Adriian Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Så kanske man kan åka skidor på berget i horisonten. Edit: Ny sida! Redigerad 24 oktober, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Om detta är Seattle.. ... är det en helt ok GTA-stad. Jeez, vad mina ögon spärrades upp när jag såg den bilden! Kände en blandning av LC och SA direkt! LC pga skyskrapor och torgen, SA (SF) pga broarna och Mount Chiliad i bakgrunden. Perfekt GTA-stad! R* vore ju knasiga om de hade så otroligt mycket diskutrymme, datorkraft och grafik - och lät bli att sammankoppla alla tre städerna. Föreställ er att åka med en 737 från Vice Citys stränder för att landa i Las Venturas, gambla lite och sedan åka vidare till San Fierro, glida mellan broarna med planet, åka vidare till Los Santos för att se gängkrigen skapa stora rökmoln, grafiskt urläckra höghusbränder, tjutande polissirener, kraftiga vägspärrar och Swat-teams överallt, för att sedan åka tvärs över USA till Libery City och... ha lite "Allah Akbar!!", om ni förstår vad jag menar. Usch, vad man skulle vilja ha en PS3! Men jag köper den _icke_ under... tja, ett par tre tusen kronors prissänkning. EDIT: OT: Kolla gärna filmen som man länkas vidare till, den är rätt intressant. Redigerad 24 oktober, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Så kanske man kan åka skidor på berget i horisonten. Edit: Ny sida! Oh, jäklar. Nu ser jag berget, skitstort ju. Det hade passat perfekt. Här är en tydligare bild. Redigerad 25 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 LOL? Gulligt? röda ballonger.? Suck. Hade vart roligare om man skulle samla rörliga saker. typ sno 84 mobiler som människor runt om i Lá stadá har. då vet man ju inte vart man ska leta efter dom. DET hade vart en utmaning. Mjo, men med tanke på att mobiler inte var speciellt vanliga 1984, så är det inte speciellt möjligt. Vic har inte ens en mobiltelefon, han har en sökare, som Claude i GTA III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Mjo, men med tanke på att mobiler inte var speciellt vanliga 1984, så är det inte speciellt möjligt. Vic har inte ens en mobiltelefon, han har en sökare, som Claude i GTA III. A men en bergsprängare istället då. antog att ideen kom fram iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Kom på en sak när jag spelade San Andreas igår. Andra karaktärer i spelet som syns mycket borde också byta kläder. Det är ju ganska fult att de har samma kläder på sig på varje film i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag vet inte om det här har postats, men PS3- versionen av GTA:IV kan komma att få nya kartområden nedladdningsbara via PS3s internettjänst. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68768 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Vet inte heller ifall detta har varit, kommer spelet ut på xbox? Orginalet? Verkar lite dumt om de bara utvecklar det till xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Vet inte heller ifall detta har varit, kommer spelet ut på xbox? Orginalet? Verkar lite dumt om de bara utvecklar det till xbox 360 Nej. Det kommer bara till PS3, XB360 och PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Gjör GTA 2 i 3D istället, det skulle vara fult med tanke på alla "framtids" bilar,vapen m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Vet inte heller ifall detta har varit, kommer spelet ut på xbox? Orginalet? Verkar lite dumt om de bara utvecklar det till xbox 360 Det är "next-generation", så det kommer varken till Xbox eller PS2. Nej. Det kommer bara till PS3, XB360 och PC. Inte bekräftat till PC, även om det förmodligen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Tycker GTA IV skulle kunna vara verkligt alltså inte så som att du ska stoppa bilen vid varje rödljus o så utan exakt samma som i alla GTA. Bara att man skulle typ kunna gå till McDonalds o äta och typ gå till bio o se nån bra film eller gå till något stort köpcenter och köpa massor av saker, typ ny plasma tv till sitt hus eller nya möbler o så. Skulle va grymt om man typ fick välja hur allt skulle se ut i sitt hus, typ lite Sims-känsla över det men inte för mycket, då blir de inte roligt . Skulle va skönt o ligga i soffan o typ titta på nåt skönt tv-programm efter en hård dag med massa svåra uppdrag sedan storleken, Tycker att det ska vara 2-3 kanske 4 gånger större än San andreas men de får inte bli överdrivet som "True Crime: Nem york city". Gillar inte de spelet för det är alldeles för stort... Sedan är idén om att Seattle kan bli en bra GTA-stad bra. Tycker den ser grym ut Och flera uppdrag, typ 300 (??) eller är det för mycket. Nee , skulle va grymt Och så tycker jag man skulle typ kunna åka till andra GTA-städer med flyg, till San fierro och Liberty City och så vidare. Och se hur alla har det nuförtiden, och skulle vilja att det var 00-talet, typ år 2002 eller något, orkar inte med 80-90 talet mer, har vart för mycket, önskar att dom för en gång kan ta nutiden Men man ska inte ha för stora förväntningar jag blir glad hur det än blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Tycker GTA IV skulle kunna vara verkligt alltså inte så som att du ska stoppa bilen vid varje rödljus o så utan exakt samma som i alla GTA. Bara att man skulle typ kunna gå till McDonalds o äta och typ gå till bio o se nån bra film eller gå till något stort köpcenter och köpa massor av saker, typ ny plasma tv till sitt hus eller nya möbler o så. Skulle va grymt om man typ fick välja hur allt skulle se ut i sitt hus, typ lite Sims-känsla över det men inte för mycket, då blir de inte roligt . Skulle va skönt o ligga i soffan o typ titta på nåt skönt tv-programm efter en hård dag med massa svåra uppdrag sedan storleken, Tycker att det ska vara 2-3 kanske 4 gånger större än San andreas men de får inte bli överdrivet som "True Crime: Nem york city". Gillar inte de spelet för det är alldeles för stort... Sedan är idén om att Seattle kan bli en bra GTA-stad bra. Tycker den ser grym ut Och flera uppdrag, typ 300 (??) eller är det för mycket. Nee , skulle va grymt Och så tycker jag man skulle typ kunna åka till andra GTA-städer med flyg, till San fierro och Liberty City och så vidare. Och se hur alla har det nuförtiden, och skulle vilja att det var 00-talet, typ år 2002 eller något, orkar inte med 80-90 talet mer, har vart för mycket, önskar att dom för en gång kan ta nutiden Men man ska inte ha för stora förväntningar jag blir glad hur det än blir Vet inte, hur kul är tror du att skulle vara att kolla på när din gubbe kollar på bio eller ligger i soffan och kollar på ? Hur ofta är man inne i safe-house? Hur kul är sims i längden? 1-2 veckor. Gta ska hålla i månader och år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Vet inte, hur kul är tror du att skulle vara att kolla på när din gubbe kollar på bio eller ligger i soffan och kollar på ? Hur ofta är man inne i safe-house? Hur kul är sims i längden? 1-2 veckor. Gta ska hålla i månader och år. Nej men typ om man fick se filmen direkt ur huvudpersonens ögon Sedan har du rätt om det med att man typ aldrig är inne i safe house o så, så ofta. Men skulle ändå va grymt om man fick välja hur sitt safe house skulle se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Usch och fy för 21th century. Sextio-sjuttiotal! FTW!! Begrip hur coolt det vore att glida omkring i No One Lives Forever-aktiga bilar, där alla har fluff-frisyrer och randigt/rutigt på sig... tidigt sjuttio/sent sextiotal tycker jag. Om det ska vara 2000-tal får det inte vara framtid, det är löjligt. Det får inte vara nutida bilar för mycket, det är inte kul att kunna peka ut en bil i hemstaden och säga "den där är med i GTA4." Nån som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Usch och fy för 21th century. Sextio-sjuttiotal! FTW!! Begrip hur coolt det vore att glida omkring i No One Lives Forever-aktiga bilar, där alla har fluff-frisyrer och randigt/rutigt på sig... tidigt sjuttio/sent sextiotal tycker jag. Om det ska vara 2000-tal får det inte vara framtid, det är löjligt. Det får inte vara nutida bilar för mycket, det är inte kul att kunna peka ut en bil i hemstaden och säga "den där är med i GTA4." Nån som håller med? I o för sig har du rätt med de du säger men ifall de skulle va nåt då tycker jag ändå sent 70 tal. Sedan hoppas man ju att det ska vara fyllt med bilar så att inte samma och samma hela tiden dyker upp som dom gör i GTA SA men tvivlar på om dom kan göra det, men det kan dom säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Kunna bli jagad av snuten om man kör mot rött ljus/för fort eller andra "olagligheter" men en stjärna medför bara att man får betala lite böter om man stannar. Mycket mer stunt ställen, överallt i hela staden. det är ju bara massa gränder och väggar och skit nu. men ska kunna hoppa över hus/kullar/parker. är så segt att man måste köra lång sträcker ibland. Men självklart ska det inte vara en självklarhet att man klarar alla hopp. En säker lång väg och en osäker kort väg borde finnas till många ställen dit man ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Kunna bli jagad av snuten om man kör mot rött ljus/för fort eller andra "olagligheter" men en stjärna medför bara att man får betala lite böter om man stannar. Har du tänkt vad jobbigt det skulle vara, varge gång man kör mot rött så kommer polisen efter en fan va jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Som Driver, (åtminstone ettan) där man inte fick köra mot rött, köra för fort, köra i mörker utan lysen, trycka på handbrake trots att man stod still, eller trycka på burna-knappen en millisekund. "Suspect is heading NORTH! WEST! EAST! SOUTH!" Uiuiuiui! Hmm, vad ska jag ha för smiley till detta, då? Antingen eller välj själva. Mer tror jag. Jo, pga minnen. Jo. Det får bli en wub-smiley. Redigerad 21 november, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Kunna bli jagad av snuten om man kör mot rött ljus/för fort eller andra "olagligheter" men en stjärna medför bara att man får betala lite böter om man stannar. Är 99 % säker på att R* INTE kommer göra så, de skulle dra ner på marknadsvärdet(?) eller vad det heter då mindre människor skulle köpa det då dom hört att man får snuten efter sig om man kör mot rött och gör "olagligheter". Men däremot för dom som gillar sånt, hmm?? Ja vad skulle man kunna göra, kanske ha en Aktivera/avaktivera knapp så får man själv välja om man vill ha det eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts