag antar de ligger på 8 GB dual-layer DVD-skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jag är inte hundra på vilka skivor, men Crackdown t.e.x. ligger på 6,58 GB, så jag antar de ligger på 8 GB dual-layer DVD-skivor. Och hur tar man reda på så exakta siffror utom på P!R473B4µ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Och hur tar man reda på så exakta siffror utom på P!R473B4µ? Köttfärs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Köttfärs? Spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Skulle inte en BD-skiva kunna rymma upp till 250gig eller har jag drömt det? På wiki står det MINST 4 lager, det betyder inte att det måste vara 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 På wiki står det MINST 4 lager, det betyder inte att det måste vara 4. A men på wiki kan vem som helst gå in och skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Spam? Jo typ, jag tror det... BD? Ni menar alltså inte bluray då, vad är BD? BigDisk? Redigerad 14 februari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) BD? Ni menar alltså inte bluray då, vad är BD? BigDisk? BD står för Bad Definition/Depth eller vad det nu är XD Redigerad 14 februari, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Jag är inte hundra på vilka skivor, men Crackdown t.e.x. ligger på 6,58 GB, så jag antar de ligger på 8 GB dual-layer DVD-skivor. 7 GB DVD-ROMS ska det vara. Det dubbla när det är dual-layer (Kan ha 4 lager). Bungie har sagt att HALO 3 kommer vara runt 15-25 GB stort. De flesta konsollspelen nu ligger mellan 6-10 GB nu. PS3s Blue-Ray skivor är 54 GB i dual-layer. Redigerad 16 februari, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 BD står för Bad Definition/Depth eller vad det nu är XD Jaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Har tänkt lite med städerna, eftersom majoriteten vill ha USA så kommer det säkert bli så men London är det inget fel på och det skulle vara roligt att spela i London i 3D-miljö. Kan dom då inte göra så att t.ex huvudkaraktären börjar sin kriminella bana eller ja att göra uppdrag i London och är där halva spelet tills man åker över till USA eller något liknande. Då får man både London och någon/flera städer i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts