Vinnie Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Du är inte boomer Och va fan var det för bild? Din MAMAS Öronvax.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Din MAMAS Öronvax.. Du gillar det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Skulle oxå villa köra lite coop på leggy me er ^^ Grymt kul är det. mm öron vax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Halo 3 Heroic Map Pack är nu gratis på XBL Marketplace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Halo 3 Heroic Map Pack är nu gratis på XBL Marketplace. JUMMY! Förevigt eller är det bara, för några dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 JUMMY! Förevigt eller är det bara, för några dagar? Förevigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Förevigt. Peachy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Klarade ut det alldeles nyss, lite sent kanske men ack så bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Förevigt. Det är inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Det är inte säkert. Men alla Halo 2 banorna som kom efter release vart ju gratis efter ett tag. Om inte det är samma Halo 3 så är det tråkigt. Men varför skulle dom göra det gratis under en kort period och sen ta betalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Men alla Halo 2 banorna som kom efter release vart ju gratis efter ett tag. Om inte det är samma Halo 3 så är det tråkigt. Men varför skulle dom göra det gratis under en kort period och sen ta betalt? VickeX ville bara sätta skräck i oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 VickeX ville bara sätta skräck i oss. Kanske. Har bara läst någon stans att det var bäst att ladda ner nu innan dom (om dom) började kosta pengar igen. Vet inte vart jag läste det och jag vet inte om det var en säker källa heller. Oh well. Canal + brukar ju vara (har iaf varit en gång) gratis runt jul. Köpte min digitalbox runt jul med boxer och jag hade inte kort, men kunde ändå få in canal +. Det var ju trevligt på natten det. Menar att det skulle kunna vara tillfälligt. Men jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Kanske. Har bara läst någon stans att det var bäst att ladda ner nu innan dom (om dom) började kosta pengar igen. Vet inte vart jag läste det och jag vet inte om det var en säker källa heller. Oh well. Canal + brukar ju vara (har iaf varit en gång) gratis runt jul. Köpte min digitalbox runt jul med boxer och jag hade inte kort, men kunde ändå få in canal +. Det var ju trevligt på natten det. Menar att det skulle kunna vara tillfälligt. Men jag tror inte det. Vi älskar dig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Nu är jag lite ledsen. Jag har lånat Halo 3 av min kompis, men när jag ska trycker på START SOLO GAME så får man välja svårighetsgrad, men sen så kommer det upp en stor ruta där det står; FAILED TO START, Game failed to start. Och jag har testat med olika profiler och har startat om spelet utan framgång. Vad är fel? Och hur fixar jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Nu är jag lite ledsen. Jag har lånat Halo 3 av min kompis, men när jag ska trycker på START SOLO GAME så får man välja svårighetsgrad, men sen så kommer det upp en stor ruta där det står; FAILED TO START, Game failed to start. Och jag har testat med olika profiler och har startat om spelet utan framgång. Vad är fel? Och hur fixar jag det? Läs igenom denna tråden. Den kan innehålla just den lösningen du letar efter. http://www.thedvdforums.com/forums/showthread.php?t=488305 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Läs igenom denna tråden. Den kan innehålla just den lösningen du letar efter. http://www.thedvdforums.com/forums/showthread.php?t=488305 Jag testa starta upp det utan hårddisk och då funkade det lite längre, men sen så stod det att det inte gick och läsa skivan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts