Alle090 Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 (redigerad) Haha osis att man inte sitter på en 360 nu, har kunnat haft de här spelet ett tag nu, en polare arbetar på webbhallen, mumma att få spelet för 300:- bara sådär, självklart köpte jag, nu ska jag bara hitta någonstans att spela sen . Jag kan ta det om du vill! BTW: Ny sida Redigerad 19 september, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 ____________________________- KOLLAAAAaaaaaa Halo 3 Map Editor Här finns lite mer info. Halo3 map editor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) ____________________________- KOLLAAAAaaaaaa Halo 3 Map Editor Här finns lite mer info. Halo3 map editor. Har jag redan nämt lite längre bak EDIT:1 Ännu mer Forge info ___________________________________________________________________ Inte det Marathon spelet som Bungiet släppte ut för en tid sen? Om inte, COOLT ____________________________- KOLLAAAAaaaaaa Halo 3 Map Editor Såg också denna Trinity HALO ______________________________________- EDIT 2: Nån som ser skilland på Xbox.com? Snart kommer Halo 3 reklamen då Läste om det där, RÄTT ÅT HONOM Klara ut Halo 3 före spelet ens har släppts!1!!11 Skulle inte hela Stor Britaninen få Halo 3 senare p.g.a honom . Typ den 31 Sep istället för 25 sep? FILM av han som vart bannad, Ser att han vart bannad i slutet _________________________________-- Ögon GODIS Map Editor video Ninja Master.... cheif Redigerad 21 september, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Har jag redan nämt lite längre bak EDIT:1 Ännu mer Forge info ___________________________________________________________________ Jamen sorry då grabben, behöver inte bli så puttrig för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Jamen sorry då grabben, behöver inte bli så puttrig för det. Haha, pttrig. Jag har blivit kallad mycke, Men aldrig puttrig Jag ville bara påpeka. Inget mot dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Någon annan som har tänkt på att vi ännu inte har fått se någon Elite alls inför HALO 3? (Utom The Arbiter, då) Jag kom tänka på det när jag såg den där halv fakeade dokumentären om hur de gjorde John 117 monumentet. Där är inte heller några Elites. Där är Hunters (Som visst är mot människorna) men inga Elites. Hoppas att de inte bara tagit bort Elites helt och håller. De flesta vill ju ha en allians mellan människorna och Elites. Måste säga att jag är lite nervös över att nästan bara slåss mot Brutes. Jag gillade inte speciellt Brutes i HALO 2 och även när de nu har lovat total omskapande av Brutes så är jag ändå lite osäker på hur jag kommer känna över att slåss mäst mot dem. Jag tror att jag kommer sakna slåss mot Elites. Men bara Elites är med i spelet så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Någon annan som har tänkt på att vi ännu inte har fått se någon Elite alls inför HALO 3? (Utom The Arbiter, då) Jag kom tänka på det när jag såg den där halv fakeade dokumentären om hur de gjorde John 117 monumentet. Där är inte heller några Elites. Där är Hunters (Som visst är mot människorna) men inga Elites. Hoppas att de inte bara tagit bort Elites helt och håller. De flesta vill ju ha en allians mellan människorna och Elites. Måste säga att jag är lite nervös över att nästan bara slåss mot Brutes. Jag gillade inte speciellt Brutes i HALO 2 och även när de nu har lovat total omskapande av Brutes så är jag ändå lite osäker på hur jag kommer känna över att slåss mäst mot dem. Jag tror att jag kommer sakna slåss mot Elites. Men bara Elites är med i spelet så... Co-Op, Där är det lite Elits. Men annars nae. Men jag tror det är för att människorna och Eliterna har gått samman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Här är lite fina videos ifrån Halo3. Bland annat när dom spelar 4 pers co - op Och lite mer Forge. Co - op 1 Co -op 2 Co - op 3 Halo3 Forge och Lite annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Tänker säga hej då till den här topicen en stund. Då jag inte har råd med en 360 till releasen blir det att vänta tills man har råd. Ska försöka hålla mig borta från all info om Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Noooo!!! Jag tror jag kan ha fått reda på slutet!! Jävla idioter som inte spoilar någonting!!! Får hoppas att det jag läste inte var sant.. Mega jävla stor spoiler: Det jag läste var att master chief dog.. -------- Tog o såg på Vidoc videon nu förresten fan va najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Noooo!!! Jag tror jag kan ha fått reda på slutet!! Jävla idioter som inte spoilar någonting!!! Får hoppas att det jag läste inte var sant.. Mega jävla stor spoiler: Det jag läste var att master chief dog.. -------- Tog o såg på Vidoc videon nu förresten fan va najs! Ja nu var jag ju tvungen att läsa bokstav för bokstav. Sen kom den där bokstaven, och jag förstog vad det var. Men det viste jag nästan redan. Det verkar nästan som att det blir så när man kollar på Museum och Believe och det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Ja nu var jag ju tvungen att läsa bokstav för bokstav. Sen kom den där bokstaven, och jag förstog vad det var. Men det viste jag nästan redan. Det verkar nästan som att det blir så när man kollar på Museum och Believe och det där. Jo jag blev inte direkt shockad men ändå inte så kul o sabba för alla Men å andra sidan är det nog multiplayer läget man kommer spendere mest tid med fan va gött!! EDIT: MEGA SPOILER: Kom o tänka på det.. undra hur han dör och varför. Fan va sorgligt det kommer att bli! Redigerad 22 september, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Seriöst? Hur fick du reda på det? Och har fixat ihop ett Halo 3 tema nu inför Halo 3 releasen. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Seriöst? Hur fick du reda på det? Och har fixat ihop ett Halo 3 tema nu inför Halo 3 releasen. =) Det ända rätta Bara 4 DAGAR KVAR. Fatta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Seriöst? Hur fick du reda på det? Och har fixat ihop ett Halo 3 tema nu inför Halo 3 releasen. =) Nej nån jävel hade lagt ut ending scenen och skrivit det UTAN spoiler stort som fan på loading. Jag blir så förbannad! Jävla snygg tema förresten! Det ända rätta Bara 4 DAGAR KVAR. Fatta... Ja nu är jag så kåt på Halo!! EDIT: Var också tvungen o fixa ett Halo tema, sparar gamla avataren för den är ju också Halo tema Skrev Crunk på signaturen för det är mitt gamertag namn då. 50 cent är så JÄVLA fult! Redigerad 22 september, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Nej nån jävel hade lagt ut ending scenen och skrivit det UTAN spoiler stort som fan på loading. Jag blir så förbannad! Jävla snygg tema förresten! Ja nu är jag så kåt på Halo!! EDIT: Var också tvungen o fixa ett Halo tema, sparar gamla avataren för den är ju också Halo tema Skrev Crunk på signaturen för det är mitt gamertag namn då. 50 cent är så JÄVLA fult! Känner mig lite utanför. Får fixa nåt ja med EDIT: Va tycks Redigerad 22 september, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Känner mig lite utanför. Får fixa nåt ja med EDIT: Va tycks Jag tycker att den är 109 pixlar för hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Jag tycker att den är 109 pixlar för hög. Oj, glömde ta bort Xbox Live tagen... besservisser BTW: Nån vill ha Halo 3 tidigt, och humpa PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Jag har också skaffat mig ett tema men jag är inte så vidare händig med photoshop så det blev lite gratis plock från fansajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Jag har också skaffat mig ett tema men jag är inte så vidare händig med photoshop så det blev lite gratis plock från fansajter. Hahaha, Han är väldigt snabb ________________________________- BTW: bara 3 dagar kvar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts