iweX Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Är spelet online? tänkte pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Är spelet online? tänkte pröva. Nej spelet är inte online.. När man börjar spela så är det tråkigt, men när man har kommit upp några levels så börjar det bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jag skaffade en mod nu istället, så det är lite mer story i det hela. Så nu kan jag lira arenan med flera st osv. Få lite mer hjältar om jag vill, vilket jag lätt ska skaffa Men är värt det . Vill ha par mer hjältar som härja i slaget tillsamans med mig. Håller på göra en ny gubbe nu som ska vara speccad på . 2 Handat, 1 handat och kastspjut. Riktigt kul combo enligt mig verkar väldigt trevligt nu. Kolla in denna sidan för lite trevliga saker Downloads Bla finns, arena mod. Gör så du tjänar mer pengar, din hjälte får mer exp och också mer betalt så han kan faktist köpa vapnen du ger han. Men finns många trevliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Testade nyss, allt för krångligt för mig en fredag eftermiddag. Nån annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Hur gör man för att få tillgång till Marnid. Man skulle ge honom en pladed cloth eller nåt var kan jag finna detta föremål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Hur gör man för att få tillgång till Marnid. Man skulle ge honom en pladed cloth eller nåt var kan jag finna detta föremål? Hittar inte alltid vid samma ställe, men vid dom som säljer eller möjligt att en fiende kan droppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Hittar inte alltid vid samma ställe, men vid dom som säljer eller möjligt att en fiende kan droppaTack, undrade också detta Lvl 8 btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Dingade lvl 10 nyss fast led ett digert nederlag. Jag hade precis besegrat ett gäng pirater då ett till gäng kom bakifrån. 'Äh, jag har ju flyt ju', tänkte jag men ack så fel jag hade. Mina archers buggade sig typ och kunde snabbt avlägsnas med klubbor och yxor. Själv så flydde jag slaget men alla mina vänner tillfångatogs. GARGH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Vad ska man med prisoners till? Jag är level 9 och har en hel del prisoners nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Vad ska man med prisoners till? Jag är level 9 och har en hel del prisoners nu... Finns väl typ en slavhandlare i första staden, vid merchant eller vad det är. Han köper fångar tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Finns väl typ en slavhandlare i första staden, vid merchant eller vad det är. Han köper fångar tror jag. Got that right, sen om man inte är i närheten av Zender, så kan man dra till Salt mine, där kan man sälja sina slavar också. Två snubbar i ett fält i ingenstans, najs. Nu, Colan, Manrid och mina trogna kämpar, ska vi anfalla ett slott. Visar hur det går sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hur i helvete lvlar jag? jag har försökt döda några nubs i slott o sånt, men dom e alldeles för svåra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hur i helvete lvlar jag? jag har försökt döda några nubs i slott o sånt, men dom e alldeles för svåra! Är det verkligen dom som är nubs då? ^^ Men, rid runt lite och döda fiender.. Slott är ju inte att rekomendera på låg lvl xD Har en fråga.. lvl9, har 25soldater, har bara 5-6 i speed när jag springer rundor.. Finns det nått sätt att snabba upp de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Är lvl 13 nu och var väldigt nära på att ta över ett av slotten inatt. Jag har två hjältar just nu men finns det något ställe man kan få flera på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Är det verkligen dom som är nubs då? ^^ Men, rid runt lite och döda fiender.. Slott är ju inte att rekomendera på låg lvl xD Har en fråga.. lvl9, har 25soldater, har bara 5-6 i speed när jag springer rundor.. Finns det nått sätt att snabba upp de? Speeden borde vara som bäst om du har, 50/50 i mat på plats, det är ljust, du springer på jämn mark, och dina gubbar är i hög level (eller grad), och om du har häst eller inte, och om du ökar skillsen i Pathfinding @MAFIA_KING: Haha I bland står det att du har gått upp en level, så trycker du på TAB? Och sen Character och där kryssar du i allt som du vill kryssa i Men det går inte mitt i ett battle, bara i någon stad eller i screenen där man springer mellan städerna.. Det borde gå och trycka C också.. @Lajnux: Pröva med någon mod, btw var hittar ni hjältarna? Redigerad 13 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Speeden borde vara som bäst om du har, 50/50 i mat på plats, det är ljust, du springer på jämn mark, och dina gubbar är i hög level (eller grad), och om du har häst eller inte, och om du ökar skillsen i Pathfinding @MAFIA_KING: Haha I bland står det att du har gått upp en level, så trycker du på TAB? Och sen Character och där kryssar du i allt som du vill kryssa i Men det går inte mitt i ett battle, bara i någon stad eller i screenen där man springer mellan städerna.. Det borde gå och trycka C också.. @Lajnux: Pröva med någon mod, btw var hittar ni hjältarna? Man får hjälpa dom med saker så kommer dom med. Iaf så finns 1 iaf i Zender om du kör vanliga M&B. Atackerade inget slott igår, men ska göra snart nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Är level 11 nu. Älska Swardian Knight. Men, finns det något sätt man kan se hela kartan? Man ser ju inte allt när man zoomar ut. Tjoho, tog över ett slott. Redigerad 13 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Level 13 är jag nu! Jag har en väldigt fin armor som jag skaffade när jag var level 6, genom att bara sälja river pirates som slavar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Man får hjälpa dom med saker så kommer dom med. Iaf så finns 1 iaf i Zender om du kör vanliga M&B. Atackerade inget slott igår, men ska göra snart nu. Ok, fick med den der merdan eller vad han hette Någon som har tänkt på First person view? http://img98.imageshack.us/img98/8833/mountblade140dt.jpg Det som är bra med first person view är att man ser kroppen när man t.ex. slår med svärd, och inte bara ser armarna och svärdet som i Oblivion eller nåt.. F6 till intresserade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Är det verkligen dom som är nubs då? ^^ Men, rid runt lite och döda fiender.. Slott är ju inte att rekomendera på låg lvl xD Har en fråga.. lvl9, har 25soldater, har bara 5-6 i speed när jag springer rundor.. Finns det nått sätt att snabba upp de? Hmm...Mjaa dom var lite nubs...fick ihjäl typ 3 archers innan jag dog så, men det suger väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts