-NightHawk- Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Kan någon berätta hur det är? Vill veta. Är det som MTA: SA? Är det bättre? Är det detsamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Kan någon berätta hur det är? Vill veta. Är det som MTA: SA? Är det bättre? Är det detsamma? Har inte testat MTA, men jag skulle inte bli förvånad om det här är bättre, jag är otroligt förvånad över hur lagg och bugg fritt dom fått det, spec för att vara en 0.1 Beta. har du några frågor e de bara o köra över msn, du har ju den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 För mig funkar det utmärkt utan minsta problem? Har spelat lite under kvällen och lagget är knappt märkbart (även om det såklart existerar). Sköna spelare och allmänt trevligt. Om det blir tal om en Klan / gäng är jag mer än gärna inblandad. men shit?! varför funkar det inte för mig då!!! fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Hmm! mycket hjälp man får, men det är väll endå ingen som vet vad det är för fel? har installerat det minst 20 ggr händer samma sak hela tiden? men jag kanse har v.1.1 på san andreas? men hur vet man det ! HAHA aja men äre kul då? , å spela:P! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Hmm! mycket hjälp man får, men det är väll endå ingen som vet vad det är för fel? har installerat det minst 20 ggr händer samma sak hela tiden? men jag kanse har v.1.1 på san andreas? men hur vet man det ! HAHA aja men äre kul då? , å spela:P! Det är jättekul Speciellt när man gör driveby. Gjorde det men en svensk. Jag körde och han pepprade på en bil som kom bakom oss... vi körde NRG-500 så vi hade inga problem med att hålla avstånd från dom... sedan stack fegisarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vilken server burkar ni lira på? Själv är jag oftast inne på "Macreators" som kör spelläget "Las Venturas: Money Grub" (Typ som vanligt, går ut på att tjäna pengar och typ styla bilar som man kan sälja osv. skoj som fan.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Finns det någonstans att läsa om vilka funktioner som finns och vad alla knappar används till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Finns det någonstans att läsa om vilka funktioner som finns och vad alla knappar används till? Nej... men G används iallafall för att gå till passenger seat. Tror du trycker på den en gång till för att göra drive-by. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Ok Någon som kan hosta en svenska server så vi på gtasajten kan lira lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Ok Någon som kan hosta en svenska server så vi på gtasajten kan lira lite? Skulle också vilja det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Tweak Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Nån som vill joina min och en annans clan??? in på www.dbh-clan.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Den här MP Modden var verkligen sköjjig, lirade lite med en finsk och letade bilar, gjorde drive-bys m.m, tror det här skulle bli grymt kul om man körde typ 4 st i bilen och gjorde drive-bys Skulle kunna tänka mig att vara med i nåt gäng.. Dock ser jag inte gubbarna, dom ser likadana ut allihop, men ser ju namnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Lägg upp svensk server please. Krax? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag behöver hjälp. När jag försöker modda en bil i tex transfender så hoppar spelet ur och jag får ett felmeddelande. Någon som har samma problem eller har någon lösning på problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag behöver hjälp. När jag försöker modda en bil i tex transfender så hoppar spelet ur och jag får ett felmeddelande. Någon som har samma problem eller har någon lösning på problemet? Har du en transfender mod eller nåt? Spelet måste vara absolut omoddat för att det ska kunna funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Det är nyinstlerat och de har funkat förut vet inte vad som har hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Min kompis har samma problem med transfender, han vill nog oxå veta hur man fixar.. Jag spelar mest på GTAOnline.dk's server, ska skapa ett företag som typ, skyddar andra också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Lägger strax up server =).. säger till när den är uppe EDIT: SERVER UPPE! 85.226.154.119 port 7777 Redigerad 31 maj, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Lägger strax up server =).. säger till när den är uppe EDIT: SERVER UPPE! 85.226.154.119 port 7777 Kan man skapa gäng osv på den servern? 24/7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Kan man skapa gäng osv på den servern? 24/7? yepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts