L_Voll Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Nej då skulle det inte finnas nån anledning att ha kläder etc. och känslan skulle försvinna. MAN SKA INTE KUNNA SIKTA I GTA. Nej, känslan skulle förstärkas! Man skulle bli karaktären istället för att styra den. Och man skulle fortfarande få välja att se bakifrån om man vill det (fast ingen skulle göra det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) GTA4 på bild? Som Danne hittade http://forum.gamesradar.com/viewtopic.php?...der=asc&start=0 Redigerad 22 juni, 2006 av Roller_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 GTA4 på bild? http://forum.gamesradar.com/viewtopic.php?...der=asc&start=0 ta inte åt dig äran jag hittade den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Dom borde ha ett norrland med massa snöskotrar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Cool bild. Men den känns för låg i grafiken för att vara GTA4. Kanske bara en tidig test version? Eller ett annat GTA till PSP? Hade varit jätte kul om man verkligen spelar en tufrf tjej i GTA4. Redigerad 5 juli, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speltokisen Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Sweden style? närrå men New York style kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Sweden style? närrå men New York style kanske? Igen? Har du inte spelat Gta 3 eller lcs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speltokisen Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Igen? Har du inte spelat Gta 3 eller lcs? Jo men jag tänkte lite bättre... Men annars Tokyo style? alså asiansk style eller vad det heter Och så skulle det vara gött om det fanns updrag som man bara kunde göra i multiplayer typ i ett lan.. lite som Diablo 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jo men jag tänkte lite bättre... Men annars Tokyo style? alså asiansk style eller vad det heter Och så skulle det vara gött om det fanns updrag som man bara kunde göra i multiplayer typ i ett lan.. lite som Diablo 2... Det blir London skulle jag tro. Eller någon stad i USA, chicago kanske? sak samma... vi får se oktober 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speltokisen Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Det blir London skulle jag tro. Eller någon stad i USA, chicago kanske? sak samma... vi får se oktober 2007 Är det så långt kvar? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Är det så långt kvar? :'( Spel blir inte färdiga på en kvart du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Spel blir inte färdiga på en kvart du vet. Hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jag hoppas och tror det blir London, britterna har ju bara så skön engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Kommer gta4 på pc? hoppas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag tycker att om dom har gort Gta3, VC och SA efter gta1 så kan dom göra ett 3d Gta utav gta 2 eller kanske inte, det skulle nog tappa gta känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Hittade den här bilden på ps3forums.com och det verkar vara riktigt bra grafik om det inte är ett kort dvs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Inga bilder ha släppts, inte ens ett avslöjande om musiken på soundtracket från R* medelades på E3 mässan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Hittade den här bilden på ps3forums.com och det verkar vara riktigt bra grafik om det inte är ett kort dvs! Det där ser ut som ett foto, inte ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Hoppas dom släpper något om GTA4 på Tokyo game show Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Nej, känslan skulle förstärkas! Man skulle bli karaktären istället för att styra den. Och man skulle fortfarande få välja att se bakifrån om man vill det (fast ingen skulle göra det). Jag skulle...kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts