Explosiv Anka Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Min kropp =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vanligtvis mitt useende (har fått lite för mycket "pondus" på senaste tiden. ), att jag är en väldigt underhållande människa som bjuder mycket på mig själv. Inte rädd för att göra bort mig. Jätte generös (lite för mycket ibland har jag fått höra.) Fruktansvärt, envis av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ehmm, att jag är ärlig och schysst. Ljuger aldrig. Att jag har en brorsa som äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag är nöjd över mitt utseende och min humor som är fruktansvärt egen. Und mein schnabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Att jag är säker och bekväm i mig själv. Och mitt röda hår, sexigt som in i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Gillar mest i mig själv ? hmm.. vill inte ha något i mig Nämen allvarligt, gillar mest att 'i dont give a fuck'. Verkligen aldrig brytt mig nästan. Men sen, det är inte så bra i alla lägen heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jag är kreativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Mitt sexiga hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jag e jag e glad,positiv... aa min insida helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Vet inte riktigt..kanske att jag inte är ute och fjollar på gatorna om kvällarna, det är jag stolt över Redigerad 12 maj, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Att jag är mig själv. (går väl inte att kalla mig mainstream? så som jag klär mig,mitt intresse för spindlar med mera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Att jag är mig själv. (går väl inte att kalla mig mainstream? så som jag klär mig,mitt intresse för spindlar med mera! Alla jag känner är precis som dig så du är mainstream som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Alla jag känner är precis som dig så du är mainstream som fan Men tjenare...jag visar mer hud än en playboymodell..fast jag är fullt påklädd...jag har över 30 spindlar hemma...är alla som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 1. Att jag är till hälften polack. (Delad 1:a) Mina kunskaper i kampsporter (Taekwondo, framför allt). Jag är stolt över att vara med i en av de bästa Taekwondo klubbarna i landet. (Vi har även finaste lokalerna i landet ). 2. Min "pliktkänsla" att göra det som är rätt - i alla lägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Men tjenare...jag visar mer hud än en playboymodell..fast jag är fullt påklädd...jag har över 30 spindlar hemma...är alla som jag? Hoppas du förstog att jag var ironisk men det verkar ju som du gjorde det så =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Att jag helt enkelt är så jääla göö. Och en as stor K*k dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Att jag står för vad jag gör... om jag har gjort något som inte är "coolt" så skiter jag i det. Jag gör vad jag tycker är skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Att jag står för vad jag gör... om jag har gjort något som inte är "coolt" så skiter jag i det. Jag gör vad jag tycker är skoj! Så om du typ haft sönder en ruta i din skola ställer du dig endå upp och säger: Det var jag, fröken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Att jag är inte ful...min 'bryr mig inte' attityd. Redigerad 12 maj, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Så om du typ haft sönder en ruta i din skola ställer du dig endå upp och säger: Det var jag, fröken! Inte så... jag menar så här: Typ om folk säger: Dricker du inte alkohol på valborg? NÄ! Och det är jag stolt över! Eller att jag inte har rökt och sånt... fast det gör ingen jag känner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts