Runar Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Inte så... jag menar så här: Typ om folk säger: Dricker du inte alkohol på valborg? NÄ! Och det är jag stolt över! Eller att jag inte har rökt och sånt... fast det gör ingen jag känner! Okej, så du får nästan aldrig visa dina ädla och hjältemodiga sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hoppas du förstog att jag var ironisk men det verkar ju som du gjorde det så =) Hehe...man vet aldrig...men helt seriös kunde du nog inte vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Okej, så du får nästan aldrig visa dina ädla och hjältemodiga sidor? Vah? --- Jag menar att jag vågar stå upp. Och inte gå med i grupptrycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag gillar min musikstil och att jag har självrespekten att skryta med den. Wow! Visste ju inte att House of Pain skulle vara så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Min kropps styrka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Mina kunnigheter inom Datorer, att jag har lätt för matte och sen så klart mina skills som fotbollsspelare. Redigerad 15 maj, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Att... jag kan få folk att skratta. jag har humor. jag har väldigt många kompisar. tjejer börjat intressera sig av mig. jag börjat gå ner i vikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Min röst Fast det låter mongo när jag ska sjunga, whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Att jag har långt hår. CS Skillsen. ^^ Att jag har Johanna! Den där nere. HAMPUS! Min sångröst. Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Att jag är migsjälv och ingen jävla massproducerad nobody!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Mina magrutor och min förmögenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Mina magrutor och min förmögenhet. Jag är nöjd över min pizzamage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Att jag är migsjälv och ingen jävla massproducerad nobody!!!!! Det var precis så jag menade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Hmm... Datorkunskaper Musiksmak Vågar stå för vad jag tycket Väldigt allmänbildad (Detta medför att jag nästan aldrig behöver plugga inför prov. Borträknat språk... GHA ) Och sen är jag ju lite nöjd över att jag lyckades hjälpa Valle-Ball med sitt lilla problem, och att jag troligen höjt hans datorkunskaper med ungefär 50%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Gillar min stil. Då menar jag min musik och kläd stil med mera. Mitt utseende ska man väll inte klaga på. Redigerad 17 maj, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Min förmåga att få andra människor må bra, jag är liksom den dära "vännen som lyssnar". Jaa och mitt sätt att vara, som Alexzander sa: Jag är ingen massproducerad nobody. edit: stavfel -.- Redigerad 18 maj, 2006 av Aykaramba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Är fredlig, diplomatisk och charmig - inte till någon särskild nytta dock. Jag gillar det fina i livet. Jag säger inte att jag är skitsnygg men jag har ett egendomligt utseende... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts