I lol Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Har redan kollat där men förstog inte riktigt vad som var bra och dåligt. Vilken mod kan du rekommendera mer än arena modden ? Napoleon modden var ganska kul, den vann tillbaks min lust att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Kan du skicka en länk? Vad kunde man göra på den ? Berätta berätta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Kan du skicka en länk? Vad kunde man göra på den ? Berätta berätta ! Dom addar skjutvapen och sånt :) http://www.mbrepository.com/modules/PDdown...aed55cea8bb562b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Fan vad kul spel, lvl 5 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Waterloo moden är Ägig!! http://img245.imageshack.us/img245/5747/mountblade152zc.jpg Dom brukar stå i Line, men well well det blev lite rörigt. Redigerad 15 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Haha nej den sög nu ! Alla hade samma vapen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Haha nej den sög nu ! Alla hade samma vapen ! Modden är bara 0.4 ännu, så man har ganska mycke kvar att förvänta sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Japp Finns det några fler roliga moddar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Hmm, napoleon var lite svår nästan. Min fina marnid ville inte skjuta men men, kul som röv att skjuta med gevär, boom 170 dmg headshot 3> förväntar mig mycket av detta spelet senare i fullversionen asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Hmm, napoleon var lite svår nästan. Min fina marnid ville inte skjuta men men, kul som röv att skjuta med gevär, boom 170 dmg headshot 3> förväntar mig mycket av detta spelet senare i fullversionen asså Och dessutom är Waterloo moden fortfarande 0.4, tänk när spelet är 1.0 vilka bra moddar det skulle gå att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 FuskarN^ Ingen som vet om man kan ändra så man får lite mer än 1000 xp för varje ctrl + x man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 FuskarN^ Ingen som vet om man kan ändra så man får lite mer än 1000 xp för varje ctrl + x man gör? Finns ingen stans att ändra men, det finns ställen att utföra avancerad ändring. Fusken ligger väl antagligen som i många spel i .exe filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Finns ingen stans att ändra men, det finns ställen att utföra avancerad ändring. Fusken ligger väl antagligen som i många spel i .exe filen Taxi. EDIT: Ingen som vet hur man kan ändra i .exe-filen? Redigerad 15 maj, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Taxi. EDIT: Ingen som vet hur man kan ändra i .exe-filen? Ja ska du ändra i en .EXE fil så måste du använda en Hexeditor, troligare är att det ligger i sources där du måste öppna med t.ex Dev-cpp eller vad det nu heter, är inte så inne i det där längre. Edit: och eftersom dom knappast någonsin kommer ge ut sources så kommer du antagligen inte kunna ändra det heller. Edit2: Jag kan ha fel, men det är d sättet jag har lärt mig att göra en .exe på iaf. Redigerad 15 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Japp, hex editor.. Hade en trial på en av dom bästa men den gick ut för ganska länge sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag "Fuskade" upp min hunter 10lvl och tog över slott och så. Ska göra en Squair nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Okey, inte så många som skriver i tråden = Många har slutat spela? Gamade lite Waterloo mod idag ^^ http://img205.imageshack.us/img205/7396/mountblade175oq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Jag spelar fortfarande. Det är synd att topicen dog ut ganska fort. Men som sagt. Att köra quests är ganska segt. Jag reser stad till stad och bygger på min armé och super (nä) och slåss. Det är synd att man inte kan sno saker som man kan i Elder Scrolls-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts