L_Voll Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ja faktiskt, det jag längtar mest efter är at tse lite karta. Fan va kul det skulle va. FÖr mig var det precis tvärt om. Jag läste igenom alla rykten säkert 213 gr men ändå så älskade jag spelet mer än min mamma Jo, jag älskade också spelet mer än din mamma(och gör det fortfarande), men det kändes som jag hade förstört lite genom att läsa på så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Vet inte om detta nämnts tidigare men Playstation 3 kommer precis som Xbox 360 få "egna" uppdrag. Källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jo, jag älskade också spelet mer än din mamma(och gör det fortfarande), men det kändes som jag hade förstört lite genom att läsa på så mycket. abooo du nämner min mama igen, asså jag kuttar dig Nej men allvarligt så är vi jävligt svältfödda på lite info om gta4, det skulle va så jävla trevligt om rockstar bara kunde lägga upp så mycket som en teaser-sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 abooo du nämner min mama igen, asså jag kuttar dig Nej men allvarligt så är vi jävligt svältfödda på lite info om gta4, det skulle va så jävla trevligt om rockstar bara kunde lägga upp så mycket som en teaser-sida! Jo, det skulle vara kul med lite info. Undra hur långt de har kommit med utvecklandet av GTA4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Men hallå, PS3 är inte ens släppt än och det dröjer ett år till! R* kommer med en sida för GTA4 ca tre månader innan. En eller en halv månad innan release är sidan tillräckligt fylld med relevant info. Det dröjde aslänge för VCS-sidan att bli uppdaterad. Jag får facit i hand om påläsningen förstör eller inte när VCS kommer, jag är rätt så uppdaterad. Jag läste igår att 100 paket ersatts med neun-und-neunzig luftballons! Man jagar röda ballonger, alltså, och de är bara 99 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Men hallå, PS3 är inte ens släppt än och det dröjer ett år till! R* kommer med en sida för GTA4 ca tre månader innan. En eller en halv månad innan release är sidan tillräckligt fylld med relevant info. Det dröjde aslänge för VCS-sidan att bli uppdaterad. Jag får facit i hand om påläsningen förstör eller inte när VCS kommer, jag är rätt så uppdaterad. Jag läste igår att 100 paket ersatts med neun-und-neunzig luftballons! Man jagar röda ballonger, alltså, och de är bara 99 st. Lol på att samla såna. Hehe jävligt fyndigt av R*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Men hallå, PS3 är inte ens släppt än och det dröjer ett år till! R* kommer med en sida för GTA4 ca tre månader innan. En eller en halv månad innan release är sidan tillräckligt fylld med relevant info. Det dröjde aslänge för VCS-sidan att bli uppdaterad. Jag får facit i hand om påläsningen förstör eller inte när VCS kommer, jag är rätt så uppdaterad. Jag läste igår att 100 paket ersatts med neun-und-neunzig luftballons! Man jagar röda ballonger, alltså, och de är bara 99 st. Aww. Va gulligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) LOL? Gulligt? röda ballonger.? Suck. Hade vart roligare om man skulle samla rörliga saker. typ sno 84 mobiler som människor runt om i Lá stadá har. då vet man ju inte vart man ska leta efter dom. DET hade vart en utmaning. Redigerad 19 oktober, 2006 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Måste erkänna att jag inte har en aning om vem Claude e. Nån som kan tänka sig att upplysa mig Ta en närmare titt på han Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 LOL? Gulligt? röda ballonger.? Suck. Hade vart roligare om man skulle samla rörliga saker. typ sno 84 mobiler som människor runt om i Lá stadá har. då vet man ju inte vart man ska leta efter dom. DET hade vart en utmaning. Du har säkert aldrig ens hört neun-und-neunzig luftballons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Du har säkert aldrig ens hört neun-und-neunzig luftballons Det är en soet antikrigslåt. Otroligt Vice City för mig, alltså. Ska definitivt lägga in topp 15-låtarna till VCS, snacka om retro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Du har säkert aldrig ens hört neun-und-neunzig luftballons Jo. Otroligt kass låt. Men jag måste hålla fast med att min idee om mobiltelefoner är bra mycket bättre Redigerad 20 oktober, 2006 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jo. Otroligt kass låt. Men jag måste hålla fast med att min idee om mobiltelefoner är bra mycket bättre Varför mobiltelefoner? @Henkibojj japp, VC känsla i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Mest för att tanken var att det man ska samla inte ska finnas på en plats, så man med hjälp av karta kan hitta. utan mobilerna ska mmänniskor ha som går runt i staden.. alltså. det man sammlar rör på sig hela tiden... mer utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Kanske inte så dumt, men det måste vara särskilda karaktärer som lätt syns på håll. Fransmannen t.ex, där han ska lämna över saker i ett Cortez-uppdrag i VC. Freeze, imperialist American pig! Zat iz propertay of ze government Francais. 'And eet over! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Mest för att tanken var att det man ska samla inte ska finnas på en plats, så man med hjälp av karta kan hitta. utan mobilerna ska mmänniskor ha som går runt i staden.. alltså. det man sammlar rör på sig hela tiden... mer utmaning. Ja, det låter.. jätte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Kanske inte så dumt, men det måste vara särskilda karaktärer som lätt syns på håll. Fransmannen t.ex, där han ska lämna över saker i ett Cortez-uppdrag i VC. Freeze, imperialist American pig! Zat iz propertay of ze government Francais. 'And eet over! Ah...Commen't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ah...Commen't Haha exakt! You American idiot! They followed you here! Kul detaljer som gör GTA GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Jag (kanske) har räknat ut vart GTA IV kommer att utspela sig: GTA 3 = New york New York ligger i nordost i USA GTA VC = Miami Miami ligger i sydost i USA GTA SA = Californien (Los Angeles, San Fransisco & Las Vegas) Californien ligger sydväst i USA Enligt mina beräkningar (lol) så kommer GTA IV utspela sig i det kvarvarande hörnet av USA, nordväst. Vad sägs om Seattle? Edit: skulle vara perfekt om de faktiskt la in Motorsågsmannen i IV! Tänk er bara en regnig natt på seattles gator och så hör man en motorsåg startas och ett galet skrik som kommer närmare och närmare... Redigerad 24 oktober, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag (kanske) har räknat ut vart GTA IV kommer att utspela sig: GTA 3 = New york New York ligger i nordost i USA GTA VC = Miami Miami ligger i sydost i USA GTA SA = Californien (Los Angeles, San Fransisco & Las Vegas) Californien ligger sydväst i USA Enligt mina beräkningar (lol) så kommer GTA IV utspela sig i det kvarvarande hörnet av USA, nordväst. Vad sägs om Seattle? Edit: skulle vara perfekt om de faktiskt la in Motorsågsmannen i IV! Tänk er bara en regnig natt på seattles gator och så hör man en motorsåg startas och ett galet skrik som kommer närmare och närmare... Om detta är Seatle.. ... är det en helt ok GTA-stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts