Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Har börjat lira detta spel, är lvl 4. Gör jag fel eller går det onödigt segt i början? Har råkat ut för två gånger att det kommer någon rövare och snackar med mig och så blir det fight, hur fan ska jag kunna ta en hel armén själv. Jaja, jag tränar på och fightas lite i den där staden man började i. Även köpt en +15/+3 armor. Någon pratade om en "fix"? Någon som av en händelse vet vad jag snackar om, vänligen kontakta mig över PM? Tack på förhand. Du får ju köpa dig en armé! Gå till taverns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Och ja, det går segt i början.. Men när man har lagt många låga levels bakom nacken har man nu kommit till 60 pers partier som motståndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag är lvl 18 nu Alla questen är ju hur jobbiga som helst. Finns det något sätt att liksom "klara spelet". Jag menar inte att spelet tar slut utan mer att man t.ex näst intill utrotar motståndarna. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Kanske en fråga många kommer "se ner på" men någon som vet några fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Har börjat lira detta spel, är lvl 4. Gör jag fel eller går det onödigt segt i början? Har råkat ut för två gånger att det kommer någon rövare och snackar med mig och så blir det fight, hur fan ska jag kunna ta en hel armén själv. Jaja, jag tränar på och fightas lite i den där staden man började i. Även köpt en +15/+3 armor. Någon pratade om en "fix"? Någon som av en händelse vet vad jag snackar om, vänligen kontakta mig över PM? Tack på förhand. Du får ju skaffa partymembers! ^^ Själv har jag typ inga problem att ta 3-5 pers själv (Hunter, rider runt med min crossbow och skjuter på dom tills dom dör ) Edit: Bubbli, PM Redigerad 13 maj, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Kanske en fråga många kommer "se ner på" men någon som vet några fusk? *Screenen före spelet* Ta Configure > Game > Enable Cheats... *Letar fusk* CTRL + X, inuti inventory = 1000 Pengar. CTRL + X, vid charactär screenen där man väljer skills = 1000 Experience. CTRL + H, vid battle = Fullt liv. Finns nog mera, sök bara i google på Mount&blade cheats.. But, om du vill ha fullständig spelkänsla använd inte dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nu börjar jag bli lite irriterad då jag inte kan hitta padded cloth. Var hittade ni det? Jag vill "samarbeta" med Marnid nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nu börjar jag bli lite irriterad då jag inte kan hitta padded cloth. Var hittade ni det? Jag vill "samarbeta" med Marnid nu. Tala med Chau i Rivacheg (armorern), och köp padded cloth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag är tämligen säker på att jag har snackat med honom men ska pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag är tämligen säker på att jag har snackat med honom men ska pröva. Men det har något annat namn före Padded cloth, Rusty eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 *Screenen före spelet* Ta Configure > Game > Enable Cheats... *Letar fusk* CTRL + X, inuti inventory = 1000 Pengar. CTRL + X, vid charactär screenen där man väljer skills = 1000 Experience. CTRL + H, vid battle = Fullt liv. Finns nog mera, sök bara i google på Mount&blade cheats.. But, om du vill ha fullständig spelkänsla använd inte dem Ska bara köpa armor och något vapen. Kanske uppgradera mig. Inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ska bara köpa armor och något vapen. Kanske uppgradera mig. Inget mer. Akta dig bara. När man väl smakat på den förbjudna frukten vill man gärna ha mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Tala med Chau i Rivacheg (armorern), och köp padded cloth Hittar ingen sådan hos han? Är du säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hittar ingen sådan hos han? Är du säker? Det är säkert olika för varje karaktär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Det är säkert olika för varje karaktär Det skulle inte förvåna mig, men det är ett kul spel. Tidsfördriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 CS-skillsen sitter kvar så med en pilbåge är jag ruskigt dödlig. Kan ta tio pers ensam om jag behagar. lvl 16 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Hm...varför kan jag inte göra en ny char? EdiT: yey blev precis 10 Redigerad 13 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Varför stängs mitt spel av utan förvarning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Min musik är helt cp i spelet. När musiken starta är det väl bra, men när man ska slåss hackar musiken typ och det bara fortsätter så hela tiden. Vetefan hur jag ska fixa det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Min musik är helt cp i spelet. När musiken starta är det väl bra, men när man ska slåss hackar musiken typ och det bara fortsätter så hela tiden. Vetefan hur jag ska fixa det heller. FPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts