Jump to content

Grand Theft Auto IV

Share

Recommended Posts

Ja faktiskt, det jag längtar mest efter är at tse lite karta. Fan va kul det skulle va.

FÖr mig var det precis tvärt om. Jag läste igenom alla rykten säkert 213 gr men ändå så älskade jag spelet mer än min mamma :)

Jo, jag älskade också spelet mer än din mamma(och gör det fortfarande), men det kändes som jag hade förstört lite genom att läsa på så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 971
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo, jag älskade också spelet mer än din mamma(och gör det fortfarande), men det kändes som jag hade förstört lite genom att läsa på så mycket.

abooo

du nämner min mama igen, asså jag kuttar dig

Nej men allvarligt så är vi jävligt svältfödda på lite info om gta4, det skulle va så jävla trevligt om rockstar bara kunde lägga upp så mycket som en teaser-sida!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

abooo

du nämner min mama igen, asså jag kuttar dig

Nej men allvarligt så är vi jävligt svältfödda på lite info om gta4, det skulle va så jävla trevligt om rockstar bara kunde lägga upp så mycket som en teaser-sida!

:shifty:

Jo, det skulle vara kul med lite info. Undra hur långt de har kommit med utvecklandet av GTA4.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hallå, PS3 är inte ens släppt än och det dröjer ett år till! R* kommer med en sida för GTA4 ca tre månader innan. En eller en halv månad innan release är sidan tillräckligt fylld med relevant info. Det dröjde aslänge för VCS-sidan att bli uppdaterad. Jag får facit i hand om påläsningen förstör eller inte när VCS kommer, jag är rätt så uppdaterad. Jag läste igår att 100 paket ersatts med neun-und-neunzig luftballons! (w00t) Man jagar röda ballonger, alltså, och de är bara 99 st.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hallå, PS3 är inte ens släppt än och det dröjer ett år till! R* kommer med en sida för GTA4 ca tre månader innan. En eller en halv månad innan release är sidan tillräckligt fylld med relevant info. Det dröjde aslänge för VCS-sidan att bli uppdaterad. Jag får facit i hand om påläsningen förstör eller inte när VCS kommer, jag är rätt så uppdaterad. Jag läste igår att 100 paket ersatts med neun-und-neunzig luftballons! (w00t) Man jagar röda ballonger, alltså, och de är bara 99 st.

Lol på att samla såna. Hehe jävligt fyndigt av R*.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hallå, PS3 är inte ens släppt än och det dröjer ett år till! R* kommer med en sida för GTA4 ca tre månader innan. En eller en halv månad innan release är sidan tillräckligt fylld med relevant info. Det dröjde aslänge för VCS-sidan att bli uppdaterad. Jag får facit i hand om påläsningen förstör eller inte när VCS kommer, jag är rätt så uppdaterad. Jag läste igår att 100 paket ersatts med neun-und-neunzig luftballons! :lol: Man jagar röda ballonger, alltså, och de är bara 99 st.

Aww. Va gulligt. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske inte så dumt, men det måste vara särskilda karaktärer som lätt syns på håll. Fransmannen t.ex, där han ska lämna över saker i ett Cortez-uppdrag i VC. Freeze, imperialist American pig! Zat iz propertay of ze government Francais. 'And eet over!

Ah...Commen't

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag (kanske) har räknat ut vart GTA IV kommer att utspela sig:

GTA 3 = New york

New York ligger i nordost i USA

GTA VC = Miami

Miami ligger i sydost i USA

GTA SA = Californien (Los Angeles, San Fransisco & Las Vegas)

Californien ligger sydväst i USA

Enligt mina beräkningar (lol) så kommer GTA IV utspela sig i det kvarvarande hörnet av USA, nordväst. -_- Vad sägs om Seattle? -_-

Edit: skulle vara perfekt om de faktiskt la in Motorsågsmannen i IV! Tänk er bara en regnig natt på seattles gator och så hör man en motorsåg startas och ett galet skrik som kommer närmare och närmare...

Redigerad av jerrko
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag (kanske) har räknat ut vart GTA IV kommer att utspela sig:

GTA 3 = New york

New York ligger i nordost i USA

GTA VC = Miami

Miami ligger i sydost i USA

GTA SA = Californien (Los Angeles, San Fransisco & Las Vegas)

Californien ligger sydväst i USA

Enligt mina beräkningar (lol) så kommer GTA IV utspela sig i det kvarvarande hörnet av USA, nordväst. -_- Vad sägs om Seattle? -_-

Edit: skulle vara perfekt om de faktiskt la in Motorsågsmannen i IV! Tänk er bara en regnig natt på seattles gator och så hör man en motorsåg startas och ett galet skrik som kommer närmare och närmare...

Om detta är Seatle..

seattles_788114_0.jpg

... är det en helt ok GTA-stad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor