Anathema Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tjena, jag håller på att skrapa ihop lite poäng till Alltidförst, När man värvar personer så får man 10poäng. Håller på att samla till mp3spelaren till min kära syster och jag har inte råd att köpa en. Hon ska flyyta till norrland för att studera så jag vill att hon ska tänka på mig när hon lyssnar på musik. Nu undrar jag om gtasajten kan hjälpa mig. Kan ni ange er mail och bli medlemar och skita i(?) resten. Det vore snällt av er. Modderatorer: Om detta är något som inte passar här så ber jag om ursäkt. Då kan ni låsa tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tjena, jag håller på att skrapa ihop lite poäng till Alltidförst, När man värvar personer så får man 10poäng. Håller på att samla till mp3spelaren till min kära syster och jag har inte råd att köpa en. Hon ska flyyta till norrland för att studera så jag vill att hon ska tänka på mig när hon lyssnar på musik. Nu undrar jag om gtasajten kan hjälpa mig. Kan ni ange er mail och bli medlemar och skita i(?) resten. Det vore snällt av er. Modderatorer: Om detta är något som inte passar här så ber jag om ursäkt. Då kan ni låsa tråden. En länk skulle inte sitta fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Skrivit upp mig.. vardånånstans? Redigerad 10 maj, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Skrivit upp mig.. nånstans? Förstår inte vad du mennar. Xogede: Man skickar ett brev till en mail adress från själva loginen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Bara det nu är sant det där med syrran. Låter som en rätt så dålig ursäkt annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Bara det nu är sant det där med syrran. Låter som en rätt så dålig ursäkt annars. Det är sant. Hon ska studera media. Redigerad 10 maj, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Förstår inte vad du mennar. Xogede: Man skickar ett brev till en mail adress från själva loginen. Var i helvete ska man bli medlem nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Jag skickar ett mail från hemsidan. Behöver din mail om du är snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Jag skickar ett mail från hemsidan. Behöver din mail om du är snäll Din MSN kontaktlista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Nej alltså. När man loggar in så finns det en meny. Klickar man på en länk så skrivar man en mail adress och den skickar mailet. När man blir medlem får man ladda ner musik från Homedownloads.se Redigerad 10 maj, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Slaskpost!, så kan du skicka mail till några adresser där och göra konton själv. Redigerad 10 maj, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Nej alltså. När man loggar in så finns det en meny. Klickar man på en länk så skrivar man en mail adress och den skickar mailet. När man blir medlem får man ladda ner musik från Homedownloads.se Låter jobbigt. Varför inte bara beställa två nummer av Illusterad Vetenskap och få en MP3-spelare gratis för 39.50? //Illu ... Jazz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Låter jobbigt. Varför inte bara beställa två nummer av Illusterad Vetenskap och få en MP3-spelare gratis för 39.50? //Illu ... Jazz. Ta mig gärna till den värld där man får något gratis för 39.50. Fattar självklart vad du menar, men IMO används ordet "gratis" fel allt för ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Låter jobbigt. Varför inte bara beställa två nummer av Illusterad Vetenskap och få en MP3-spelare gratis för 39.50? //Illu ... Jazz. Jag måste betala varje månad för denna, jag för ändå National Geographic eller hur det stavas. SEn så är inte det samma sak. Noname skit spelare mot en hyfsad bra 8gb spelare. Min syster önskar sig en sån och det blev ju en suprise när man reggade sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ta mig gärna till den värld där man får något gratis för 39.50. Fattar självklart vad du menar, men IMO används ordet "gratis" fel allt för ofta... Haha. så egd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Haha. så egd Eeeh...hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Slaskpost!, så kan du skicka mail till några adresser där och göra konton själv. Wow! Smart sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts