Shady_4_life Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Hellööö alla! tänkte skapa en tråd där vi kan skriva alla ideér om vad vi tror kommer finnas på GTA IV!!! jag hoppas att det ska va mycke bättre än SA såklart och att det ska finnas mycke fler olika ansikten !! så dåligt när det finns ca 30 olika finns mycke mer, men vill veta vad ni tror med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Kommer nog kunna bli väldigt grymt med tanke på den kraft som PS3 antagligen kommer ha. Jag tyckte San Andreas var mäktigt, IV kommer nog bli en härlig upplevelse får man hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 12 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Kommer nog kunna bli väldigt grymt med tanke på den kraft som PS3 antagligen kommer ha. Jag tyckte San Andreas var mäktigt, IV kommer nog bli en härlig upplevelse får man hoppas. så sant så.. och jag hoppas att dom gör PS3 versionen större, för blueray skivorna e ju mycke större, så vi får hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Har inte så mycke tankar om det. Självklart Så lär det bli större. Men frågan är om det blir bättre eller inte. Själv så tror jag att det *** bra. Sen själv klart så hoppas jag att det kommer till pc. annars så blir jag besviken. har ej xbox 360 eller dom andra. Men kommer det bara till ps3 och xbox360 Så får jag väll ta och skaffa en. Kanske. känner inte så mycke för att skaffa bara för gta även fast gta rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 London!! Brittiska gangsters med cockney-accenter och Vinnie Jones-kopior. Annars skulle något jamaicanskt vara intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jag vet att det inte är Rockstar's absolut starkaste sida men "lite" slipning på realismen skulle inte vara dumt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 12 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jag vet att det inte är Rockstar's absolut starkaste sida men "lite" slipning på realismen skulle inte vara dumt alls. helt sant, dom behöver inte göra "The Getaway-överrealistiskt" men fixa några saker.. kommer inte på nåt just nu.. men kan vi inte skriva en lista på saker som vi vill ska va verkligare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 så sant så.. och jag hoppas att dom gör PS3 versionen större, för blueray skivorna e ju mycke större, så vi får hoppas! Det som tar så mycket plats är faktiskt all musik och allt ljud som finns i spelen. Visst, världen i IV lär bli både större och mer detaljerad men räkna också med mängder av musik och ljud Pico, tvi! London gillas icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Hoppas att dem gör någon deluxe-version till PS3 då dem kan mata in saker i spelet för ca. 50 gigabyte. Jag syftar på det att Xbox360 inte kör Blu-Ray och då Rockstar ska göra för båda konsolerna så måste dem ha en gräns till utrymmet. Men 100 olika radiokanaler och massa "onödiga" fordon som tandemcyklar och pocketbikes skulle inte skada Redigerad 12 maj, 2006 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Seriösare story. Ungefär lika seriös som I The Getaway serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Japp detta spel lär bli bra! Men man får ju inte ha för höga förväntningar, som man hade till GTA sa. Mer folk på gatorna. Bättre fordon. djur? och en oändligt stor värld att utforska! Många påskägg, skumma grejer. OSV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Roliga saker att upptäcka, bra story så man sitter timtal av dialoger och uppdrag som håller en uppe vid nätterna och man vill inte gå och lägga sig Nya saker generellt, biljakter & co, häftiga filmer. Men något jag vill.. så är det något slags slowmotion läge, det är alltid så grymt kul med sånt! Längtar tills första bilderna kommer och infon redan. GTA 4-ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Grafiken kommer bli mycket snyggare så klart (och antagligen snygg (alltså riktigt snyggt )). GTA:SA hade väl samma grafikmotor som GTA3? Jag hoppas att det kommer vara mycket mer människor på gatan, tänk er en gågata i en storstad, det är ju smockfullt med människor. Hoppas det finns en nöjespark, så man kan åka bergochdalbana. Multiplayerstöd skulle vara på tiden. För länge sedan taledes det väl om att GTA4 skulle vara ett multiplayerspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Multiplayerstöd skulle vara på tiden. För länge sedan taledes det väl om att GTA4 skulle vara ett multiplayerspel? Japp, dom hade ju lagt till det i GTA 3 men tog dock bort de för dom tyckte de va meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Men det jag hoppas på är fler städer, mer country. Sketa stor karta och multiplayerstöd. Plus flera peds, större utval av bilar, radiokanaler osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Offtopic men.. Ska ni köpa ps3 direkt när det kommer? Jag väntar nog till när priset ligger på åtminståne 3000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Offtopic men.. Ska ni köpa ps3 direkt när det kommer? Jag väntar nog till när priset ligger på åtminståne 3000 kr. Jag köper direkt när det kommer, jag bryr mig inte så mycket om priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag kommer nog att köpa det så fort jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Japp, dom hade ju lagt till det i GTA 3 men tog dock bort de för dom tyckte de va meningslöst. Plus att R* anställt nätverks programerare. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lillhultas Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) gaaaahhhhhh... GTA 4... Sitter redan å längtar och fantiserar Redigerad 15 maj, 2006 av Lillhultas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts