Lajnux Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag måste börja om pga arena modden :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vad gör Arena-modden? Och var kan man hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Här finns det Se till att välja rätt version också. Det medför att du kan göra en hel del olika slags typer av slag. T.ex. 1v1 , 4v4 , 8v8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Varför stängs mitt spel av utan förvarning? Det gjorde det en gång för mig också. Jag tror jag vet vad det är. Du har PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hände mig en gång också. Men efter det så har det varit lungt. Btw, gjort en ny gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Om Marnid levlar upp varför står det Marnid 86%+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Om Marnid levlar upp varför står det Marnid 86%+? % = Hans hälsa. '+'et är för du kan uppgradera han. Så nu kan du lägga ut skills på han, bara välj talk med han och 'Tell bout yourself dude' grejen så kommer det upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) % = Hans hälsa. '+'et är för du kan uppgradera han. Så nu kan du lägga ut skills på han, bara välj talk med han och 'Tell bout yourself dude' grejen så kommer det upp Man tackar! Edit: Jag kan ju inte snacka med han? O.o Redigerad 14 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hur gör man när man ska ta över slott? Jag har märkt att det finns utmärkt med städer, gruvor och just slott... Jag har väl inte världens största armé men det är bara att skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Alltså, vad ska man hunta när man e lvl 28? jag har typ försökt med mountain pirates, men dom e svåra som fan >.< Edit: det var visst forest pirates Redigerad 14 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Alltså, vad ska man hunta när man e lvl 28? jag har typ försökt med mountain pirates, men dom e svåra som fan >.< Edit: det var visst forest pirates Jaha fuskarn, skäms! CTRL + T, i flytta runt screen = Du ser alla Parti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Jaha fuskarn, skäms! CTRL + T, i flytta runt screen = Du ser alla Parti. Har suttit hela natten, så vet du inte vad du snackar om så stfu snälla! Vill du inte tro mig, so w/e? Redigerad 14 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Har suttit hela natten, så vet du inte vad du snackar om så stfu snälla! Vill du inte tro mig, so w/e? Men ta det inte så hårt Vad fan ska jag veta vad du gör, lite ofattbart att du kommer till lvl 28 på egen hand när du hela tiden klagade Ska spela M&B lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Men ta det inte så hårt Vad fan ska jag veta vad du gör, lite ofattbart att du kommer till lvl 28 på egen hand när du hela tiden klagade Ska spela M&B lite nu Hehe, det var egentligen inte meningen att jag skulle lvla så snabbt...bara att d var så jävla roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Level 15 nu! Måste tyvärr levela upp 6 st Veagir (eller något) knights åt kungen, och det tar tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag har tröttnat på spelet. Är på lvl 29 och det finns ju ingenting att göra. Alla questen är tråkiga "köp 6 stycket great lance och kom tillbaka hit" , träna upp 6 stycken knights och kom hit" . Bla bla bla. Jag har tröttnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag har tröttnat på spelet. Är på lvl 29 och det finns ju ingenting att göra. Alla questen är tråkiga "köp 6 stycket great lance och kom tillbaka hit" , träna upp 6 stycken knights och kom hit" . Bla bla bla. Jag har tröttnat Det är oftast sånna Quests i Rollspel Jag har också tröttnat på spelet men spelar iaf roligt att battla, och prova nya mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Vad finns det mer för modds än arena modden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Vad finns det mer för modds än arena modden ? Om du är nyfiken, kolla själv ^^ http://www.mbrepository.com/modules/PDdownloads/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Har redan kollat där men förstog inte riktigt vad som var bra och dåligt. Vilken mod kan du rekommendera mer än arena modden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts