Jump to content

Halo 3

Ceone
 Share

Recommended Posts

Haha osis att man inte sitter på en 360 nu, har kunnat haft de här spelet ett tag nu, en polare arbetar på webbhallen, mumma att få spelet för 300:- bara sådär, självklart köpte jag, nu ska jag bara hitta någonstans att spela sen :).

Jag kan ta det om du vill! :)

BTW: Ny sida ;)

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

____________________________-

KOLLAAAAaaaaaa (w00t)(w00t)(w00t)(w00t)

Halo 3 Map Editor

Här finns lite mer info.

Halo3 map editor.

Har jag redan nämt lite längre bak B)

EDIT:1

Ännu mer Forge info

Inte det Marathon spelet som Bungiet släppte ut för en tid sen? :blink:

Om inte, COOLT :wub:

____________________________-

KOLLAAAAaaaaaa (w00t)(w00t)

Halo 3 Map Editor

Såg också denna ^_^

Trinity HALO

______________________________________-

EDIT 2:

Nån som ser skilland på Xbox.com? (w00t)

Snart kommer Halo 3 reklamen då :wub:

Läste om det där, RÄTT ÅT HONOM :angry: Klara ut Halo 3 före spelet ens har släppts!1!!11

Skulle inte hela Stor Britaninen få Halo 3 senare p.g.a honom (w00t) . Typ den 31 Sep istället för 25 sep?

FILM av han som vart bannad, Ser att han vart bannad i slutet

_________________________________--

Ögon GODIS

Map Editor video

Ninja Master.... cheif

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan som har tänkt på att vi ännu inte har fått se någon Elite alls inför HALO 3? (Utom The Arbiter, då)

Jag kom tänka på det när jag såg den där halv fakeade dokumentären om hur de gjorde John 117 monumentet. Där är inte heller några Elites. Där är Hunters (Som visst är mot människorna) men inga Elites. Hoppas att de inte bara tagit bort Elites helt och håller. De flesta vill ju ha en allians mellan människorna och Elites.

Måste säga att jag är lite nervös över att nästan bara slåss mot Brutes. Jag gillade inte speciellt Brutes i HALO 2 och även när de nu har lovat total omskapande av Brutes så är jag ändå lite osäker på hur jag kommer känna över att slåss mäst mot dem. Jag tror att jag kommer sakna slåss mot Elites.

Men bara Elites är med i spelet så... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan som har tänkt på att vi ännu inte har fått se någon Elite alls inför HALO 3? (Utom The Arbiter, då)

Jag kom tänka på det när jag såg den där halv fakeade dokumentären om hur de gjorde John 117 monumentet. Där är inte heller några Elites. Där är Hunters (Som visst är mot människorna) men inga Elites. Hoppas att de inte bara tagit bort Elites helt och håller. De flesta vill ju ha en allians mellan människorna och Elites.

Måste säga att jag är lite nervös över att nästan bara slåss mot Brutes. Jag gillade inte speciellt Brutes i HALO 2 och även när de nu har lovat total omskapande av Brutes så är jag ändå lite osäker på hur jag kommer känna över att slåss mäst mot dem. Jag tror att jag kommer sakna slåss mot Elites.

Men bara Elites är med i spelet så... :D

Co-Op, Där är det lite Elits. Men annars nae. Men jag tror det är för att människorna och Eliterna har gått samman.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Noooo!!! Jag tror jag kan ha fått reda på slutet!! ^_^ Jävla idioter som inte spoilar någonting!!! :D

Får hoppas att det jag läste inte var sant..

Mega jävla stor spoiler:

Det jag läste var att master chief dog..

--------

Tog o såg på Vidoc videon nu förresten fan va najs! (w00t)

Ja nu var jag ju tvungen att läsa bokstav för bokstav. Sen kom den där bokstaven, och jag förstog vad det var. Men det viste jag nästan redan. Det verkar nästan som att det blir så när man kollar på Museum och Believe och det där. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja nu var jag ju tvungen att läsa bokstav för bokstav. Sen kom den där bokstaven, och jag förstog vad det var. Men det viste jag nästan redan. Det verkar nästan som att det blir så när man kollar på Museum och Believe och det där. (w00t)

Jo jag blev inte direkt shockad men ändå inte så kul o sabba för alla :D

Men å andra sidan är det nog multiplayer läget man kommer spendere mest tid med fan va gött!! :D

EDIT: MEGA SPOILER:

Kom o tänka på det.. undra hur han dör och varför. Fan va sorgligt det kommer att bli!

^_^

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst? Hur fick du reda på det? :lol:

Och har fixat ihop ett Halo 3 tema nu inför Halo 3 releasen. =)

Nej nån jävel hade lagt ut ending scenen och skrivit det UTAN spoiler stort som fan på loading. Jag blir så förbannad! :mellow:

Jävla snygg tema förresten! ;):D

Det ända rätta :lol:

Bara 4 DAGAR KVAR. Fatta...

Ja nu är jag så kåt på Halo!! ;)

EDIT: Var också tvungen o fixa ett Halo tema, sparar gamla avataren för den är ju också Halo tema ^_^ Skrev Crunk på signaturen för det är mitt gamertag namn då. 50 cent är så JÄVLA fult! ;)

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nån jävel hade lagt ut ending scenen och skrivit det UTAN spoiler stort som fan på loading. Jag blir så förbannad! :lol:

Jävla snygg tema förresten! ;):D

Ja nu är jag så kåt på Halo!! ;)

EDIT: Var också tvungen o fixa ett Halo tema, sparar gamla avataren för den är ju också Halo tema ^_^ Skrev Crunk på signaturen för det är mitt gamertag namn då. 50 cent är så JÄVLA fult! ;)

Känner mig lite utanför. Får fixa nåt ja med :lol:

EDIT:

Va tycks :mellow:

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor