MarkusE Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Här finns en COD 3 verkligen värd att se för grafiken slår HL2. Call of duty 3 trailer! Var min kompis som hittade denna trailer. Edit: När jag lade upp filmen på rapidshare så märkte jag att den redan fanns uppe fast med ett annat namn. Hinner inte ladda ner och kolla om det verkligen är samma men jag tror det ijallafall. Redigerad 10 maj, 2006 av MarkusE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Här finns en COD 3 verkligen värd att se för grafiken slår HL2. Call of duty 3 trailer! OBS! Vet ej om denna trailer är riktig eller bara en fake. Men jag hoppas verkligen att den är det. Var min kompis som hittade denna trailer. Edit: När jag lade upp filmen på rapidshare så märkte jag att den redan fanns uppe fast med ett annat namn. Hinner inte ladda ner och kolla om det verkligen är samma men jag tror det ijallafall. En sak är säker, den är absolut inte fejk, den finns på www.ign.com med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ska se på den senare idag, sitter på fel dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 OMOMOMG!!!! Längtar som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Fan va nice MÅSTE HA!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Här finns en COD 3 verkligen värd att se för grafiken slår HL2. Call of duty 3 trailer! Var min kompis som hittade denna trailer. Edit: När jag lade upp filmen på rapidshare så märkte jag att den redan fanns uppe fast med ett annat namn. Hinner inte ladda ner och kolla om det verkligen är samma men jag tror det ijallafall. Men suck, den är förrendrerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Men suck, den är förrendrerad. De förstås.. Det gör dom i många spel trailers före spelet kommer ut. Jag antar att det blir Ljusare och lite fulare effekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Det såg snyggt ut, lite rörigt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Schof! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Kewl. Hoppas det är mer realistiskt än COD2 bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Det kommer bara till XPOS360 och PS3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Det kommer bara till XPOS360 och PS3... Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Hoppas att det kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Det kommer bara till XPOS360 och PS3... Fan, tur att man ska skaffa ett PS3 iallafall... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Fan, tur att man ska skaffa ett PS3 iallafall... :'( 4000 Kroner FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 4000 Kroner FTW! ..eller ännu mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 ..eller ännu mer Ännu mer FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Såg den först på Facepunch. Och CoD3 har precis lämnat "Concept Stage" så det där är absolut inte ingame, det är prerendered, men finfint än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tror dom släpper det till Wista, ijallafall tycker jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tror dom släpper det till Wista, ijallafall tycker jag det. ijallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tror dom släpper det till Wista, ijallafall tycker jag det. Vista? Det kommer att ha stöd att spela på vista, men säkert också stöd till XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts