Jump to content

Halo 3

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, ett HALO minispel.

Inte det Marathon spelet som Bungiet släppte ut för en tid sen? :ermm:

Om inte, COOLT :)

____________________________-

KOLLAAAAaaaaaa :((w00t)(w00t)(w00t)

Halo 3 Map Editor

Såg också denna ^_^

Trinity HALO

______________________________________-

EDIT 2:

Nån som ser skilland på Xbox.com? :teehee:

Snart kommer Halo 3 reklamen då :wub:

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har de officiellt släppt Neill Blomkamp's senaste Live-Action kortfilm.

HALO: Combat, Part 1

Och en ny Live-Action video inför HALO 3 där en gammal man minns händelserna i HALO 3.

HALO 3: Museum

Och så den absolut nyaste som just släptes.

HALO 3: Believe in a Hero

Imorgon så har den nya HALO 3 TV-reklamen premiär i Sverige. Kl. 18:00 och kl. 19:00. Nån speciell kanal nämns inte så jag gissar att det är alla kanaler?

Men om det är nåt nytt eller en av de som jag redan har postat vet jag inte.

Hmm, det snackas om att man kommer bli tvungen att koppla upp sig på XBox Live och registrera HALO 3 innan man kan spela det. Det ska visst vara ett nytt sätt att stoppa piratkopiering som har varit ett stort problem med tidigare konsoller. Trots XBox 360s tuffa säkerhet så har det gått att komma runt det hela med chip och Flash men det här nya systemet lär inte gå att komma runt så lätt.

Men nu är ju problemet att det finns de som inte har möjligheten att koppla upp sig på XBox Live (Även om de är få) men jag gissar på att de kommer lösa problemet med att man även kan ringa och registrera.

Visst, man kan ta risken och försöka spela pirat kopior men då kan det går så här:

Spelade Halo 3 - avstängd i 8 000 år

Flera Halo-fantaster hade kommit över pre-releasekopior av den efterlängtade tredje delen i spelserien som kommit på avvägar. Straffet: avstängning från Xbox Live till 12 december 9999.

Halo 3 Epsilon släpps inte officiellt förrän den 29 september i år, men några sugna spelare kunde inte motstå att använda spelet de kommit, skriver MacWorld.

För att kunna spela Halo 3 krävs att man kopplar upp sig mot Xbox Live. Microsoft straffar nu de ivriga spelarna med att stänga deras Xbox Live-konton – i 7992 år, till den 12 december 9999. Spelarna kan dock komma undan straffet genom att skaffa sig en ny Xbox och ett nytt Live-konto.

Läs mer HÄR!

Det borde svara på diskutionen om vad som krävs för att bli bannad för livet från XBox Live. Personligen så tycker jag att det är bra att de tar till hårt för att stoppa det för det verkar inte finnas nåt annat sätt och piratkopiering straffar ju de små spelbolagen och oss gamers i slutändan. Men jag tycker att det hade varit mer effektivt med att bli bannar i ett år för efter det så hade man väl knappats vågat ta risken igen.

Jag tänker iallafall deffinitivt inte chipa min Box. :wub:

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har de officiellt släppt Neill Blomkamp's senaste Live-Action kortfilm.

HALO: Combat, Part 1

Och en ny Live-Action video inför HALO 3 där en gammal man minns händelserna i HALO 3.

HALO 3: Museum

Och så den absolut nyaste som just släptes.

HALO 3: Believe in a Hero

Imorgon så har den nya HALO 3 TV-reklamen premiär i Sverige. Kl. 18:00 och kl. 19:00. Nån speciell kanal nämns inte så jag gissar att det är alla kanaler?

Men om det är nåt nytt eller en av de som jag redan har postat vet jag inte.

Hmm, det snackas om att man kommer bli tvungen att koppla upp sig på XBox Live och registrera HALO 3 innan man kan spela det. Det ska visst vara ett nytt sätt att stoppa piratkopiering som har varit ett stort problem med tidigare konsoller. Trots XBox 360s tuffa säkerhet så har det gått att komma runt det hela med chip och Flash men det här nya systemet lär inte gå att komma runt så lätt.

Men nu är ju problemet att det finns de som inte har möjligheten att koppla upp sig på XBox Live (Även om de är få) men jag gissar på att de kommer lösa problemet med att man även kan ringa och registrera.

Visst, man kan ta risken och försöka spela pirat kopior men då kan det går så här:

Läs mer HÄR!

Det borde svara på diskutionen om vad som krävs för att bli bannad för livet från XBox Live. Personligen så tycker jag att det är bra att de tar till hårt för att stoppa det för det verkar inte finnas nåt annat sätt och piratkopiering straffar ju de små spelbolagen och oss gamers i slutändan. Men jag tycker att det hade varit mer effektivt med att bli bannar i ett år för efter det så hade man väl knappats vågat ta risken igen.

Jag tänker iallafall deffinitivt inte chipa min Box. ;)

Läste om det där, RÄTT ÅT HONOM :D:angry::shifty: Klara ut Halo 3 före spelet ens har släppts!1!!11

Skulle inte hela Stor Britaninen få Halo 3 senare p.g.a honom :wub: . Typ den 31 Sep istället för 25 sep?

FILM av han som vart bannad, Ser att han vart bannad i slutet

_________________________________--

Ögon GODIS

Map Editor video

Ninja Master.... cheif

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har HALO 3 TV-reklamen haft premiär och det visade sig vara Believe in a Hero videon. Här är en längre version.

HALO 3: Believe in a Hero (90 sek)

En falsk Dokumäntär visade sig vara den andra reklamfilmen. Den handlar om hur monumentet över striden skapades.

HALO 3: Making of the John 117 Monument

Lite synd att de inte visar trailers från själva spelet men de som de visar säger rätt mycket och visar upp MC som den stora hjälte han blir för folket op Jorden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har HALO 3 TV-reklamen haft premiär och det visade sig vara Believe in a Hero videon. Här är en längre version.

HALO 3: Believe in a Hero (90 sek)

En falsk Dokumäntär visade sig vara den andra reklamfilmen. Den handlar om hur monumentet över striden skapades.

HALO 3: Making of the John 117 Monument

Lite synd att de inte visar trailers från själva spelet men de som de visar säger rätt mycket och visar upp MC som den stora hjälte han blir för folket op Jorden.

Det är ju lite en Spoiler FFS. Men vet att människorna överlever! :P

Annars grymma.. Längtar ännu mer nu.

Såg ut som om människorna och Hunters inte slogs, Gillar hunters. Hoppas man får slåss sida vid sida med dom :(

___________________________________________-

50 % offtopic:

Köpte ett 512 Mb minne som M$ gjort till min Xbox 360 För att kunna LAN:a, Vet nån om det går att ha sin gamerprofil både på minnet och på HD:n?

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar också Hunters, men jag föredrar att slåss MOT dem. Det var alltid nåt speciellt att slåss mot en Hunter... eller 2. Adrenalinet gick alltid på max.

Fast jag har för mig att de stälde sig på Elites sida så det är nog som du säger.

Precis, Det har alltid varit lite speciellt med hunters. Mer i 2:an do.c då dom inte dog av ett skott i ryggen.

Nu är det då 4 sidor: :(

1. Människorna

2. Eliterna

- grunts

- hunters

3. Brutes

- den flygande insekten

- Jackal

- Profeterna

4. Flood

- Med Gravemind

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grunts är delade på båda sidorna har jag för mig.

Men jag har en känsla av att Elites kommer att gå med människorna.

Jo, Känns ju nästan som om Arbiter är ledare för eliterna. Lite halvt. Och så ser man när MC chief och Arbiter står jämte varandra!

Men hoppas man kommer att se skillnad mellan Gruntsen i så fall :rolleyes:

Så att man inte dödar sina egna..

EDIT:

Den här JÄVEN SKA ALLA DÖDA ONLINE!! :D

Fick Halo 3 från Expert!

Nehe:

*BILD*

EDIT2:

Köra warthog?

Spartans ansikte

Ljusare

Taget från

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just fan. Kom och tänka på en printscreen jag tog, och det var därför jag berättade det där. Glömde att ladda upp bilden. Tack för att du påminde mig. :)

Wallpapret är från http://halo3.com/believe. Om ni inte varit där ännu, kolla in! Det är grymt.

1. Var skinnet svårt att installera, Asså behös extra program?

2. Var hittade du dom? ^_^ *Googlar samtidigt*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Var skinnet svårt att installera, Asså behös extra program?

2. Var hittade du dom? ^_^ *Googlar samtidigt*

1. Extra program behövs ja. Men med programmet är det det enklaste som finns.

2. Här!

Alltså TuneUp Utilities 2007 som behövs. Men det kan man ju... Köpa. :) Med det kan man även välja vilka program och applikationer som ska starta vid bootup. Och man kan köra undelete. Och man kan ändra inloggningsskärm, och bootskärm. Och så vidare. Ikoner. Ja det mästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Här!

Alltså TuneUp Utilities 2007 som behövs. Men det kan man ju... Köpa. ^_^ Med det kan man även välja vilka program och applikationer som ska starta vid bootup. Och man kan köra undelete. Och man kan ändra inloggningsskärm, och bootskärm. Och så vidare. Ikoner. Ja det mästa.

Oki, tack

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Här!

Alltså TuneUp Utilities 2007 som behövs. Men det kan man ju... Köpa. ^_^ Med det kan man även välja vilka program och applikationer som ska starta vid bootup. Och man kan köra undelete. Och man kan ändra inloggningsskärm, och bootskärm. Och så vidare. Ikoner. Ja det mästa.

Jag har också ett HALO 3 tema. Men HALO 3-bootscreen och HALO loginscreen har jag inte hittat. Bara HALO 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor