Arman Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Är det inte på tiden GTAsajten fixar servrar till Multi Theft Auto och det nyligen släppta SA-MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Håller med. Vad är SA-MP? Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Håller med. Vad är SA-MP? Länk? Deathmatch i SA. http://www.sa-mp.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Deathmatch i SA. http://www.sa-mp.com/ Ohh, den har jag testat! Fattade aldrig hur man hittade servrar Så jag la ner det projektet hehe. Deathmatch från www.mtasa.com tror jag kommer bli bättre. Hoppas den kommer snart, har väntat hela livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Tjo. Vet inte om det är intressant eller till nöje eller kommer att fungera, men jag har satt upp en inofficiell GTAsajten server. Adress: beffo.se:7777 Spelare: 20 Höjer om allt fungerar som det ska. Kan bli konflikter i och med att den ligger på webbservern, bör inte vara problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Tjo. Vet inte om det är intressant eller till nöje eller kommer att fungera, men jag har satt upp en inofficiell GTAsajten server. Adress: beffo.se:7777 Spelare: 20 Höjer om allt fungerar som det ska. Kan bli konflikter i och med att den ligger på webbservern, bör inte vara problem. Bästa servern i SA-MP någonsin! Spela på den om du spelar SA-MP! Och dra med de du känner om de inte är helt blåsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Bästa servern i SA-MP någonsin! Spela på den om du spelar SA-MP! Och dra med de du känner om de inte är helt blåsta. Hehe, japp, det gick riktigt bra. Synd bara att folk på denna sida tror att allt kretsar kring GTAsajten. Det har visats sig förut. Jag menar, så fort det kommer ett nytt webbforum så tror alla här att de stulit gtasajten. Det jag vill komma fram till är att bara för att det inte är hultan som har satt upp servern så skiter folk i att spela. Kan tänka mig att hultan får många kärleksbrev från forumiter på sidan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Kan tänka mig att hultan får många kärleksbrev från forumiter på sidan också All the time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Ja, kan inte gtasajten starta en Sa_mp server..? Jag kan koda nya scripts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Ja, kan inte gtasajten starta en Sa_mp server..? Jag kan koda nya scripts. Mr. Smart. Det var exakt det tråden handlade om? Måste du återfråga samma fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Mr. Smart. Det var exakt det tråden handlade om? Måste du återfråga samma fråga? Ok, kan inte du "go and f**k u" ?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Ok, kan inte du "go and f**k u" ?.. Vad nu då? Vad har jag gjort för att förtjäna denna behandling ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Vad nu då? Vad har jag gjort för att förtjäna denna behandling ? :'( lol, inget.. spelar du sa-mp ? Redigerad 25 juni, 2006 av tetris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Ok, kan inte du "go and f**k u" ?.. Jag kan. Dig dock. Puss, varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag kan. Dig dock. Puss, varning. okok, sorry dude ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Tjo. Vet inte om det är intressant eller till nöje eller kommer att fungera, men jag har satt upp en inofficiell GTAsajten server. Adress: beffo.se:7777 Spelare: 20 Höjer om allt fungerar som det ska. Kan bli konflikter i och med att den ligger på webbservern, bör inte vara problem. Cool, har du fortfarande servern uppe (tittar inte in här så ofta)? I så fall ska jag testa imorgon, dags att sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Cool, har du fortfarande servern uppe (tittar inte in här så ofta)? I så fall ska jag testa imorgon, dags att sova. Stängde ner den i och med att ingen ville spela. Det går bara för sig om hultan sätter upp server tyvärr, allt annat duger inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Det är svinmånga som spelar härifrån nu ju, du borde slänga upp den igen. Folk spelade för att du inte skrivit i San Andreas forumet, tror jag. Redigerad 29 juni, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Ehum, måste man ha köpt verision av spelet för att kunna spela SA-MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Ehum, måste man ha köpt verision av spelet för att kunna spela SA-MP? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts