DrStupid Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Taxi. EDIT: Ingen som vet hur man kan ändra i .exe-filen? Jo... här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Omg, jag har attackerat ett fort, dödat alla jag ser men vad ska jag göra nu? Edit: lungt nu, testade att attackera igen och dödade alla och fick det! Redigerad 19 maj, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Omg, jag har attackerat ett fort, dödat alla jag ser men vad ska jag göra nu? Edit: lungt nu, testade att attackera igen och dödade alla och fick det! ^^ Det borde finnas 2 st. Fort, 1 på varje ende av öknen Och till dom som vill flytta runt på kartan använd W A S D Jag har iaf inte spelat M&B på ganska länge, spelar Dynasty Warriors 4 Hyper nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Alltså är de över nätet? eller har alla personer lvlar?? kan nån förklara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) *Gone* Redigerad 25 mars, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Har det kommit ny version än ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 *BUMP* Se första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Verkar rätt skoj, måste prövas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Åh, vad längesen jag spelade detta. Fan att min laptopladdare är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Systemkrav?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Systemkrav?! Låga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Vad krävs för att kunna anfalla en stad? Alternativt, hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Vad krävs för att kunna anfalla en stad? Alternativt, hur gör man? Ja, man behöver en stor armé iallafall, jag gjorde det utan problem men jag dog ju i slutändan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Vad krävs för att kunna anfalla en stad? Alternativt, hur gör man? Samla ihop omkring 30 män, gå fram till staden och ta besiege, men jag tror man måste vara vassal med någon Faction, och för att bli det kräver det att man är lite igenkänd och det blir man genom slagfälten, ju större desto bättre. Redigerad 25 mars, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hur samlar man ihop arméer på bästa, billigaste sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Jag går iaf till småbyar och rekryterar folk. 10/person, sen kan man göra enkla saker som att gå på några banditer sen går de upp i level Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Jag går iaf till småbyar och rekryterar folk. 10/person, sen kan man göra enkla saker som att gå på några banditer sen går de upp i level Vad jag vet finns det 4 sätt Gå in på tavernor och rekrytera där Gå till byar och checka läget Rekrytera fångar Och om gänget man anfaller har fångar kan man även rekrytera dem. Right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Vad jag vet finns det 4 sätt Gå in på tavernor och rekrytera där Gå till byar och checka läget Rekrytera fångar Och om gänget man anfaller har fångar kan man även rekrytera dem. Right? Tror inte det går genom tavern längre i de nya versionerna? :S eller jag kanske har fel. Jag brukar iaf rekrytera i byar, vill jag ha Khergiska soldater går jag till khergiska byar, vill jag ha Swadianska soldater så swadianska byar. Onyx soldater, en by som hör till Brotherhood of Onyx. (Rhodoks i orginalspelet) De kostar ju ändå bara 10 denars per person, men mitt dyraste svärd ligger omkring 50 000 denarer. Själv använder jag för det mesta bara Onyx soldater. Dem med svart rustning, svart hjälm och röda (någonting?) på hjälmen Men man kan förstås befria andras fångar och använda dem som trupper. Redigerad 27 mars, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Fan vad roligt det är att slåss, men jag hittar aldrig några quests. Vars finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Fan vad roligt det är att slåss, men jag hittar aldrig några quests. Vars finns dom? Hos lords/kings, oftast i de stora slotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts