Tha Orpanitsh Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) [Asså jag är helt CP på ett problem jag har och det är att hitta en Phoenix dom finns ju F*N inte. Visserligen har jag fåt tag i en på uppdrager "A Homie In The Hills" genom att skjuta Big Poppa i huvet och ta den (SVÅRT) men jag vill ha tag i en till på en anna sparning där jag redan klarat det uppdraget SNÄLLA :'( någon som vet säg hur jag ska hitta en PHONEIX! OJJJ jag råkade skriva "påp" isteller för "på" i beskrivningen av tråden. .................... X_x Redigerad 10 maj, 2006 av Tha Orpanitsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Finns ett race vid bilaffären i SF som man äger, där man får köra Phoenix, så istället för att köra racet, kör bilen till ditt närsmta garage när racet börjar och vänta på att tiden ska gå ut. Då kommer den stå kvar där. Du vet bakom bilaffären vid Pay ´n Spray finns det en karta där man kan välja race. Minns inte vad racet heter dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ja du TACK! Så mycket du är en god mäniska jag vet presis vart du menar. Eeeeeh ja asså detta löser ju problemet till största del men jag undrar fortfarande.......... går det att få tag på en bara så där........... alltså den åkar förbi eller står parkerad någonsans nån som vet saningen bakom detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Glad to help. Angående din andra fråga: Nä. Den spawnar ingenstans som jag vet och finns inte i trafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 [Asså jag är helt CP på ett problem Det finns inga ord för hur illa jag tycker om dig just nu. FATTAR FOLK INTE ATT CP ÄR EN SKADA VISSA MÄNNISKOR FÖDS MED? Det är inget jävla skällsord eller uttryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Vill bara tillägga att det uppdraget man jagar Big Poppa med, kör inte han en Windsor då? Eller är det olika på olika San Andreas spel? Redigerad 10 maj, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Vill bara tillägga att det uppdraget man jagar Big Poppa med, kör inte han en Windsor då? Eller är det olika på olika San Andreas spel?Cj kör windsor, Big Poppa kör en Phoenix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jag kommer ihåg att jag också hade ett h*lvete att hitta vissa bilar, ett tips är att kolla på parkeringar och parkeringshus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Det finns inga ord för hur illa jag tycker om dig just nu. FATTAR FOLK INTE ATT CP ÄR EN SKADA VISSA MÄNNISKOR FÖDS MED? Det är inget jävla skällsord eller uttryck. Buhuhuhuhu :'( *TYCKAH ILLAH OM PERSON PÅ INET FÖR HAN ANVÄNDA ORD JA EJ GILLA * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 DEN FINNS I RAAAACEETH ''SAN FIERRO HILLS!!!'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Det finns inga ord för hur illa jag tycker om dig just nu. FATTAR FOLK INTE ATT CP ÄR EN SKADA VISSA MÄNNISKOR FÖDS MED? Det är inget jävla skällsord eller uttryck. Jag håller med dig fullständigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 [Asså jag är helt CP på ett problem jag har och det är att hitta en Phoenix dom finns ju F*N inte. Visserligen har jag fåt tag i en på uppdrager "A Homie In The Hills" genom att skjuta Big Poppa i huvet och ta den (SVÅRT) men jag vill ha tag i en till på en anna sparning där jag redan klarat det uppdraget SNÄLLA :'( någon som vet säg hur jag ska hitta en PHONEIX! OJJJ jag råkade skriva "påp" isteller för "på" i beskrivningen av tråden. .................... X_x Ursäkta, vad sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Glad to help. Angående din andra fråga: Nä. Den spawnar ingenstans som jag vet och finns inte i trafiken. Jajaja sry för det då men jag MENADE faktiskt att jag beter mig som om jag hadde en CP skada efter som att jag inte lyckas hitta den jävla bilen. Det är den enda bilen som jag någonsin har haft problem med att hitta (rästen finns ju bara men letar ) OJJ DÅÅÅÅ jag Quotade fel lol ajja men jag menade den där som gnällde över mitt utryck (CP). Redigerad 14 maj, 2006 av Tha Orpanitsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Skumt har hittat en phoenix på gatan i sf tror jag hade gjort ovanliga bilar koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 En Phoenix måste vara mattsvart med guldfälgar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) *HOST*CAR SPAWNER*HOST* Aaaa... Måste ha satt nåt i halsen.. Redigerad 19 juni, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Min systerson har just Cerberal Pares, det är jobbigt. jobbigt också när folk använder det som skällsord. jaja vilket race är det? en sak till, hur fan ska jag få fram en bel air? redan dödat gänget som hade dem Redigerad 22 juni, 2006 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts