T-Bone Mendez Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Lista över saker som ska finnas/förbättras IMOBättre AI på polisernaSlipa lite mer på realismenDjur (sidouppdrag där man kanske ska ut och jaga björn eller så?)Fler transport medel (jadu kanske hästar? alltid bra att ha om man vill ta sig igenom skogarna fort)Fler vapen, och nu menar jag äckligt många fler vapen.Det är typ några saker Jag vet att AI står för smarthet eller nåt, men vad är det förkortning på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag vet att AI står för smarthet eller nåt, men vad är det förkortning på? Artificiell Intelligence, stavning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Asså jag hoppas värkligen det kommer till Dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Att man kan ta upp saker och slåss med, som i Dead Rising!! Redigerad 10 februari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 fysiken har varit värdelös. bättre fysik,ungefär som i saints row. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 [*]Fler vapen, och nu menar jag äckligt många fler vapen. Eller hur. Det ska va typ minst 10 vapen i varje kategori. Så man kan ha en favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Mycket påskägg! Var ju bland det roligaste i SA att leta myter och påskägg Så det ska vara fler påskägg än i SA och mycket större yta att röra sig på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag tycker också det ska finnas mycket vapen. Men jag tycker man ska kunna ha alla samtidigt. Inte att man bara kan ha en från varje kategori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Mycket påskägg! Var ju bland det roligaste i SA att leta myter och påskägg Så det ska vara fler påskägg än i SA och mycket större yta att röra sig på! Agree. Det är alltid kul med överasskningar, saker som man får hitta själv. Det är underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag tycker också det ska finnas mycket vapen. Men jag tycker man ska kunna ha alla samtidigt. Inte att man bara kan ha en från varje kategori. Orka bläddra igenom 50 vapen för varje gång man ska använda nåt nytt vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Lista över saker som ska finnas/förbättras IMO Bättre AI på polisernaSlipa lite mer på realismen Djur (sidouppdrag där man kanske ska ut och jaga björn eller så?) Fler transport medel (jadu kanske hästar? alltid bra att ha om man vill ta sig igenom skogarna fort)Fler vapen, och nu menar jag äckligt många fler vapen. Det är typ några saker Bättre Redigerad 10 februari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Det borde vara så man kan göra backflip med motorcykel totalt liksom... för när man kommer upp och ner på SA så vrids det bara runt på nått kneppigt sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Orka bläddra igenom 50 vapen för varje gång man ska använda nåt nytt vapen. Vem tvingar dig att köpa alla då? Det är ju valfritt om man vill ha alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Det borde vara så man kan göra backflip med motorcykel totalt liksom... för när man kommer upp och ner på SA så vrids det bara runt på nått kneppigt sätt.. Jag skulle helt klart vilja ha fler "fordon" att kunna trixa med. Men jag tycker att motorcycklarna funkar bra i SA. Om man tänker realsitiskt är det väldigt svårt att göra en bakåtvolt med en motorcyckel. Men med cycklarna tycker jag defenitivt att set ska gå att göra en backflip. Men framför allt mer fordon/saker att trixa med. Skatebord, skidor, jetski, snöskoter, inlines, wakeboard, surfingbrädr.... Självklart beroende på var spelet utspelar sig. Men fler saker skulle göra det möjligt att utnyttja miljön i spelen till fullo. Eftersom rockstar är experter på att producera "världar" fulla med stunting möjligheter skulle detta öppna massor av dörrar inom stunting delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Mycket mer detaljer skulle vara gött imo.. Och en viktig sak: Att de ska ta upp alla saker/egenskaper man har/kan göra, så som att rekrytera gängmedlemmar, simma, äta. Föremål: Cyklar, jetski´s, motorcyklar (OFC, men ändå .) Osv.. "-Skatebord, skidor, jetski, snöskoter, inlines, wakeboard, surfingbrädr....-" Såsom gta_player skrev osv, stort urval av fordon och vapen helt enkelt. Allt ska finnas där, kanske t.o.m mer saker. EN sak då med dethär som folk har postat tidigare, att det skall vara 6st städer från 6st Europeiska länder i spelet, Det skulle då vara nice om man hade flera olika vägar från/till dem, som var mer detaljerade, TEX: Gta:lc, det där med förjorna och planen när du åkte genom städerna, det skall vara mer detaljerat imo, som om du ser inutifrån planet/tåget eller whatever you're ridin' och blablabla.. Fast det kanske skulle förstöra känslan rätt mycket med att förtora upp sådana saker..men iallafall.. Och det här med IV: Det känns som vi börjar på en helt ny grejj, såsom GTA III då 3dn kom till GTAvärlden Känns som det blir lite mer realiserat, bättre fysik, nya idéer osv.. Man kan alltid hoppas, men det här lär nog inte bli en flopp, tror det kmr gå bra Kul att spektakulera lite.. OBS: Kanske sämst stavning, men är lite vriden nu och har svårt att skilja felstavat och rättstavade ord , trött oxå. Sry men kan inte quota än så jag skrev till i edit Redigerad 10 februari, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Det borde vara så man kan göra backflip med motorcykel totalt liksom... för när man kommer upp och ner på SA så vrids det bara runt på nått kneppigt sätt.. Håller med, håller med. Skitstörande att motorcykeln vänder på sig som en katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Min tro är att Rockstar Games kommer att göra ett spel som kommer att visa vad din PS3 går för - som då GTA3 kom ut men det lär komma flera ''expansioner'' på GTA IV för att dom ska få in pengar. Det skulle då vara onödigt, som I GTA3 att ta med alla funktioner på en gång. I GTA3 fanns inte motorcyklar det fanns I Vice City. I Vice City kunde men exempelvis inte simma även om det skulle vara ett oerhört smart tilllägg. Hoppas ni fattar vad jag menar. Det lär knappast andvända sina resurser helt till fullo. Om det blir så betyder det definitivt inte att GTA IV blir ett dåligt spel, tvärtom; Det kommer ta världen med med eld och lava som de gjorde med GTA3. Redigerad 10 februari, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Bättre Mycket bättre! My thoughts exactly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Orka bläddra igenom 50 vapen för varje gång man ska använda nåt nytt vapen. Nej det behöver man inte. Som i Vice City, San Andreas och Saints Row räcker, att man kan kanske bara har åtta kategorier av vapen, och man kan bara ha ett vapen/kategori på sig. Har någon postat denna bild av boxarten än? Trodligtvis fake=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Nej det behöver man inte. Som i Vice City, San Andreas och Saints Row räcker, att man kan kanske bara har åtta kategorier av vapen, och man kan bara ha ett vapen/kategori på sig. Har någon postat denna bild av boxarten än? Trodligtvis fake=) http://www.ps3only.nl/images/screenshot/gt...iewth_41745.jpg Den har jag inte dett. Damn, den ser riktigt äkta ut ju. GTAIV ska använda sig av blueray till ps3 va?? Annars är det ju en skam. Alltså, en blueray kan bli upp till 200 gig stor. Det är större än min hårddisk. Wtf, tänk er ett spel på 120 gig. Musiken på radion skulle aldrig kunna ta slut, miljontals bilar osv. Fast visst, nån måste göra allt också. Redigerad 11 februari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts