Tackleberry Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Den första officiella versionen av SA:MP är nu släppt. Mer info kan hittas på den officiella hemsidan: http://www.sa-mp.com/ För ni som inte vet är SA:MP en modifikation som gör det möjligt att spela GTA: San Andreas multiplayer (Online eller via LAN). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Spelade det precis och det ser mycket bra ut... Är det bara jag eller hackar det knappt längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Får ta en titt på det senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Installerade det nyss... kommer mitt att krasha om jag har moddar? Läste att man kunde starta gäng... ska vi? Och btw... när jag startade spelet kom det upp "You have been jailed" Redigerad 10 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Skojjigt...det där med att bilda gäng e jag med på iaf =P Nån som vill vara med o lira lite eller? Redigerad 10 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jag är med på gäng, om jag får det att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Tjena! Det funkar inte? jag har laddat ner det och sedan när man öppnar det och ska trycka på en "internet" server så kommer det ju fram att man ska skriva lösen? , men ja har tryck på connect endå men spelet startar bara och så kommer man in i start game option och quit ?? såå hur startar med spelet!! hjäälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Fan vad det laggar... kan nån som bor i Sverige starta en server please... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Tjena! Det funkar inte? jag har laddat ner det och sedan när man öppnar det och ska trycka på en "internet" server så kommer det ju fram att man ska skriva lösen? , men ja har tryck på connect endå men spelet startar bara och så kommer man in i start game option och quit ?? såå hur startar med spelet!! hjäälp Ömm... du behöver inte skriva in passowrd. Tryck bara connect så connectar du till servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ömm... du behöver inte skriva in passowrd. Tryck bara connect så connectar du till servern J med det är ju det jag har gjort! man trycker på en server sen connect sen så öppnas spelet sen händer det inget mer? hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Doh, jag som tog bort SA idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Doh, jag som tog bort SA idag Installera det igen då =) Tar inte så lång tid ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Händer inget när jag connectar, "vanliga" spelet kommer upp... start game, load eller new osv... sjukt. Redigerad 14 maj, 2006 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Händer inget när jag connectar, "vanliga" spelet kommer upp... start game, load eller new osv... sjukt. jaa så är det för mig med???! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Händer inget när jag connectar, "vanliga" spelet kommer upp... start game, load eller new osv... sjukt. jaa så är det för mig med???! :S Om ni har den patchade versionen så funkar det inte... Gjorde inte det för mig iallafall.... Alltså V.1.01 tror jag det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Om ni har den patchade versionen så funkar det inte... Gjorde inte det för mig iallafall.... Alltså V.1.01 tror jag det är.. Jag kör med första versionen 1.0, det funkarej endå för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Om ni har den patchade versionen så funkar det inte... Gjorde inte det för mig iallafall.... Alltså V.1.01 tror jag det är.. Nehe? så vad ska man då göra då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nehe? så vad ska man då göra då?! Och vad menar du med "Nehe".. OM du har den patchade versionen då ligger du illa till om du vill köar online.... tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Och vad menar du med "Nehe".. OM du har den patchade versionen då ligger du illa till om du vill köar online.... tyvärr... Ahh! men jag har inte den patchade verisionen! och sa:mp det är 0.1 beta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 För mig funkar det utmärkt utan minsta problem? Har spelat lite under kvällen och lagget är knappt märkbart (även om det såklart existerar). Sköna spelare och allmänt trevligt. Om det blir tal om en Klan / gäng är jag mer än gärna inblandad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts