Alle090 Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 As bra! no lagg ! Hur cheatar man? Aaa.. Jag hatar fuskare!!! Hoppas att dom dör i helvetet! Jag hade en helikopter och skulle fly. Fuskaren gjorde så att jag spawnade framför honom hela tiden. Kunde inte fly och blev dödad! Det finns också fusk så man får jätte bra vapen och mycket pengar! Tycker inte Sa-Mp:s anti-cheat system funkar alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 As bra! no lagg ! Hur cheatar man? Finns olika trainers.... Varnar dig, du kommer bli bannad från varenda en server.. Spelar på en Freeroam&Roleplaying server, booyah vad de är hårda... btw, du drog upp en gammal topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Aaa.. Jag hatar fuskare!!! Hoppas att dom dör i helvetet! Hmm.. Hur dör man i helvetet om man måste dö för att komma till helvetet? Me 2 hates Ch347z0rZ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Hmm.. Hur dör man i helvetet om man måste dö för att komma till helvetet? Me 2 hates Ch347z0rZ^ Det betyder att dom inte kommer till himlen utan faller ner i helvetet och blir konstant på-satt av djävulen! !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Det betyder att dom inte kommer till himlen utan faller ner i helvetet och blir konstant på-satt av djävulen! !!!! Men man måste väl dö för att komma till himlen också???? Går det att köra mp moddat om båda pers använder samma mod? Dvs. Nya vapen och bilar, och modifierad handling osv. Redigerad 25 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Aaa.. Jag hatar fuskare!!! Hoppas att dom dör i helvetet! Jag hade en helikopter och skulle fly. Fuskaren gjorde så att jag spawnade framför honom hela tiden. Kunde inte fly och blev dödad! Det finns också fusk så man får jätte bra vapen och mycket pengar! Tycker inte Sa-Mp:s anti-cheat system funkar alls! Aka: s0biet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Men man måste väl dö för att komma till himlen också???? Går det att köra mp moddat om båda pers använder samma mod? Dvs. Nya vapen och bilar, och modifierad handling osv. Du behöver inte ha samma mod som nån annan.. T.ex, Du kör en infernus, på din skärm är det en Mclaren på hans skärm en Lambo... Spelar ingen roll... MEN! Andvänder du för många moddar så kommer ditt Draw Distance vara Potatismos... Du kommer inte kunna se vägen etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Du behöver inte ha samma mod som nån annan.. T.ex, Du kör en infernus, på din skärm är det en Mclaren på hans skärm en Lambo... Spelar ingen roll... MEN! Andvänder du för många moddar så kommer ditt Draw Distance vara Potatismos... Du kommer inte kunna se vägen etc. Okej, men hur blir det med handling filen och Vehicles.ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Okej, men hur blir det med handling filen och Vehicles.ide? De kan du inte ändra. Varje server har en egen sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 As bra! no lagg ! Hur cheatar man? Med V0gelz eller något annat. Men det är inte hälften så roligt som att köra utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 De kan du inte ändra. Varje server har en egen sådan. Så om man gör en egen server så använder det min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Så om man gör en egen server så använder det min? det vore enna gött.. Göra om alla vapen och bilar till Caos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Så om man gör en egen server så använder det min? Japps, that's what i'm told............................................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Japps, that's what i'm told............................................ Okej, då går det ju som jag sa. Att båda players använder samma modifierade grejjer Har gjort ett ihopkok med en massa moddar så det skulle ju vara kul att spela det på Lan som vi ska ha någon vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Hmm. Har någon hört någonting om en version som kommer funka till båda versionerna av spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Hmm. Har någon hört någonting om en version som kommer funka till båda versionerna av spelet? Nej. Du får "degradera" din version till versionen SAMP funkar med Hur vet jag dock inte... I lol: Som jag sade, använder du för många moddar kommr du inte kunna se vart du kör :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carliboy Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Lägger strax up server =).. säger till när den är uppe EDIT: SERVER UPPE! 85.226.154.119 port 7777 Men shit :/ Kommer inte in på servern, händer inte ett piss. Skriver jag in serverns IP och port rätt? Ska det verkligen vara: 85.226.154.119:7777 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Men shit :/ Kommer inte in på servern, händer inte ett piss. Skriver jag in serverns IP och port rätt? Ska det verkligen vara: 85.226.154.119:7777 ? Han har säkert uppe den i några månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jag har SA:MP installerat, men tänkte installera reailty modden. Kommer SA:MP fortfarande fungera då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Finns det någon GTAsajten-server uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts