50 cent Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Så nu har jag forgat till en grym bana! Ladda ner CraZy snowball och crazy christmas på CraZyKrUnK's file share. Snöbolls krig ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Nu har jag 760/1000 Gamerpoints, nån skull kvar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Johnson blir raped. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Haha, underbart! Lite skoj att han följde med även efter han borde varit död. Jag kommer med några screens sen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Johnson blir raped. *BILDER* Gillar den bilden du fick på mig när jag slår Sgt Jhonsson bakifrån Måste också lägga upp lite bilder ja också... Det borde ju funka även på dom andra banorna? Nån som vill prova senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Gillar den bilden du fick på mig när jag slår Sgt Jhonsson bakifrån Måste också lägga upp lite bilder ja också... Det borde ju funka även på dom andra banorna? Nån som vill prova senare? Grymt frän bild. Och jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Gillar den bilden du fick på mig när jag slår Sgt Jhonsson bakifrån Måste också lägga upp lite bilder ja också... Det borde ju funka även på dom andra banorna? Nån som vill prova senare? Visst, jag är på. Lyckades fixa det med mitt dumma account, men nu kan jag spela hur jag vill. Plockade förresten alla skulls idag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Någon som är spelsugen? Tänkte vi kunde spela lite hederlig Team Slayer på min otroligt grymma version av High Ground, "Uber TeamSlayer". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Langa gamertag så kör vi vadsomhelst. nån som har testat att göra en wall of fire på high ground? ladda ner wall of zerhto om ni vill köra lite mer taktiskt i halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Ouchbeck. Är gjort för att vara 4 vs 4 eller 6 vs 6. Så fler är behövda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Ouchbeck. Är gjort för att vara 4 vs 4 eller 6 vs 6. Så fler är behövda. Hojta på msn så är jag med- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Ehm. Blev visst inget idag. Men, om vi flyttar fram det en vecka. Ska vi säga.. söndag? Kl.. 18.00? Vi kanske hinner bli några fler då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Ehm. Blev visst inget idag. Men, om vi flyttar fram det en vecka. Ska vi säga.. söndag? Kl.. 18.00? Vi kanske hinner bli några fler då. count me in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Jag har missat EN skull. Det är på banan the ark tror jag, när man måste använda en grav lift för att komma upp där på kanten. Nån som vill hjälpa imorgon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Man känner sig stolt. Har då sett JÄVLIGT många eastereggs... * Pirat poster i ett skepp * Hemlig music (Vilket var väldigt bra) * Man dansandes i shorts * En R*v-slickande grunt. (ej bokstavligt talat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 KLICKA! Underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 KLICKA! Underbar! "Just Hangin out with master chief" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 KLICKA! Underbar! Fasen. Grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 KLICKA! Underbar! Haha! Helt sjuk ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 jag provade det här spelt i dag singel player var inte så kul men multyplayer ägde apa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts