JSHC Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Gött, jag tittar in lite senare i kväll m0rfins playground? Redigerad 2 juni, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Spela nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Fattar inte ett piss vad man ska gjöra har intetallerat sen får man massviss med felmeddelanden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Håll inne enter så kommer det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Ser fint ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag tror att jag träffade pinner. I alla fall någon som hette P1nner. Stör mig på alla som gör teamkill. Jag brukar heta oscarw_89[swe] eller gun_man[swe] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Håll inne enter så kommer det funka Asshysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Min hyfsade score Någon måste ha missuppfattat meningen http://img243.imageshack.us/img243/4412/samp0lv.jpg E det bara jag som brukar få error så att det stängs av? Redigerad 7 juni, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 DEt händer os aalla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Nån som har lust att spela lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Nån som har lust att spela lite? Jag brukar spela på Party server, Golfer är bästa laget tycker jag, eller kanske Walet. Vad brukar du heta bär du spelar ^^? Läs och lär: Redigerad 10 juni, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag har en fråga, och svaret kanske sas tidigare, men jag orkade inte läsa; Vad är det för skillnad emellan MTA och SA:MP? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag har en fråga, och svaret kanske sas tidigare, men jag orkade inte läsa; Vad är det för skillnad emellan MTA och SA:MP? o_O MTA är mycket stabilare och man kan lätt göra nya banor, men än så länge kan man inte gå ur fordonen och sjkuta, man ka ndock skuta med Rhino, Hydra, Hunter, m.fl. På servrarna brukar max vara 16-32 personer. SA-MP är enligt mig mycket ostabil. Man kan göra allt som ma nbrukar i SA, förutom uppdrag. Spelar man på de officiella servrarna är ma nmax 100 pers på servern. Man kan inte göra egna banor, dock kan man göra main.scm liknande script. Det finns t.ex. CS liknande mode i area 69. Oftast går det ut på att skuta andra för att få kilsl eller deras pengar, man kan modda bilar och köpa vapen, m.m., tyvärr blir det ofta fel när man gör detta och spelet stängs av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ok. Synd att det blir fel, för det låter kul. Då ska man va typ 20 pers i ett "gäng" och göra massa drive-bys! Ahh, att få döda alla man ser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Ok. Synd att det blir fel, för det låter kul. Då ska man va typ 20 pers i ett "gäng" och göra massa drive-bys! Ahh, att få döda alla man ser... MTA DM? Jag antar att det kommer vara likadant fast mycket mer stabilt? Redigerad 14 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ok. Så länge man kan vara i en L.A-liknande stad och skjuta alla man ser, så är jag glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Jjag får också upp en massa felmedelanden när jag ska starta sa:mp. vad ska jag göra åt det, någon sa att man ska hålla inne enter, när?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Jjag får också upp en massa felmedelanden när jag ska starta sa:mp. vad ska jag göra åt det, någon sa att man ska hålla inne enter, när?? hehe.. enter gör bara så att datorn automatiskt trycker på "ok" och då stängs antagligen spelet av, testa att installera om och installera där som SA ligger (C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Håll inne enter, då kommer serverlistan upp Nästan alla får detta problem (inkl jag) när man får upp serverlistan för första gången så kommer det inga mer felmeddelanden när man startar mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zeem Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 As bra! no lagg ! Hur cheatar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts