Crusader Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Fast spelet kommer inte utspela sig direkt där HALO 2 slutar utan en tid senare. Vet inte varför de valde det men när spelet börjar så har Covenants tagit över jorden. De började göra HALO 3 direkt som de var klara med HALO 2. Väldigt coolt att allt man ser i trailern är in game. Man ska t ex kunna gå till ruinerna av New Mombasa i bakgrunden. Iallafall, om någon undrar vad Cortana säger: "I have defied gods and demons." "I am your shield, I am your SWORD." "I know you, your past, your future." "This is the way the world ends." Enligt Bungie så ska det vara nåt som är hemskt fel med henne. Redigerad 20 maj, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Fast spelet kommer inte utspela sig direkt där HALO 2 slutar utan en tid senare. Vet inte varför de valde det men när spelet börjar så har Covenants tagit över jorden. De började göra HALO 3 direkt som de var klara med HALO 2. Väldigt coolt att allt man ser i trailern är in game. Man ska t ex kunna gå till ruinerna av New Mombasa i bakgrunden. Iallafall, om någon undrar vad Cortana säger: "I have defied gods and demons." "I am your shield, I am your SWORD." "I know you, your past, your future." "This is the way the world ends." Enligt Bungie så ska det vara nåt som är hemskt fel med henne. Hon låter inte så frisk. Vad menar du med att trailern är in game? Det är den ju inte alls. ääädit: Eller så menar du att man kan vara på dom ställerna i spelet men uttrycker dig fel. Halo är bäst! Redigerad 20 maj, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hon låter inte så frisk. Vad menar du med att trailern är in game? Det är den ju inte alls. ääädit: Eller så menar du att man kan vara på dom ställerna i spelet men uttrycker dig fel. Halo är bäst! Så här ligger det till, du vet när trailern börjar så får man se ett landskap, de är ingame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Så här ligger det till, du vet när trailern börjar så får man se ett landskap, de är ingame Okay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Bungie sa att det var In Game och att även då det var en scriptad scen så var den inte animerad bara för trailern. Alltså, de har animerat MC när han går där men de har inte animerat landskapet han går i utan det är hur det kommer se ut när man spelar. Och MC ser ut som han kommer se ut när man spelar honom, han har inte blivit CGI-förstärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Bungie sa att det var In Game och att även då det var en scriptad scen så var den inte animerad bara för trailern. Alltså, de har animerat MC när han går där men de har inte animerat landskapet han går i utan det är hur det kommer se ut när man spelar. Och MC ser ut som han kommer se ut när man spelar honom, han har inte blivit CGI-förstärkt. oooo, hett! Är det någon som kan förklara hur man får speltypen "Spears" till Halo 2? Jag har aldrig fattat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) "The first ever piece of original Halo 3 merchandise" Halo 3 T-Shirt Redigerad 29 maj, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 "The first ever piece of original Halo 3 merchandise" Halo 3 T-Shirt Men palla handla t-shirt för 170 spänn typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Men palla handla t-shirt för 170 spänn typ! Äh noob, redan beställt (snart i alla fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Men palla handla t-shirt för 170 spänn typ! Vad sjutton betalar du för dina kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Vad sjutton betalar du för dina kläder? Typ... jag handlar inte mina kläder själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Typ... jag handlar inte mina kläder själv... Kan inte din försörjare betala för T-shirten med så slipper du tänka på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Kan inte din försörjare betala för T-shirten med så slipper du tänka på det? Maybe... Men själva tröjan var inte så jättesnygg. Borde varit tyst egentligen. OnT: Var är eran såkallade "önskelista" till halo 3? Skriver till min sen när jag tänkt lita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Önskelista: Singleplayer har jag itne så mycket idéer på då jag inte spelar det så mycket. Dock tycker jag CE var bättre singleplayer än 2an. På live önskar jag egentligen att ingenting förändrades, förutom möjligheter att laggfuska. Tycket det var helt otroligt bra annars. Dock kanjag komma på några saker: Man ska kunna välja bara, iaf kunna välja EN bana man inte vill spela. Hosten ska hamna hos den snabbaste vilket jag inte tyckte fungerade så bra. Fler tuneringar! Kommer itne på ngt mer just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jag tycker man ska typ kunna välja när man skapar server om det ska finnas "dual" eller inte. Jag hatar dual-combo. Det gör att en oskillad person egentligen kan äga en skillad person bara för att han har två vapen. Jag har ju (tyvärr) inte lirat det live så jag vet inte hur det funkar med scorpion tank och det här. Hatar också banshee i multiplayer. Men som sagt det kanske funkar på live. Sen skulle jag vilja att man kunde lägga in botar när man kör split-screen. Det hade varit skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Sen skulle jag vilja att man kunde lägga in botar när man kör split-screen. Det hade varit skitkul! Ja just det! Botar är något jag verkligen saknat i båda spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ja, botar saknas verkligen. Men Bungie verkar anse att vill man spela mot datorstyrda fiender så är det bara att spela singelplayer. Sen är det svårt att göra botar som är bra nog till multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag vill ha ett längre single player läga och en mycket roligare sista boss. Och gärna en svårare svårighetsgrad också! Typ über legendary, det skulle vara kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag vill ha ett längre single player läga och en mycket roligare sista boss. Och gärna en svårare svårighetsgrad också! Typ über legendary, det skulle vara kul! Snarare något mellan hard och legendary. Det är ju sketa stor skillnad. Legendary är lite för svårt för mig och hard är för lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Snarare något mellan hard och legendary. Det är ju sketa stor skillnad. Legendary är lite för svårt för mig och hard är för lätt... döh, det heter heroic! Spartan ska den supersvåra heta. oH DEN SKA VA SUPERSVÅR! (Tycker jag) Fast jag har i och försej inte klarat tartarus ännu på legendary...för han suger pung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts