kobbe Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 ååååå... fan va störigt. de va bara o ladda ner de o installera sen köra.. de funka skit bra o ja va så glad. men sen blev jag tårfylld o förtvivlad jag börja gå iväg på en gata o undra:va fan nu då? ja vill ju va min gubbe . så då blev jag lack . sen tog det 2 sec tills ja såg att stan va helt tom på örigt folk o bilar så om ja ville ha en bil så fick ja leta upp en o bara de tog fan 5 min... ja vill inte deppa någon men ja ska inte starta de där skiten förens någon har en server som har bilar o pedestrians Menar du samp 0,1? UPPLYSNING, Det finns samp 0.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 ååååå... fan va störigt. de va bara o ladda ner de o installera sen köra.. de funka skit bra o ja va så glad. men sen blev jag tårfylld o förtvivlad jag börja gå iväg på en gata o undra:va fan nu då? ja vill ju va min gubbe . så då blev jag lack . sen tog det 2 sec tills ja såg att stan va helt tom på örigt folk o bilar så om ja ville ha en bil så fick ja leta upp en o bara de tog fan 5 min... ja vill inte deppa någon men ja ska inte starta de där skiten förens någon har en server som har bilar o pedestrians Spela singelplayer, alternativt spela på en server med mycket folk på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Vad är nytt i 0.2 varsionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Vad är nytt i 0.2 varsionen? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42450 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Menar du samp 0,1? UPPLYSNING, Det finns samp 0.2 nee ja kan få punka o allt sånt... de står 0.2 eller så men de är jue bara motspelarna men ja tyckte visst de va kul när man träffar vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 ååååå... fan va störigt. de va bara o ladda ner de o installera sen köra.. de funka skit bra o ja va så glad. men sen blev jag tårfylld o förtvivlad jag börja gå iväg på en gata o undra:va fan nu då? ja vill ju va min gubbe . så då blev jag lack . sen tog det 2 sec tills ja såg att stan va helt tom på örigt folk o bilar så om ja ville ha en bil så fick ja leta upp en o bara de tog fan 5 min... ja vill inte deppa någon men ja ska inte starta de där skiten förens någon har en server som har bilar o pedestrians SA-MP innehåller inte peds eftersom det är, i stort sett, omöjligt att synka dom. (Skulle tro att bara rockstar skulle kunna klara av det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 men nu kära gossar... nu har jag ett nytt problem o tänkte att ni vet svaret. samp funkade igår... men idag så kommer de inte upp några servrar när ja trycker på "internet" . ja menar de är ju inte möjligt att alla har stängt sina servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Har inte kollat eller skrivit i denna tråden på grymt länge. Men sist jag skrev och läste här så var det massa fel på SA:MP. Och nu skriver trim att det blivit något krux, och eftersom att jag fortfarande inte fått internet (tvinga mig inte att förklara) så har jag inte kunnat testa det. Så, hur är det nu? Kan man åka runt i en L.A-liknande stad och döda alla man ser, som i mina drömmars dröm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Har inte kollat eller skrivit i denna tråden på grymt länge. Men sist jag skrev och läste här så var det massa fel på SA:MP. Och nu skriver trim att det blivit något krux, och eftersom att jag fortfarande inte fått internet (tvinga mig inte att förklara) så har jag inte kunnat testa det. Så, hur är det nu? Kan man åka runt i en L.A-liknande stad och döda alla man ser, som i mina drömmars dröm? ja... man är i hela SA med alla andra som är inne på den servern o man kan skuta dom o så ... bara ja kunde få upp några servrar oxå edit: du är i san andreas o måste därför ha de instalerat på datorn Redigerad 24 juni, 2007 av trim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 varför pratar vi i SA:mp 0.1 tråden och inte SA:mp 0.2 tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) varför pratar vi i SA:mp 0.1 tråden och inte SA:mp 0.2 tråden? för att de typ blev så bara?... ja vet inte... men skit i de nu bara hjälp mig med mitt serverproblem? EDIT: nu kom en server upp men den krävde lösen redan innan man kom in... de kommer nog fler framåt kvällen? Redigerad 24 juni, 2007 av trim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) nee...nu är de dags för en svensk server!!!! nu får någon göra en svensk ping 20-30 server.... eller så gör ja de men då måste ja veta hur man gör EDIT: de som stod här försvan spårlöst Redigerad 27 juni, 2007 av trim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 de blev ett jävla lyckat möte de där!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) För de som gillar att rollspela på SAMP finns det en riktigt bra server med en hel del saker att göra, dock är det jäkligt svårt att bara börja själv sådär då många jobb kräver att man har olika licenser osv, men man får leta upp någon vänlig snubbe som kan hjälpa en. www.godfather-rp.com (Krävs registrering på hemsidan för att man ska kunna spela på servern) EDIT: De som reggar sig kan ju skriva sina namn här, själv heter jag Wayne_Smith på servern. Redigerad 6 juli, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
roban[swe] Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 (redigerad) När jag startar spelet får så börjar det komma upp en massa skyltar med texten "upcode 0x7F0C37" och sen kraschar spelet:/ Någon som vet hur man fixar detta? Redigerad 20 april, 2012 av roban[swe] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts