Sniper Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 HALO 3 reklamen når nya gränser: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20070914.jpg Wahhaha, rolig som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Jag har märkt att det är bara jag och Alle09 som har bilder på deras egna små master chiefs. Kan inte ni andra halo3 spelare också lägga upp bilder på era små master chiefs, ^^ Redigerad 8 oktober, 2007 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Hum. Tänkte mer imorgon eller så efter kl 18.00. Kolla när jag skrev posten då menade jag på eftermiddagen. Men visst kl 18:00. Its a date HALO 3 reklamen når nya gränser: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20070914.jpg Hahaha, Bästa reklamen hittils. Ni som har Legendary Edition, Har ni kollat den andra skivan. Där få man ju lite extra episoder med Red vs Blue. Och där nämner dom att MC kanske blir galen för att han är så känd, Att han gör reklam och skit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Nej, men det beror på att 50 Cent är så ego så att han vill inte hjälpa andra i Legendary etc. utan bara få hjälp av pros som bor någon annanstans. Pfft! Dra nått gammalt över dig-- Nerå men har haft fullt upp med min clan faktiskt Blir det död kant för er också vid splitscreen? Verkar vara ett vanligt problem.. Dock inte för mig Jag har märkt att det är bara jag och Alle09 som har bilder på deras egna små master chiefs. Kan inte ni andra halo3 spelare också lägga upp bilder på era små master chiefs, ^^ Will do sir! Tadaaa http://img526.imageshack.us/img526/4089/playermodeluu6.jpg ----- Screens är alltid kul! http://img504.imageshack.us/img504/6348/4295712fullht3.jpg http://img127.imageshack.us/img127/2339/4573289fullnk4.jpg http://img127.imageshack.us/img127/7624/4254224fulltq0.jpg BTW så blir jag aldrig nöjd med mina halo signaturer! Men nu så! --------- EDIT: Just ja! På Torsdag byter jag GT till CraZyCrUnK, clanen heter nämligen CraZy CoWboyZ och även om jag skulle lämna clanen vilket jag svagt tror att jag gör så låter det coolt ändå! Redigerad 8 oktober, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Kolla när jag skrev posten då menade jag på eftermiddagen. Men visst kl 18:00. Its a date Är du redo? Ska Dark Gave snubben vara med igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 HALO 3 reklamen når nya gränser: Gaaahahahaha den här va fan ännu bättre!! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/y994fmyi042n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Förresten, varför kan inte jag kolla på videor i theater läget? Det står att nån som är ansluten inte har tillåtelse eller nåt, och bara jag är ansluten. Vem kan laga? LAGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Förresten, varför kan inte jag kolla på videor i theater läget? Det står att nån som är ansluten inte har tillåtelse eller nåt, och bara jag är ansluten. Vem kan laga? LAGA! Ensam eller med andra? ____________________________________________ BTW: Har ju klarat ut Leggy på Halo 3 nu då.. Känner mig stolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 BTW: Har ju klarat ut Leggy på Halo 3 nu då.. Känner mig stolt Fick 15000 på den där banan vi inte kunde få det på innan och jag har fått den där när man ska slänga ut en mina framför ett fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Ensam eller med andra? ____________________________________________ BTW: Har ju klarat ut Leggy på Halo 3 nu då.. Känner mig stolt Ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Fick 15000 på den där banan vi inte kunde få det på innan och jag har fått den där när man ska slänga ut en mina framför ett fordon. Gött, Ska ta den idag. Spelade ju ut leggy igår. Sen när vi tagit alla poäng Achivves så får vi ta och klara ut Halo 3 Leggy Co-Op Ensam. Jag är mål lös. Har ingen aning vad som kan vara problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Gött, Ska ta den idag. Spelade ju ut leggy igår. Sen när vi tagit alla poäng Achivves så får vi ta och klara ut Halo 3 Leggy Co-Op Haha. Ja det får vi göra. Merkky och jag spelade första och andra igår på leggy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Haha. Ja det får vi göra. Merkky och jag spelade första och andra igår på leggy. Och mer på onsdag! Min kompis hade micen, fast hans hund har typ tuggat på den så den har gått av, den kan funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Har inte uppdaterat min halo3 profil än. Men ja har en sån där Hayabusa mask och resten ja å. Och den är inte updaterad deför jag har lanat hela helgen och inte varit ute på live nå mer. Har spelat ut spelet ja å- Började på Leggy. Och så har ja fixat alla skulls och fixat många andra achivements. Ett tips att spela som är skita kul. Spela Zombie på sandtraps. Ni kan tanka hem min barna och game på min profil sen. Jag lovar. Det är så jäkla kul att spela det med både många och några. En adrenalin kick typ. Det var ett game som vi lirade ganska mycket på lanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Måste nästan fråga, hur var det man samlade skulls? Jag plockade upp en, men den kunde man ju inte ha med länge eftersom man inte kunde skjuta då. Fast då körde jag leggy med Boomer... Sen har jag aldrig gillat dom där maskerna på MC. MC är MC och ska därför se ut som MC, kapisch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Du tar upp den, håller den i en sekund. Sen är det klart. @edit; Har hittat alla nu. Redigerad 9 oktober, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Haha! Riktigt smart Redigerad 10 oktober, 2007 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Ingen liten Boomer inne som vill lira leggy ikväll?? Har micen nu, funkar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 En liten boomer lirar gärna leggy ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 En liten fråga. Hur får man tag i den dära armorn med Ett svärd där bak. Vill ha den så mycket. Läre man leka lite på halo3 mp eller behöver man skaffa någonting specielt. Alla skulls är det inte och alla Terminals är det inte. Inte spela ut spelet. Hjälp min snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts