-NightHawk- Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Många röster... jag... har? :'( Vote: Kebab... Men vänta, nighthawk, din bil är ju en mod, man kan väl inte modda bilarna så att de ser ut som en ritkig impreza på Sa? Jag är ju skaparen, jag får modda om och bryta mot reglerna om jag vill! Nä, nu skoja jag. Det är en moddad Sultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tack ni som har röstat på mig... Din bild hade vart snyggare om du sänkt ner bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vote:Mirre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Många röster... jag... har? :'( Jag är ju skaparen, jag får modda om och bryta mot reglerna om jag vill! Nä, nu skoja jag. Det är en moddad Sultan. Men det går väl inte och modda en sån i garaget!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vote:Mirre Jaa jag fick en röst..Tack så jätte mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Men det går väl inte och modda en sån i garaget!? Jodå, Wheel Arch Angels garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vilken zötiz röstade på mig? Aja vi kör först till 10, det går litn segtn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Woa! Delad andraplats just nu då Själv röstade jag blankt. Tack för rösterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Det har fastnat. Vi får summera det hela helt enkelt. Så man får bara rösta på antigen Kebab eller VaXXoR! OBS! Du som inte röstat, du får bara rösta på antigen Kebab eller VaXXoR! Då var tävlingen avgjord. Undrar vem som gav den sista rösten. Aja, grattis! 1:a BigBear (fick 3p) 2:a Kebab (fick 2p) 3:e VaXXoR (fick 1p) Grattis! Redigerad 25 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Trevligt, man får tacka alla som röstat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag är helnöjd men min röst! Trots allt min första tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Yes! två friska poäng! Tack för rösterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts