Crusader Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Det är inte bara Webhallen som man fpår en dag innan. Även Spelbutiken och det har hänt att jag fått spelet 2 dagar före (Kingdom Hearts II t ex). Det hela beror på att de har 1-2 leveransdagar så de shickar spelet 2 dagar före releasedagen så att man garenterat har det på releasedagen. Eftersom det är hög konkurens när det gäller internetspelbutiker så måste de vara säkra på att kunderna får spelet senast releasedagen. Men tyvärr så är det annorlunda med paket, vilket är vad HALO 3 Legendary Edition kommer skickas som. Paket har 2-5 leveransdagar. Jag ringde och frågade de på spelbutiken och de sa att jag skulle vara berädd på att jag kan få spelet en eller 2 dagar sent (fast jag har aldrig fått ett spel senare än dagen före releasen så det är föga troligt). De har iallafall skickat spelet idag (Har kollat) så på Onsdag borde jag få det. Iallafall, vänta er inte att få det en dag tidigare. Som sagt, längre leverans tid med paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Det är inte bara Webhallen som man fpår en dag innan. Även Spelbutiken och det har hänt att jag fått spelet 2 dagar före (Kingdom Hearts II t ex). Det hela beror på att de har 1-2 leveransdagar så de shickar spelet 2 dagar före releasedagen så att man garenterat har det på releasedagen. Eftersom det är hög konkurens när det gäller internetspelbutiker så måste de vara säkra på att kunderna får spelet senast releasedagen. Men tyvärr så är det annorlunda med paket, vilket är vad HALO 3 Legendary Edition kommer skickas som. Paket har 2-5 leveransdagar. Jag ringde och frågade de på spelbutiken och de sa att jag skulle vara berädd på att jag kan få spelet en eller 2 dagar sent (fast jag har aldrig fått ett spel senare än dagen före releasen så det är föga troligt). De har iallafall skickat spelet idag (Har kollat) så på Onsdag borde jag få det. Iallafall, vänta er inte att få det en dag tidigare. Som sagt, längre leverans tid med paket. Aj, Där sprack mina drömmar om imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Värdelöst, ska till stugan och supa bort mig i helgen, så jag får vänta tills nästa helg innan jag får spela Halo 3 på allvar. Men från och med imorgon så undviker jag att läsa i den hära tråden, bara för att jag är så kär att läsa spoilers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Buuhuu fick inte heller mitt idag! Men nytt tema fick det iallafall bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Buuhuu fick inte heller mitt idag! Men nytt tema fick det iallafall bli! Riktigt snyggt. Fast ärligt talat tyckte jag ditt gammla var snyggare. Undrar vilka karaktärer vi får återse i HALO 3. Rtos 'Vadumee vilj jag verkligen se mer av. Och någon annan Spartan t ex Cassandra (Undrar om hon är tjejen i den andra HALO 3 trailern) Hoppas på ett par karaktärer från böckerna också. Bara en dag kvar. Kanske lite tur att jag inte fick det idag eftersom jag inte är klar med min HALO 2 omspelning än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Är ett riktigt HALO fan, har både 1:an och 2:an. men är hundra på att jag inte kommer att köpa ett 360, riktigt synd. Tycket att det är roligast att klara spelet på två player, spelar aldrig ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Beställde Halo 3 från Elgiganten nu. 399kr + frakt = 528kr. Billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Beställde Halo 3 från Elgiganten nu. 399kr + frakt = 528kr. Billigt. Hem? Eller måste du dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Hem? Eller måste du dit? Ja, han måste dit. Du vet, nuförtiden så måste man ju alltid betala 129 kronor för att få tillåtelse att själv åka till affären också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Hum hum... Säkert någonting som någon redan lagt upp men eftersom att jag inte är sådär jätteintresserade av Halo-serien så har jag inte kollat igenom tråden. Tänkte jag att ni som verkligen gillar spelet kommer gilla kommande text. På elgiganten kommer spelet kosta 399:- till xbox 360 mellan 36/9 - 30/9. Hoppas att det var till någon hjälp. Edit: Men vad i... Såg nu... Redigerad 25 september, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Haha. Patrick är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Ja, han måste dit. Du vet, nuförtiden så måste man ju alltid betala 129 kronor för att få tillåtelse att själv åka till affären också. Bokning kostar iblan också... Men såg nu ordet frakt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jävlar du, idag ska jag ner på EBGames och röja ner butiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 ja, Då har Halo 3 Europa realese då. Har än inte fått mitt efterlängtade SMS om att mitt Halo 3 LE har kommit. Men då är klockan 8:33 (Enligt min dator) på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 JAAA RELEASE!!! FFS. LÄRE HEM SEN OCH KOLLA OM DET HAR PLUPPAT I NÅGOT I BREVLÅDAN. Har hört och sett rykten om att Legendery skivorna kan vara skadade.. För dom hade tilverkat fodralen av billig plast. Eller iaf den dära pluppen som hållar kvar skivan. Så skivan kan vara lös i fodralet och kan ha fått repor. Korsar fingrana att jah inte har fått några repor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) *text* Microsoft har faktist bekräftat att det kan hända. Synd för dom som beställde det. Skivorna ska bli bytta om det hänt. Men så irriterande om man nu vill spela. Länk Redigerad 26 september, 2007 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 JAAA RELEASE!!! FFS. LÄRE HEM SEN OCH KOLLA OM DET HAR PLUPPAT I NÅGOT I BREVLÅDAN. Har hört och sett rykten om att Legendery skivorna kan vara skadade.. För dom hade tilverkat fodralen av billig plast. Eller iaf den dära pluppen som hållar kvar skivan. Så skivan kan vara lös i fodralet och kan ha fått repor. Korsar fingrana att jah inte har fått några repor. Microsoft har faktist bekräftat att det kan hända. Synd för dom som beställde det. Skivorna ska bli bytta om det hänt. Men så irriterande om man nu vill spela. Bara att det var i Collector Edition, Inte Legendary Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Bara att det var i Collector Edition, Inte Legendary Edition. Aaaah. Ha! Skrämde jag några då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Det kan hända att det här skrivits, men jag tänker inte läsa igenom 30 sidor för att kolla. Microsofts Bill Gates stod själv i kassan och sålde Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Det kan hända att det här skrivits, men jag tänker inte läsa igenom 30 sidor för att kolla. Microsofts Bill Gates stod själv i kassan och sålde Halo 3 Hahaha, Fan va gulligt _____________________________________ Då fick man sitt SMS om att Halo 3 kommit på posten!! Ditt paket från Webhallen Sverige AB finns nu hos DAGS Snabbköp Masmo T-bana solhagavägen Belopp 1324.00 SEK Ange nr **** Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts