L_Voll Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Finns det någon GTAsajten-server uppe? Nej, det tror jag inte. Fast kanske någon på gtasajten kan göra en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag har SA:MP installerat, men tänkte installera reailty modden. Kommer SA:MP fortfarande fungera då? Jadå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gecko Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag har instalerat sa mp men när ja connectar en server så kommer jag bara in i spelat där de står start game o så vidare vad måste jag göra för att de sak funka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag har instalerat sa mp men när ja connectar en server så kommer jag bara in i spelat där de står start game o så vidare vad måste jag göra för att de sak funka ? Då är det helt fel. det ska ladda till spelet och connecta helt auto. Om du kommer till Gta Sa main meny så är det nåt fel. Pröva att debuga spelet. (Gta Sanandreas/debug.exe). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gecko Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag har gort det men de blir ingen skillnad snälla någon som vet felet!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jag har gort det men de blir ingen skillnad snälla någon som vet felet!?!?!?! Jag var med om det där också men har glömt vad jag gjorde för att fixa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gecko Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jag var med om det där också men har glömt vad jag gjorde för att fixa det.. ok men försök komma på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jag och en kompis håller på att spela nu men vi kan inte sitta 2st i samma bil. Det blir som när man spelar 1 att man tar bilen från den andra. Hur gör man för att sitta i samma bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Nej... men G används iallafall för att gå till passenger seat. Tror du trycker på den en gång till för att göra drive-by. Där Nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Där Nor_adde Okej. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Jag och en kompis håller på att spela nu men vi kan inte sitta 2st i samma bil. Det blir som när man spelar 1 att man tar bilen från den andra. Hur gör man för att sitta i samma bil? G är tangenten för att hoppa in som passagerare. @Gecko: Du måste antagligen "degradera" ditt SA till Version 1.0. GTA:SA patcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Det är inte nödvändigtvis G, jag har R. Den knappen används till radion för mig. Det står också att man kan trycka H om man sitter som passagerare för att skjuta SMG. Det stämmer inte heller, jag har TAB som jag änvänder till att se status och att tuta. Passagerar-Enter: Radioknappen Driveby-knapp för SMG om du är passagerare: Tuta-knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Det är inte nödvändigtvis G, jag har R. Den knappen används till radion för mig. Det står också att man kan trycka H om man sitter som passagerare för att skjuta SMG. Det stämmer inte heller, jag har TAB som jag änvänder till att se status och att tuta. Passagerar-Enter: Radioknappen Driveby-knapp för SMG om du är passagerare: Tuta-knappen. Kanske jag inte formulerade mig tillräckligt, men jag menade default. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sarlieus Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Hur ändrar man inställningarna i en server som man själv har gjort? för o byta bana och sådana saker!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Hur ändrar man inställningarna i en server som man själv har gjort? för o byta bana och sådana saker!! All data för din server finns i ett script. Det ska finnas en Readme om det med Server programmet. Det verkar as mycket att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Hej. alltså när jag försöker få igång SAMP så kommer det upp en massa rutor där det står "Acces violation at address 004cc638 in module 'samp.exe '. Read of addres 00000000" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Hej. alltså när jag försöker få igång SAMP så kommer det upp en massa rutor där det står "Acces violation at address 004cc638 in module 'samp.exe '. Read of addres 00000000" Håll in enter tills de försvinner. Sen kommer de inte komma tillbaka mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Thx m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Någon som kan fixa en server så kan vi (alla som KAN) göra någonting stort. Så som alla GTASajtare göra basejump. Eller någonting liknande. Alla GTASajtare uppradade. Och sen filmar vi och YouTube-ificierar. Någonting stort iaf. Som GTASajten Basejumping som finns på YouTube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 ååååå... fan va störigt. de va bara o ladda ner de o installera sen köra.. de funka skit bra o ja va så glad. men sen blev jag tårfylld o förtvivlad jag börja gå iväg på en gata o undra:va fan nu då? ja vill ju va min gubbe . så då blev jag lack . sen tog det 2 sec tills ja såg att stan va helt tom på örigt folk o bilar så om ja ville ha en bil så fick ja leta upp en o bara de tog fan 5 min... ja vill inte deppa någon men ja ska inte starta de där skiten förens någon har en server som har bilar o pedestrians Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts