L_Voll Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Själv är jag glad att det inte dyker upp något. Jag kan aldrig hålla mig ifrån att kolla på nya videos/screenshots/info om spel jag är intresserade av. Det mindre man vet, desto bättre blir upplevelsen när man väl får spela det. Skulle vara hyggligt ballt att spela GTA IV i oktober utan att veta något om vad som väntar en inne i spelet. Håller med! Fast samtidigt känns det som man kanske missar massa coola detaljer om man inte kollar upp vad man kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Första bilden på San Andreas kom i maj 2004, och sen droppade det in lite då och då därefter. Spelet släpptes i oktober. De kanske gör om saken med GTA IV, visar upp sig på årets E3 samma år som deras spel kommer ut. Men årets E3 är i juli, så då får man vänta lite mer ändå... Själv är jag glad att det inte dyker upp något. Jag kan aldrig hålla mig ifrån att kolla på nya videos/screenshots/info om spel jag är intresserade av. Det mindre man vet, desto bättre blir upplevelsen när man väl får spela det. Skulle vara hyggligt ballt att spela GTA IV i oktober utan att veta något om vad som väntar en inne i spelet. Det var exakt så jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Något som bordes ta tillbaka från tidigare spel är ju de bonusar man får när man prickar alla i Hare Krishna-gängen i GTA och Elvis-gängen i GTa2. Skulle vara ett kul återseende att i 3D se dessa gäng och få bonusarna "GOURANGA" och "Elvis has left the building!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Något som bordes ta tillbaka från tidigare spel är ju de bonusar man får när man prickar alla i Hare Krishna-gängen i GTA och Elvis-gängen i GTa2. Skulle vara ett kul återseende att i 3D se dessa gäng och få bonusarna "GOURANGA" och "Elvis has left the building!" Jaaa, lätt!! Redigerad 22 januari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Var också väldigt bra I tidigare serier (som I GTA2) att om man dödade för många på ett gäng, minskade respekten för dig I det gänget, samt att den ökar I ett annat. Dummt att man I 3D serien kan döda 600 gängmedlemar utan att dom gör något alls. EDIT: För övrigt tror jag att Saint Rows kommer att se ut som en bajsnödig gubbe då IV kommer ut. Redigerad 23 januari, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 EDIT: För övrigt tror jag att Saint Rows kommer att se ut som en bajsnödig gubbe då IV kommer ut. Tror jag med. Det ska bli spännande att se hur grafiken blir. Bara för att de har haft lite halvtaskig grafik innan betyder det ju inte att de blir så nu. Det kan ju till och med bli skitnice grafik. Stämmer det att GTA4 ska ha samma motor som pingisspelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Tror jag med. Det ska bli spännande att se hur grafiken blir. Bara för att de har haft lite halvtaskig grafik innan betyder det ju inte att de blir så nu. Det kan ju till och med bli skitnice grafik. Stämmer det att GTA4 ska ha samma motor som pingisspelet? Tror inte de dumpar den fina motorn utan vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Tror jag med. Det ska bli spännande att se hur grafiken blir. Bara för att de har haft lite halvtaskig grafik innan betyder det ju inte att de blir så nu. Det kan ju till och med bli skitnice grafik. Stämmer det att GTA4 ska ha samma motor som pingisspelet? Kommer säkert att bli en väldigt fin grafik enligt min mening. Säkert ungefär som då GTA3 släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Tror jag med. Det ska bli spännande att se hur grafiken blir. Bara för att de har haft lite halvtaskig grafik innan betyder det ju inte att de blir så nu. Det kan ju till och med bli skitnice grafik. Stämmer det att GTA4 ska ha samma motor som pingisspelet? Ja, spelet ska köras på en modifierad RAGE motor, Table Tennis körde på RAGE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Och exakt hur mycket info får du från andra firmor angående spel som ska släppas om 9 månader?! Alan Wake (Trailers och bilder), Blue Dragon (Bilder), Lost Odyssey (Trailer och bilder), HALO 3 (Trailer och bilder), The Godfather (Trailer och bilder), Metal Gear Solid 4 (15 min trailers och bilder), Resident Evil 5 (Trailer), Half-Life episode 2-3 (Trailer och bilder), HALO WARS (Trailer), Killzone 2 (Trailer), Oblivion (Bilder), Assassins Creed (Trailer och bilder), Final fantasy XII (Trailers och bilder), Kingdom hearts II (Trailers och bilder), Bully (Bilder), Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (Bilder), Sonic the Hedgehog (Bilder), ... should I go on? (OBS! Alla Japanska spel så räknar jag 9 månader innan de släptes någonstanns i världen!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (OBS! Alla Japanska spel så räknar jag 9 månader innan de släptes någonstanns i världen!) Menar du att info släpptes nio månader innan USA/EU-release men det är mycket möjligt att info släpptes först två månader innan Japan-release? Eller nio månader innan första release? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Menar du att info släpptes nio månader innan USA/EU-release men det är mycket möjligt att info släpptes först två månader innan Japan-release? Eller nio månader innan första release? Som jag sa, ALLA Japanska spel räknar jag 9 månader INNAN de släpptes/släpps NÅGONSTANNS i världen. Alltså 9 månader innan första releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Som jag sa, ALLA Japanska spel räknar jag 9 månader INNAN de släpptes/släpps NÅGONSTANNS i världen. Alltså 9 månader innan första releasen. Jahaddu. Men trots att du listat så många spel är det fortfarande inte ett krav eller ens standard att släppa särskilt mycket info 9 månader innan release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Nej, jag tycker inte att det gör något att det inte kommer några nyheter. Det blir mer spännande på detta vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jahaddu. Men trots att du listat så många spel är det fortfarande inte ett krav eller ens standard att släppa särskilt mycket info 9 månader innan release. Det där var bara några stycken. Jag har mycket lättare att lista spel som har släppt info 9 månader innan än spel som inte har. Det finns klart många gånger fler som ger info mer än 9 månader före än spel som inte ger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det där var bara några stycken. Jag har mycket lättare att lista spel som har släppt info 9 månader innan än spel som inte har. Det finns klart många gånger fler som ger info mer än 9 månader före än spel som inte ger det. Jag orkar inte debattera emot, så you win på den. Men med det inte sagt att R* borde ge så skitmycket info så länge innan, bara för att "alla andra gör ju det". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Nej, givetvis inte. Men det hade varit trevligt. Speciellt med tanke på hur efterlängtat spelet är. Iallafall ett par bilder att dregla över. Du måste väl hålla med om att det hade varit väldigt trevligt med ett par bilder. Fast visst, de 2 senaste GTA spelen har de inte släppte bilder och trailers fören 4-5 månader innan. Utom GTA3 som de släppte från redan 1,5 år före och samma med Bully. Rockstar är lite såna med sin GTA serie vilket är synd för en tidigt bild, om än bara symbolisk, kan skapa många intresanta diskutioner och fantasier. Men samtidigt, orsaken att spelen blir så populära kan ju vara att info släpps så sent att folk hinner inte fantisera ihop en massa grejor från dem som de sedan blir besvikan över att de inte är som de tänkt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Jag hoppas innerligt att det är nu-tid och att det är i usa! Hela gta ideén tycker jag byggs på usa, jag personligen tycker london var ett nederlag eftersom jag anser personligen att det inte hade samma känsla som de andra spelen som utspelats i usa! Hoppas det nya spelet har ragdoll, mer folk på gatorna och mer vädersvariationer, ex. om det snöar kan han frysa o behöver klä sig varmare, regnar de ska han kunna bli blöt, det ska bli halare på vägarna etc. mer verklighetsbaserat... Jag vill ha en längre, större och mer avancerad spelstory, mera huvuduppdrag och även mera sidouppdrag.. Angående sidouppdrag tycker jag det ska vara mycket mer avancerat, typ äru snut ska du kunna få back-up av andra poliser istället för att bli jagad av dem, samma sak om det är en stor olycka o du är ambulansförare ska du kunna få hjälp av andra ambulanser även samma med brandkår o andra räddningstjänstuppdrag. En sak, bland det viktigaste...du har stylat en bil, värsta fin o dyr. Du åker ut på motorvägen o sen 3 sek senare har du en bil inkörd i baken av din bil och halva bilen har gått sönder plus att det bildats en enorm masskrock, o alla bilar kör in i varandra. Tycker dom ska avancera filbyten och andra bilar i spelet så deras körning blir mer realistiskt för det är störande som bara den att dom kör in i en hela tiden.. Skulle vara kul om de andra karaktärerna från tidigare gta hade vart med så man hade kunnat göra uppdrag med dem, samt att man skulle kunna starta eget gäng o bilda sina egna gängledare o sen värvas medlemar automatiskt, destu mer respekt man har destu mer gängmedlemar får man, sen skulle de va coolt om man kunde värva egna oxå! Redigerad 28 januari, 2007 av WiboO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Orkar inte kolla igenom 25 sidor, men skulle någon kunna lägga upp några fake-bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Orkar inte kolla igenom 25 sidor, men skulle någon kunna lägga upp några fake-bilder? Gå in på http://www.gta4.tv/ där har de en massa fakebilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts