Henkibojj Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Förmodligen i options, tror inte att de ägnar en knapp åt just den funktionen. Det finns redan för lite knappar på varje konsol utom PC. Postcount/spam +1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Det skulle vara en bar ide. att man kan ha lite olika saker på slagna eller avslagna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Options: __________________________________ [..] Short Storymode [x] Full Storymode __________________________________ [..] Everything illegal counts __________________________________ [..] Female Player [x] Male Player __________________________________ __________________________________ __________________________________ .. = Off/Not Choosen x = On/Choosen_____________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Options: __________________________________ [..] Short Storymode [x] Full Storymode __________________________________ [..] Everything illegal counts __________________________________ [..] Female Player [x] Male Player __________________________________ __________________________________ __________________________________ .. = Off/Not Choosen x = On/Choosen_____________________ Hur tänker du med de här "short storymode" ? Om det skulle finnas så skulle nog nästan ingen välja det, alla vill väl spela hela storyn, annars är det inte roligt Men de andra alternativen var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Hur tänker du med de här "short storymode" ? Om det skulle finnas så skulle nog nästan ingen välja det, alla vill väl spela hela storyn, annars är det inte roligt Men de andra alternativen var bra Om du vill göra en nya "fil" och bara vill leka så går det fort att klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Fakebilder antar jag! http://www.gta.cz/gta4/index.php?clanek=47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Fakebilder antar jag! http://www.gta.cz/gta4/index.php?clanek=47 Förmodligen, titta på wanted stjärnorna, rockstar loggor? Och kartan nere i vänster hörn är olika på bilderna.! Redigerad 8 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Fakebilder antar jag! http://www.gta.cz/gta4/index.php?clanek=47 Haha, det är ju beta-bilder på Saint's Row som de har pillat lite med i Paint eller Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Haha, det hade väl varit mer troligt om de skippat R*-loggorna och speciellt jordklotskartan! Som om man skulle ha hela jorden som spelbana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Som om man skulle ha hela jorden som spelbana? Skulle dock vara nåt! Bara man kan komma på nåt bra system för det, annars blir det jobbigt med alla flyttningar.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Vore trevligt om det skulle vara mer än nio minuter på alla kanaler. Tio kanaler och 30 minuter skulle vara grymt trevligt, men ju längre du avancerar i stroyn låses nya klippp upp. Som i GTA SA när du sabbar byggnadsstället i SF hör du inte ett knyst om det, right? Fast när man har hjälp Mad Dog så snackar dem ju om det på nån Countrykanal ... aja. Allt stort som händer bör bli omnämnt i radio. Storyn i London (eller var det nu kan vara) borde också vara ihopkopplad med resten av GTA spelen, som någon sa så är det det som gör GTA GTA ... Mest det jag ville påpeka hittills, med wórd på allt ni sagt. Redigerad 9 december, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Allt stort som händer bör bli omnämnt i radio. Det gör det i LCS och VCS. Speciellt i VCS tycker jag nästan det kommer ett radioklipp efter varje uppdrag. Eller åtminstone vart tredje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Det gör det i LCS och VCS. Speciellt i VCS tycker jag nästan det kommer ett radioklipp efter varje uppdrag. Eller åtminstone vart tredje. Jasså? På tiden det ... synd att man inte får någon PSP i jul . Eller jag enar synd att LCS/VCS inte kommer till PC . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Skulle vara kul om det fanns en körskola, där man lär sig köra vettigt. Även att man kunde ställa in hur stränga poliserna ska vara. Högsta nivå så reagerar dom om man kör mot rött ljus, lägsta reagerar dom som nu; då man kör på människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Det gör det i LCS och VCS. Speciellt i VCS tycker jag nästan det kommer ett radioklipp efter varje uppdrag. Eller åtminstone vart tredje. Varje uppdrag tkr jag att det är.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Varje uppdrag tkr jag att det är.! Ifall man haxxar lite så kan man få ett program som heter FileAssistant, ungefär windows commander eller utforskaren, att fungera på PSPn. Då kan man läsa filer från bla skivor, och där såg jag att det är ca 20 News-ljudklipp i VCS. Så det är inte efter varje uppdrag, utan vart tredje kanske stämmer rätt bra. Av en väldigt lustig anledning så finns till och med LCS-ljudklipp inbränt på skivan! Du vet, uppdraget där Maria sitter och gråter om att hennes Biker-kille varit elak. "Buhuuu" "Oh, what have you taken now?" "Nothing!" Jag begriper inte nyttan med att låta det klippet vara kvar på skivan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Av en väldigt lustig anledning så finns till och med LCS-ljudklipp inbränt på skivan! Du vet, uppdraget där Maria sitter och gråter om att hennes Biker-kille varit elak. "Buhuuu" "Oh, what have you taken now?" "Nothing!" Jag begriper inte nyttan med att låta det klippet vara kvar på skivan... Seriöst? Varför har dom kvar det för?? Det kan det inte finnas en logisk förklaring till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Vara Kent Paul i london i nästa GTA skulle vara skoj! yay mate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Vara Kent Paul i london i nästa GTA skulle vara skoj! yay mate Kent Paul skulle vara för mesig imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Kent Paul skulle vara för mesig imo. Precis. Han är ingen gangster, han är en tjallare typ som blir skivproducent eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts