Boomer Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Precis. Han är ingen gangster, han är en tjallare typ som blir skivproducent eller nått. Dissa inte Kent Paul. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 GTA IV Xbox 360 "Cover": Kommentar: En stjärna vid Xbox 360'logon. Vad betyder detta? Och Xbox Live logon till höger. Onlinespelbart? http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...&&ref=# - GTA IV Playstation 3 "Cover": Kommentar:Inte någon kommentar här, eftersom att det inte fanns någonting speciellt. http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...s&&ref= Lite spännande med den där stjärnan tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Falsk tror jag... Iaf knappast den slutliga. Och stjärnan har jag aldrig sett, den ser dåligt gjord ut... Och signalerar inte Xbox Live att den är onlinespelbar? Redigerad 28 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Falsk tror jag... Iaf knappast den slutliga. Och stjärnan har jag aldrig sett, den ser dåligt gjord ut... Och signalerar inte Xbox Live att den är onlinespelbar? Det är ju inte äns de färdiga coversen, det står på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Det är ju inte äns de färdiga coversen, det står på sidan. Tänkte väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Seattle skulle vara en underbar GTA-stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 GTA IV kommer troligtvis precis som alla andra GTA spel ha någon tecknat fodral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 GTA IV kommer troligtvis precis som alla andra GTA spel ha någon tecknat fodral. Jo, det är nog rätt säkert att det kommer ha. Varför förstöra ett vinnande koncept, som ordspråket(?) lyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Fast nu när de börjar på nästa kapitel kanske de vill ha något nytt. Första GTA hade ju inte tecknat fodral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Fast nu när de börjar på nästa kapitel kanske de vill ha något nytt. Första GTA hade ju inte tecknat fodral. En stooor bild på mig.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 En stooor bild på mig.! Gah! Då kommer dom gå i back. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Gah! Då kommer dom gå i back. That´s nice sad. Taack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Gah! Då kommer dom gå i back. För det första så är en bild på Merkky gratis, dem behöver inte slösa pengar och tid på grafiker som ska göra boxarten, sen så är Merkky så jävla snygg också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 För det första så är en bild på Merkky gratis, dem behöver inte slösa pengar och tid på grafiker som ska göra boxarten, sen så är Merkky så jävla snygg också. Plus att jag kanske blir känd och rik. Damn, jag längtar tills nån info om GTAIV börjar komma.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Plus att jag kanske blir känd och rik. Damn, jag längtar tills nån info om GTAIV börjar komma.! Du har säkert gjort någon deal med R* så att ditt face kommer vara med på framsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jag kan ju alltid drömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 16 Oktober 2007 http://www.rockstargames.com/grandtheftauto4/ http://www.webhallen.com/prod.php?id=61500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Nä nu! Släpp lite bilder snart! JAG BLIR TOKIG OM JAG INTE FÅR REDA PÅ NÅTT MER SNART!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Kan de inte ge oss några riktiga bilder snart? Jag börjar bli trött på alla fakeade omjorda (Dåligt dessutom) Saints Row bilder och bilder där de klippt in Claire Redfield från Resident Evil. Jag vill ha RIKTIGA bilder. ...Och en trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Kan de inte ge oss några riktiga bilder snart? Jag börjar bli trött på alla fakeade omjorda (Dåligt dessutom) Saints Row bilder och bilder där de klippt in Claire Redfield från Resident Evil. Jag vill ha RIKTIGA bilder. ...Och en trailer. Jao, det skulle vara trevligt. Hoppas verkligen att Hultenius börjar publicera nyheter igen när GTA4 närmar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts