50 cent Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Vi har sett den där sista bilden se så där.. 80 gånger nu. Förlåt visste inte att jag postat den O varför måste du komma med något negativt varje gång jag säger nått?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Förlåt visste inte att jag postat den O varför måste du komma med något negativt varje gång jag säger nått?!? Händer mig ganska ofta med Äre nån som vill lira lite zombie senare ikväll eller? Få inte damp om ja inte svarar i partyt för min mic är sönder En polare trampade på den... Ska skaffa ett nytt snart. TRÅDLÖST FTW!!! Det förra va med tråd som sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Kollade hemma nyss , Kolla här: Gå in i din Gamer profile. Edit Gamer Profile -> Privacy Settings -> Där finns det ett altenativ om att ändra "Acsess Member Content" Ska testa sen, jag var tvungen att fara hem till min mor eftersom min pappa inte ville ha mig hemma (eller, det var nog mer jag som inte ville ha han hemma, men nu får han vara skurken). Ska tillbaka kanske på fredag eller så. Så i helgen måste vi lira.. Hur många kan man spela på co-op? Redigerad 15 oktober, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Ska testa sen, jag var tvungen att fara hem till min mor eftersom min pappa inte ville ha mig hemma (eller, det var nog mer jag som inte ville ha han hemma, men nu får han vara skurken). Ska tillbaka kanske på fredag eller så. Så i helgen måste vi lira.. Hur många kan man spela på co-op? Man kan lira fyra stycken i coop. Väldigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Ska tillbaka kanske på fredag eller så. Så i helgen måste vi lira.. Hur många kan man spela på co-op? Man kan lira fyra stycken i coop. Väldigt roligt. Klart, Leggy + ALLA skulls _______________________________________________ EDIT: Total Games 143 Matchmade Games 53 Custom Games 66 Campaign Missions 24 Highest Skill 13 Total EXP 41 UNSC Campaign Report Enemies KIA 1,891 Friendlies Lost 213 Känner mig stor Riktigt stor Sitter och lyssnar lite på Halo 3 soundtrack som.... kommer ut den 20 Redigerad 15 oktober, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Klart, Leggy + ALLA skulls _______________________________________________ EDIT: Känner mig stor Riktigt stor Sitter och lyssnar lite på Halo 3 soundtrack som.... kommer ut den 20 Soundtrack!! You got PM ---- Känner mig också stor Total Games 298 Matchmade Games 222 Custom Games 59 Campaign Missions 17 Highest Skill 40 Total EXP 135 UNSC Campaign Report Enemies KIA 1,669 Friendlies Lost 340 Kan också tillägga: Recent Achievements Earned 49 of 49 Gamer Score 1000 of 1000 ----- http://www.bungie.net/Stats/Halo3/PlayerMo...p;p7=2&p8=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Total Games 49 Matchmade Games 21 Custom Games 5 Campaign Missions 23 Highest Skill 5 Total EXP 9 Enemies KIA 2,840 Friendlies Lost 515 Earned 36 of 49 Gamer Score 750 of 1000 Redigerad 15 oktober, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Soundtrack!! You got PM ---- Känner mig också stor Total Games 298 Matchmade Games 222 Custom Games 59 Campaign Missions 17 Highest Skill 40 Total EXP 135 UNSC Campaign Report Enemies KIA 1,669 Friendlies Lost 340 Kan också tillägga: Recent Achievements Earned 49 of 49 Gamer Score 1000 of 1000 ----- http://www.bungie.net/Stats/Halo3/PlayerMo...p;p7=2&p8=0 Känner mig plötslig mindre Total Games 49 Matchmade Games 21 Custom Games 5 Campaign Missions 23 Highest Skill 5 Total EXP 9 Enemies KIA 2,840 Friendlies Lost 515 Earned 36 of 49 Gamer Score 750 of 1000 Fick inte du Hayabusa hjälmen när du fick alla skallar? Eller saknar du några? Eller du vill inte ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Känner mig plötslig mindre Fick inte du Hayabusa hjälmen när du fick alla skallar? Eller saknar du några? Eller du vill inte ha den Alternativt är skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Jag lyssnar precis genom komentarerna till HALO 1-2 på HALO 3 Legendary disc (När man kan se mellansekvenserna från HALO 1-2) och det är väldigt intresant att höra vad de hade igentligen planerat i seriens story. T ex så hade jag ingen aning om att Cortana skulle ha varit slutskurken i HALO 1 och blivit galen av all info hon fick när hon gick in i HALOs dator och ville erövra galaxen med HALO. Och i HALO 2, orginal idén att Miranda Keys skulle hata MC och vilja hämnas sin fars död och planera hans död tillsammans med Truth där hon gjorde en överenskommelse att döda MC åt honom genom att plantera en atombomb på MCs rygg och slänga ner honom till Gravemind och sedan spränga dem båda. Det skulle ha varit Miranda som gav adressen till Jorden till The Covenant. MC skulle sedan han hittat henne ha ett hemlig samtal med Truth. Det skulle dels ha varit för att hennes pappa dog och dels för att hon inte litade på MC och det han sa pågick för hon trodde att han var galen och hon litade mer på Truth. Samtidigt som det hade varit intresant att Miranda var skurk och givit ett mörkt djup till spelet så föredrar jag nog så det blev tillsist. Och Cortana som skurk, då hade vi inte haft henne i HALO 2-3. Där skulle också ha varit 3 banor efter där HALO 2 slutade med en väldigt explosiv avslutning. Tyvärr så berättade de aldrig vad det slutet var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Jag lyssnar precis genom komentarerna till HALO 1-2 på HALO 3 Legendary disc (När man kan se mellansekvenserna från HALO 1-2) och det är väldigt intresant att höra vad de hade igentligen planerat i seriens story. T ex så hade jag ingen aning om att Cortana skulle ha varit slutskurken i HALO 1 och blivit galen av all info hon fick när hon gick in i HALOs dator och ville erövra galaxen med HALO. Och i HALO 2, orginal idén att Miranda Keys skulle hata MC och vilja hämnas sin fars död och planera hans död tillsammans med Truth där hon gjorde en överenskommelse att döda MC åt honom genom att plantera en atombomb på MCs rygg och slänga ner honom till Gravemind och sedan spränga dem båda. Det skulle ha varit Miranda som gav adressen till Jorden till The Covenant. MC skulle sedan han hittat henne ha ett hemlig samtal med Truth. Det skulle dels ha varit för att hennes pappa dog och dels för att hon inte litade på MC och det han sa pågick för hon trodde att han var galen och hon litade mer på Truth. Samtidigt som det hade varit intresant att Miranda var skurk och givit ett mörkt djup till spelet så föredrar jag nog så det blev tillsist. Och Cortana som skurk, då hade vi inte haft henne i HALO 2-3. Där skulle också ha varit 3 banor efter där HALO 2 slutade med en väldigt explosiv avslutning. Tyvärr så berättade de aldrig vad det slutet var. Lol, har inte kollat igenom det ÄN, bara gluttat. Blir nästan lite snurrig BTW: Halo 3 spanska språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Jag och 50 cent (och några andra) lekte lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Boomer: Ikväll är jag redo. Lira dom sista tre banorna ikväll? Satt och räknade på gamerscore poängen som man får när man klarar ut det på leggy... Vi kommer typ att få 375 poäng efter dom här tre banorna. I mitt fall så får jag 90 till, eftersom jag inte klarat dom senare banorna på någon svårare nivå än easy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Boomer: Ikväll är jag redo. Lira dom sista tre banorna ikväll? Satt och räknade på gamerscore poängen som man får när man klarar ut det på leggy... Vi kommer typ att få 375 poäng efter dom här tre banorna. I mitt fall så får jag 90 till, eftersom jag inte klarat dom senare banorna på någon svårare nivå än easy... Tja, jag har klarat alla banor på legendary. Men jag spelar gärna med dig. Själv så saknar man bara 50 poäng sen har man alla från Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Jag och 50 cent (och några andra) lekte lite. Har oxå gjort det Själv så saknar man bara 50 poäng sen har man alla från Halo 3. Har oxå bara 50p kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Tja, jag har klarat alla banor på legendary. Men jag spelar gärna med dig. Själv så saknar man bara 50 poäng sen har man alla från Halo 3. Ojdå, men då får du hjälpa mig med dom sista banorna då. Vi får passa på att ta skullsen från cortana banan, den verkar dryg och det orkar jag inte göra själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Ojdå, men då får du hjälpa mig med dom sista banorna då. Vi får passa på att ta skullsen från cortana banan, den verkar dryg och det orkar jag inte göra själv. Haha, ja. Fast den är faktiskt mycket lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Kollade hemma nyss , Kolla här: Gå in i din Gamer profile. Edit Gamer Profile -> Privacy Settings -> Där finns det ett altenativ om att ändra "Acsess Member Content" Privacy settings finns inte där. Dumma burk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Privacy settings finns inte där. Dumma burk! VAaa?!?!1? Guiedknapp -> din gamerprofil -> Edit Gamer Profile -> :: där ska det finnas: Gamer picture Motto Gamertag Privacy Settings <----- Är det inte så för dog så vet jag inte vad jag ska säga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 VAaa?!?!1? Guiedknapp -> din gamerprofil -> Edit Gamer Profile -> :: där ska det finnas: Gamer picture Motto Gamertag Privacy Settings <----- Är det inte så för dog så vet jag inte vad jag ska säga.... Det finns - Gamer Picture - Motto - Gamer Zone - Gamertag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts