Cortez Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Lotto, lotto, lotto och mer lotto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Lotto, lotto, lotto och mer lotto. Oj, helvete va lotto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Lotto, lotto, lotto och mer lotto. Haha. Snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Lotto, lotto, lotto och mer lotto. Neje, det var ju planerat i minsta detalj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Tadaa uppdatera min signatur 3 ggr! 3 olika bilder nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Nån som kan hjälpa mig med uppdraget cortana på normal difiiculty? pwetty pwease? min gamertag är panburk. ungefär som pantburk utan T:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Nån som kan hjälpa mig med uppdraget cortana på normal difiiculty? pwetty pwease? min gamertag är panburk. ungefär som pantburk utan T:et Jag kan, Nu ikväll eller imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) Någon som vill vara med och köra Co-op på Legendary med poäng? Skulle gärna vilja testa att köra Co-op med fyra personer. @edit; Sexigt Redigerad 6 oktober, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Någon som vill vara med och köra Co-op på Legendary med poäng? Skulle gärna vilja testa att köra Co-op med fyra personer. @edit; Sexigt Jag vill! Dock inte ikväll, imorgon? Hur funkar det med poängräkningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Jag vill! Dock inte ikväll, imorgon? Hur funkar det med poängräkningen? Tja. Man får poäng för varje fiende man dödar och förlorar poäng om man dör eller dödar en lagkamrat. Och får man minst 15000 när man klarat en bana får man en achievement. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
piratecaptain Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Någon som vill vara med och köra Co-op på Legendary med poäng? Skulle gärna vilja testa att köra Co-op med fyra personer. @edit; Sexigt vadå e det tredjeperson eller'????? sen ochså den där reklamen beileve så e det ju en stor srid är den med i något av spelet böckerna eller filmerna(om det finns filmer förresten finns det?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 vadå e det tredjeperson eller'????? Nej, men allt man spelar spelas in på hårddisken så man kan se om det, flyga runt med fri kamera och ta bilder eller filmklipp och sedan lägga ut. sen ochså den där reklamen beileve så e det ju en stor srid är den med i något av spelet böckerna eller filmerna Platsen for striden är med i HALO 3 men själva den stora striden ä'r inte med. (om det finns filmer förresten finns det?) Inte än men första filmen är på G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Inte än men första filmen är på G. Ska ju komma en dokumentär på Discovery Channel. Tror den hette "Last man standing" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Ska ju komma en dokumentär på Discovery Channel. Tror den hette "Last man standing" Last Man Standing är en ny reality serie på kanalen. Kortfilmen sänds i sammanband med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Lotto, lotto, lotto och mer lotto. Haha, grymt snyggt ju. OCH JAG KAN INTE SPELA HALO 3 ÄN FÖR MIN 360 ÄR TRASIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 OCH JAG KAN INTE SPELA HALO 3 ÄN FÖR MIN 360 ÄR TRASIG! Vanligt problem för 360-ägare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tja. Man får poäng för varje fiende man dödar och förlorar poäng om man dör eller dödar en lagkamrat. Och får man minst 15000 när man klarat en bana får man en achievement. Men vi lirar ikväll då? Vad är ditt gamertag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Haha, grymt snyggt ju. OCH JAG KAN INTE SPELA HALO 3 ÄN FÖR MIN 360 ÄR TRASIG! Samma här Min är på lagnig ska komma tillbacks om minst 13 dagar sa dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Vanligt problem för 360-ägare? Well... Haft min ett år ungefär och detta var första gången den strulade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Yaay!! 1000 Gamescore i Halo 3 nu!! Det betyder att min Hayabusa fått ett katana svärd på ryggen! Lägger upp screens ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts