Mr.Magic Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Det jag saknar i gta är en omladdarknapp när det gäller vapen Jag vill t.ex inte ha 1 skott kvar ochbehöva ladda om när jag är omringad av fiender. Byt vapen och sedan tillbaka så får du full ammo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Byt vapen och sedan tillbaka så får du full ammo. Vet att man kan göra så, men jag vill ända ha en riktig laddaomknapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NeScO Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Jag skulle vilja ha: 1. Smartare AI (särskilt hos polisen., inga idioter i trafiken. 2. Lite större map än SA, mindre öken - mer små orter och större städer. 3. Blinkers så man ser vart idioten framför är på väg. 4. Kunna köpa nån sorts "dyrk" så man kan stjäla låsta bilar. 5. Kunna sälja saker på någon "svart marknad" (inkl bilar!) 6. Det ska bli svårare att stjäla bilar som är i trafik, vissa bilar kan vara låsta medans dom kör i gängområden osv. 7. Kunna lasta saker på pickup-flak och i lastbilar, flygplan etc. 8. Lastbilar ska ha last, tänk att sno en lastbil full med tv apparater som man skulle kunna sälja 9. Kunna köpa ut egna mp3 låtar som man lagt in. 10. Kunna låsa sin bil och ställa på en parkering, utan att den försvinner! (Men om man parkerar vid ett rivaliserande gängområde kanske man ska få se att ens bil har blivit påpucklat av ett basebollträ ) 11. Man ska kunna köpa fler olika företag. 12. INTE ENGLAND, kommer bara krasha alla bilar i vänstertrafiken 13. Multiplayer med AI och onlinespelare, vill att man ska kunna Välja om man ska bli gängmedlem, Polis, Räddningstjänst, Hederliga yrken som: Taxichaffis, Pilot, Lastbilschaffis etc (btw: Ja, jag älskar lastbilar) 14. Nu e jag klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 8. Lastbilar ska ha last, tänk att sno en lastbil full med tv apparater som man skulle kunna sälja Den gilllade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Jag skulle vilja ha: 12. INTE ENGLAND, kommer bara krasha alla bilar i vänstertrafiken Påstår du att dom andra GTA spelen har utspelat sig i England? Edit: Missuppfattning av mig Redigerad 18 januari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krayzie Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Jag tror det kommer bli en ny stad i USA som liknar Chi-town eller ATL och att alla andra städer som varit sen gta 3 kommer vara med och att man kan resa runt mellan alla städer och de gamla städerna är updaterade så de är större fast man fortfarande känner igen dom och fett mycket mer saker att göra och mer hus att gå in i och massor av andra godsaker! tycker dock att det har kommit ut så lite om gta IV när det ändå släpps i oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Men snälla! Bara en bild så är jag nöjd! Det har ju inte släppts nån info från R*. Jag är lite besviken på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Men snälla! Bara en bild så är jag nöjd! Det har ju inte släppts nån info från R*. Jag är lite besviken på dem. Och exakt hur mycket info får du från andra firmor angående spel som ska släppas om 9 månader?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Och exakt hur mycket info får du från andra firmor angående spel som ska släppas om 9 månader?! Någonting iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Någonting iallafall. Exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Exempel? Halo 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Halo 3? Jag vet inte om dom gjordet det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag vet inte om dom gjordet det där. Vi får iaf kort, videor som säger hur dom utvecklat spelet. Info med andra ord, nåt som Rockstar inte verkar bry sig om nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vi får iaf kort, videor som säger hur dom utvecklat spelet. Info med andra ord, nåt som Rockstar inte verkar bry sig om nu.. Jag tycker det är ganska bra att rockstar inte gör så. För nu tänker jag inte så mycket på det nya. Men innan SA släpptes kom det nyheter och bilder jätteofta, då längtade man så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Exakt, bry sig och bry sig, hur kräsen får man vara? Nio månader kvar, och ljudfilerna till VCS spelades inte in förrän i juni. Det kan man se om man kollar upp datumen inbrända på skivan. Det vore ju bara dumt om R* startade en RSS-kanal med "hej, ja nu har vi hittat på en ny bil och satt krom på den. Tufft va? "... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Exakt, bry sig och bry sig, hur kräsen får man vara? Nio månader kvar, och ljudfilerna till VCS spelades inte in förrän i juni. Det kan man se om man kollar upp datumen inbrända på skivan. Det vore ju bara dumt om R* startade en RSS-kanal med "hej, ja nu har vi hittat på en ny bil och satt krom på den. Tufft va? "... Haha Bara för dom la in dom på skivan då så betyder inte det att dom spelade in dom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Haha Bara för dom la in dom på skivan då så betyder inte det att dom spelade in dom då. Det är väl möjligt, men jag begriper inte varför varje enskilt ljudklipp skulle brännas in på ett annat datum och tid, och speciellt inte varför de lämnar en skiva öppen flera månader för att sedan bränna in den senaste systemprogramvaran som kom ut några veckor innan release..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag tycker det är ganska bra att rockstar inte gör så. För nu tänker jag inte så mycket på det nya. Men innan SA släpptes kom det nyheter och bilder jätteofta, då längtade man så mycket. Första bilden på San Andreas kom i maj 2004, och sen droppade det in lite då och då därefter. Spelet släpptes i oktober. De kanske gör om saken med GTA IV, visar upp sig på årets E3 samma år som deras spel kommer ut. Men årets E3 är i juli, så då får man vänta lite mer ändå... Själv är jag glad att det inte dyker upp något. Jag kan aldrig hålla mig ifrån att kolla på nya videos/screenshots/info om spel jag är intresserade av. Det mindre man vet, desto bättre blir upplevelsen när man väl får spela det. Skulle vara hyggligt ballt att spela GTA IV i oktober utan att veta något om vad som väntar en inne i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Första bilden på San Andreas kom i maj 2004, och sen droppade det in lite då och då därefter. Spelet släpptes i oktober. De kanske gör om saken med GTA IV, visar upp sig på årets E3 samma år som deras spel kommer ut. Men årets E3 är i juli, så då får man vänta lite mer ändå... Själv är jag glad att det inte dyker upp något. Jag kan aldrig hålla mig ifrån att kolla på nya videos/screenshots/info om spel jag är intresserade av. Det mindre man vet, desto bättre blir upplevelsen när man väl får spela det. Skulle vara hyggligt ballt att spela GTA IV i oktober utan att veta något om vad som väntar en inne i spelet. Kan jag hålla med om, fan vad du postade nyheter om VCS tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Kan jag hålla med om, fan vad du postade nyheter om VCS tidigare. Haha, jo, verkligen, men sen har jag inte hört ett dugg. Har du en PSP ens? Har ju inte hört nåt, menar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts