KalleR Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Inspererad av The xD's tråd. Själv är jag mest nöjd med mitt utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Att jag har mod och inspiration. Redigerad 11 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Att jag står för vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Datorkunskaper, bra musiksmak, nykterist, moderat, egen(Inte som alla andra), dras ej för grupptryck, min banan, stark och hög smärttröskel. Redigerad 11 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Utseende, personlighet och min "känsla för livet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Jag gillar att jag lätt får folk att skratta och att jag inte skäms när jag borde gör det. Mitt utseende är inget jag gillar, men har accepterat. Jag är också nöjd med att jag hade tandställning i två-tre år så mina tänder (Förutom en sabla tand ) sitter som dom ska. Och min envishet regerar . [skryt]Sen gillar jag ju mina sprillans nya dogtags[/skryt]. Edit: Är inte alla här på GTAsajtens forum lite egna? Redigerad 11 maj, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Inte mycke, typ att jag (aja, DrStupid) lärt mig ladda ner spel sen kanske för mina pålitliga vänner (några) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Hm, är väl ganska nöjd med utseendet (åtminstone i slutet av maj när jag slipper tandställningen ) och håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Mina kunskaper inom skidåkningenMin personlighetMin allmänna kunskapsnivå. (allmänbildad)Mina politiska kunskaper redan under så låg ålder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Hmm... det här var lite svårare. Min musiksmak, min kreativitet, min personighet (det är dock svårt för folk att se den riktiga) och sen är jag ju rätt stolt över att jag börjar få långt hår. Mina tankar passar in i denna också, både hatar och gillar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Själv är jag mest nöjd med mitt utseende. Same here bro'! Gillar även att jag aldrig stressar, har en lugn och skön livsstil, och som SlewME en hög smärttröskel. Har även en väldigt bra humor enligt flera och är oftast glad och trevlig. Redigerad 11 maj, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Att jag är social och älskad av de flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Min livsstil, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Min kropps styrka, uthållighet och smidighet, min charm på tjejer.. Nja, det var allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Min musiksmak gillar jag också. (Konstigt? ) Min kropp kanske man inte kan klaga på heller.. Välträna helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Att jag är töntig men populär. Få som lyckas. Jag är relativt nöjd över min starka persona. Och relativt nöjd med mitt utseende. Och relativt nöjd över mina filmer och skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Att jag inte har klipp mig på jetteh länge och att jag har en jävlig musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Cs skillsenKonditionenUtseendet e jag v'l inte spec nöjd kunde vart snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Mest nöjd med mitt utseende, lätt snyggast i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts