Merkky Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Yaay!! 1000 Gamescore i Halo 3 nu!! Det betyder att min Hayabusa fått ett katana svärd på ryggen! Lägger upp screens ikväll! Jag är inte ens nära på att få så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag är inte ens nära på att få så mycket. Nej, men det beror på att 50 Cent är så ego så att han vill inte hjälpa andra i Legendary etc. utan bara få hjälp av pros som bor någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Nej, men det beror på att 50 Cent är så ego så att han vill inte hjälpa andra i Legendary etc. utan bara få hjälp av pros som bor någon annanstans. Men vi lirar legendary tillsammans då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Men vi lirar legendary tillsammans då? Ja men ja visst. Liten notering dock, min mic är kaputt. Redigerad 7 oktober, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Well... Haft min ett år ungefär och detta var första gången den strulade. Men din gick ju sönder för typ ett halvår sen. ---------------- Min är fortfarande cepe, bläääääh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Men din gick ju sönder för typ ett halvår sen. ---------------- Min är fortfarande cepe, bläääääh. Pöh! Den gick sönder för ~ 1 månad sen. Du med, flinus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Pöh! Den gick sönder för ~ 1 månad sen. Du med, flinus. Din gick sönder före min J(Oh.)an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Ja men ja visst. Liten notering dock, min mic är kaputt. Liten notering, jag har inte köpt en mic än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Liten notering, jag har inte köpt en mic än. Liten notering, jag tejpade den med eltejp. Du får la hoppa in med mig, Alle och den där andra snubben sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Liten notering, jag tejpade den med eltejp. Du får la hoppa in med mig, Alle och den där andra snubben sen. Måste bara flytta upp xboxet så jag når med nätverkskablarna. efter middagen? Vad har du för gamertag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Blir det död kant för er också vid splitscreen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Liten notering, jag tejpade den med eltejp. Du får la hoppa in med mig, Alle och den där andra snubben sen. Om du har en trådmic så får du en gratis ersättning av M$. Ifall den har pajat..: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Måste bara flytta upp xboxet så jag når med nätverkskablarna. efter middagen? Vad har du för gamertag? Ouchbeck @Alle; Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag får skaffa lite XBox Live Gold när jag får pengar igen så även jag kan vara med på lite Multiplayer action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Ouchbeck @Alle; Nice Adda min msn! Creutzheim@hotmail.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Får köra bättre nästa gång Boomer , Att jag var tvungen att gå är ju bara förjävligt.. _______________________________________________________________ Precis ny spawnad marin balnd massor av brutes... BTW: Ny avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Får köra bättre nästa gång Boomer , Att jag var tvungen att gå är ju bara förjävligt.. Säg ett datum bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Säg ett datum bara. Senare idag?. Typ kl 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Senare idag?. Typ kl 4? Hum. Tänkte mer imorgon eller så efter kl 18.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 HALO 3 reklamen når nya gränser: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20070914.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts