fido vercetti Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 De gänget som hänger runt köpcentret och på Prawn island, är det samma gäng eller. Och vad heter dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Runt Köpcentret finns två gäng och jag tror du syftar på Streetwannabes(dom i jeansjackor och sånt) Men sen finns det ju säkerhetsvakterna som också räknas som gängmedlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Runt Köpcentret finns två gäng och jag tror du syftar på Streetwannabes(dom i jeansjackor och sånt) Men sen finns det ju säkerhetsvakterna som också räknas som gängmedlemmar. Nej. Streetwannabes finns på prawn island, men sen finns det ett gäng(inte streetwannabes) vid köpcentret som bråkar med säkerhetsvakterna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Sharks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Sharks? Aaa det är möjligt. Men är inte sharks streetwannabes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Aaa det är möjligt. Men är inte sharks streetwannabes? Jo dom kallas för Sharks också. Edit: Aha du menar dom i bruna och svarta skinnjackor. Dom är inget gäng det är kriminella snubbar bara. Redigerad 13 maj, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jo dom kallas för Sharks också. Edit: Aha du menar dom i bruna och svarta skinnjackor. Dom är inget gäng det är kriminella snubbar bara. Ok. Men dom står ju i en ring som alla andra gängen i VC gör. Då måste dom väl vara ett gäng? Fast dom står inte alltid vid köpcentret, ibland försvinner dom bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ok. Men dom står ju i en ring som alla andra gängen i VC gör. Då måste dom väl vara ett gäng? Fast dom står inte alltid vid köpcentret, ibland försvinner dom bara Aldrig sett! Är du helt säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Aldrig sett! Är du helt säker? Ja. Ibland är dom där och ibland inte. Skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Ja, skumt. Jag skall se i fall jag kan komma fram till något. Jag kunde inte komma fram till något. Redigerad 13 maj, 2006 av Wopido.inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Haha, era fjollor fattar ni inte att ni är HOMO'S allihopa! Fan va stryk ni ska ha, ni är alla bara ett par hop av fjollor!! HOPPAS ATT ADMIN FITTAN SER DETTA, FÖR JAG HEM TILL DIG OCH RAKA DIN SKALLA SEN KNUILLA DIN MAMMA OCH BARN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Haha, era fjollor fattar ni inte att ni är HOMO'S allihopa! Fan va stryk ni ska ha, ni är alla bara ett par hop av fjollor!! HOPPAS ATT ADMIN FITTAN SER DETTA, FÖR JAG HEM TILL DIG OCH RAKA DIN SKALLA SEN KNUILLA DIN MAMMA OCH BARN! Bobbo har blivit utsatt av en hacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Jo, det är såhär det ligger till. På Prawn Island finns ett gäng. De har tre hus där. De hänger på köpcentret också. Så ja, det är samma gäng. Namnet på dem vet jag inte, men det kan vara Streetwannabes eller Sharks. De kör Gang Burritos iallafall. Om du menar de med svarta och bruna skinnjackor, så är det inte gäng. Det är som sagt bara kriminella snubbar. De är inte i gäng, de är alltid ensamma. Så ja, en god sammanfattning. God natt! Redigerad 17 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jo, det är såhär det ligger till. På Prawn Island finns ett gäng. De har tre hus där. De hänger på köpcentret också. Så ja, det är samma gäng. Namnet på dem vet jag inte, men det kan vara Streetwannabes eller Sharks. De kör Gang Burritos iallafall. Om du menar de med svarta och bruna skinnjackor, så är det inte gäng. Det är som sagt bara kriminella snubbar. De är inte i gäng, de är alltid ensamma. Så ja, en god sammanfattning. God natt! Ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts