50 cent Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Noohooo!!! Avbokade min Halo 3 Legendary Edition igår kväll och böt till den vanliga utgåvan! Men jag skulle inte haft råd.. och nu kan jag ju köpa ett spel extra. Aja får väll ta det på den ljusa sidan.. Så passa på om ni vill ha en LE på webbhallen! En kvar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Noohooo!!! Avbokade min Halo 3 Legendary Edition igår kväll och böt till den vanliga utgåvan! Men jag skulle inte haft råd.. och nu kan jag ju köpa ett spel extra. Aja får väll ta det på den ljusa sidan.. Så passa på om ni vill ha en LE på webbhallen! En kvar!! Vaaa?!?!?! *REPORTED* Reson, Not woth living Skämt åt sido, Antingen så är den redan fullbokad igen eller så vart den aldrig Ofullbokad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Vaaa?!?!?! *REPORTED* Reson, Not woth living Skämt åt sido, Antingen så är den redan fullbokad igen eller så vart den aldrig Ofullbokad A fyfan känns lite tråkigt.. men, vad skulle jag göra, har ju faktiskt inte råd nu Men som sagt det blir ju ett extra spel lite senare istället. Kanske halo wars? 3:an kommer väll den 16:e om jag har rätt? Och en dag tidigare om man bokat från webbhallen som du tidigare sa Alle, alltså en tisdag.. Hmm skola då.. undra om man skulle kunna "ta ledigt" en dag fan va härligt de skulle va! Sova ut sig på morgonen bara sitta o tok vänta på avin från posten. Köpa en jävla massa godis o läsk. Gå hem fixa i ordning lite städa lite om man inte fixar det dagen innan. Frysa ner läskeblasken hälla upp allt godis i en skål o bara njuta av attt man fått spelet! Först riva upp plasten läsa på baksidan o bara spela skiten hela jävla dagen!!! Fan va härligt!! De blir nog mina planer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 A fyfan känns lite tråkigt.. men, vad skulle jag göra, har ju faktiskt inte råd nu Men som sagt det blir ju ett extra spel lite senare istället. Kanske halo wars? 3:an kommer väll den 16:e om jag har rätt? Och en dag tidigare om man bokat från webbhallen som du tidigare sa Alle, alltså en tisdag.. Hmm skola då.. undra om man skulle kunna "ta ledigt" en dag fan va härligt de skulle va! Sova ut sig på morgonen bara sitta o tok vänta på avin från posten. Köpa en jävla massa godis o läsk. Gå hem fixa i ordning lite städa lite om man inte fixar det dagen innan. Frysa ner läskeblasken hälla upp allt godis i en skål o bara njuta av attt man fått spelet! Först riva upp plasten läsa på baksidan o bara spela skiten hela jävla dagen!!! Fan va härligt!! De blir nog mina planer. Kommer det inte den 26:e? Anyhoo, så kommer jag tyvärr inte kunna skaffa Halo 3 förens efter den 27 september. Har slut på cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Jaha, okej LoL, men är det inte så när det är Permanent? Jag funderade just på det, men jag tror det bara blir Permanent Konsoll BAN. Inte Xbox LIve Account BAN. Men jag vet ju förtås inte då jag ALDRIG blivit bannad Nej, de bannar inte konsollen om man chipar. Bara XBox Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 A fyfan känns lite tråkigt.. men, vad skulle jag göra, har ju faktiskt inte råd nu Men som sagt det blir ju ett extra spel lite senare istället. Kanske halo wars? 3:an kommer väll den 16:e om jag har rätt? Och en dag tidigare om man bokat från webbhallen som du tidigare sa Alle, alltså en tisdag.. Hmm skola då.. undra om man skulle kunna "ta ledigt" en dag fan va härligt de skulle va! Sova ut sig på morgonen bara sitta o tok vänta på avin från posten. Köpa en jävla massa godis o läsk. Gå hem fixa i ordning lite städa lite om man inte fixar det dagen innan. Frysa ner läskeblasken hälla upp allt godis i en skål o bara njuta av attt man fått spelet! Först riva upp plasten läsa på baksidan o bara spela skiten hela jävla dagen!!! Fan va härligt!! De blir nog mina planer. Så jävla rätt Får bara hoppas på en dag före Funderar på att skaffa en EGEN RÖD DAG .. Blir ju perfa sen: Godis, läsk, Soffa, Oplanerad en vecka och (Som grädden på moset) Halo 3 LE Får hoppas att Halo wars blir nåt bra sen då, Tror inte jag kommer att ha pengar till det do.c Kommer det inte den 26:e? Anyhoo, så kommer jag tyvärr inte kunna skaffa Halo 3 förens efter den 27 september. Har slut på cash. Precis, Den officiella Realeasen i Europa är den 26:e september (25:e i USA), Tror do.c inte det kommer att finnas så många ex kvar dagen efter, som Xbox 360 realesen. Nej, de bannar inte konsollen om man chipar. Bara XBox Live. Jaha, ok. Så om man ta bort chippet så kan man fortsätta att lira XBL? Med då ett annat konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 (redigerad) Jaha, ok. Så om man ta bort chippet så kan man fortsätta att lira XBL? Med då ett annat konto Ah, du menar så. Jag trodde du menade att konsollen blev spärrad så man inte kunde använda den mer. Nej, hela konsollen blir spärrad från XBox Live. Därför får man en på och av spak för chipet. Redigerad 9 september, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Ah, du menar så. Jag trodde du menade att konsollen blev spärrad så man inte kunde använda den mer. Nej, hela konsollen blir spärrad från XBox Live. Därför får man en på och av spak för chipet. Tänkte väl, Men det finns ju knappt några chipp. bara flashade dvd bärnnare och skit finns. TUR att M$ inte kan spärra konsollen, i så fall hade 50% inte kunnat använda sin Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Kommer det inte den 26:e? Anyhoo, så kommer jag tyvärr inte kunna skaffa Halo 3 förens efter den 27 september. Har slut på cash. Jaao menade 26:e Så jävla rätt Får bara hoppas på en dag före Funderar på att skaffa en EGEN RÖD DAG .. Blir ju perfa sen: Godis, läsk, Soffa, Oplanerad en vecka och (Som grädden på moset) Halo 3 LE Får hoppas att Halo wars blir nåt bra sen då, Tror inte jag kommer att ha pengar till det do.c Precis, Den officiella Realeasen i Europa är den 26:e september (25:e i USA), Tror do.c inte det kommer att finnas så många ex kvar dagen efter, som Xbox 360 realesen. Jaha, ok. Så om man ta bort chippet så kan man fortsätta att lira XBL? Med då ett annat konto Ja fyfaan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Jag har fått flera spel från Spelbutiken redan 2 dagar fötre release (Bla. Kingdom Hearts II och Resident Evil 4) så kan man våga hoppas på att det blir samma med HALO 3? Eller har de fått extra stränga regler pga servern? Har ni föresten kollat in IGNs HALO 3 Launch Guide? Rätt cool. Föresten så räknar de med att efter HALO 3s släpp så kommer HALO nå miljard linjen av hur mycket de känar på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Jag har fått flera spel från Spelbutiken redan 2 dagar fötre release (Bla. Kingdom Hearts II och Resident Evil 4) så kan man våga hoppas på att det blir samma med HALO 3? Eller har de fått extra stränga regler pga servern? Har ni föresten kollat in IGNs HALO 3 Launch Guide? Rätt cool. Föresten så räknar de med att efter HALO 3s släpp så kommer HALO nå miljard linjen av hur mycket de känar på spelet. Oohh, Får hoppas att spelen efter Halo kommer att få alla dom på pengarna (Om inte M$ tar allt) Men tror du verkligen att du går Halo 3 2 dagar före realesen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Oohh, Får hoppas att spelen efter Halo kommer att få alla dom på pengarna (Om inte M$ tar allt) Men tror du verkligen att du går Halo 3 2 dagar före realesen? Nja, chansen finns väl. Men M$ är kända för att vara väldigt stränga ang. att hålla realese datumet till exakt datum så antagligen så får vi alla det först 26:e. Men vi i Sverige har större chans än t ex USA eftersom M$ bryr sig nog inte lika mycket om postorder i Sverige. Dessutom har Spelbutiken leverans tid på 1-2 dagar så de brukar skicka iallafall 2 dagar innan för att vara säker på att man har det på releasedatumet. M$ har iallafall lovat att alla affärer och internet butiker ska få spelen en vecka före releasen för att vara säkra på att ingen får det försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Nja, chansen finns väl. Men M$ är kända för att vara väldigt stränga ang. att hålla realese datumet till exakt datum så antagligen så får vi alla det först 26:e. Men vi i Sverige har större chans än t ex USA eftersom M$ bryr sig nog inte lika mycket om postorder i Sverige. Dessutom har Spelbutiken leverans tid på 1-2 dagar så de brukar skicka iallafall 2 dagar innan för att vara säker på att man har det på releasedatumet. M$ har iallafall lovat att alla affärer och internet butiker ska få spelen en vecka före releasen för att vara säkra på att ingen får det försent. Precis, fick mitt Far Cry Instincts Predator en dag före. Men nu snackar vi ju trots allt om Halo 3 så chansen är kanske inte lika stor. Kan fan knappt tro det, knappt 16 dagar kvar. Och här har man väntat i ca 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Nja, chansen finns väl. Men M$ är kända för att vara väldigt stränga ang. att hålla realese datumet till exakt datum så antagligen så får vi alla det först 26:e. Men vi i Sverige har större chans än t ex USA eftersom M$ bryr sig nog inte lika mycket om postorder i Sverige. Dessutom har Spelbutiken leverans tid på 1-2 dagar så de brukar skicka iallafall 2 dagar innan för att vara säker på att man har det på releasedatumet. M$ har iallafall lovat att alla affärer och internet butiker ska få spelen en vecka före releasen för att vara säkra på att ingen får det försent. Precis, fick mitt Far Cry Instincts Predator en dag före. Men nu snackar vi ju trots allt om Halo 3 så chansen är kanske inte lika stor. Kan fan knappt tro det, knappt 16 dagar kvar. Och här har man väntat i ca 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Beställ från komplett vetja, dom skickar ut det så fort det kommer in på lagret. Fick ju mitt C&C3 en vecka före release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Beställ från komplett vetja, dom skickar ut det så fort det kommer in på lagret. Fick ju mitt C&C3 en vecka före release. Vaaa?!?!?! Seriöst? Tror jag inte M$ blir glad för... EDIT: Dom har ju inte Halo 3 LE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Vaaa?!?!?! Seriöst? Tror jag inte M$ blir glad för... EDIT: Dom har ju inte Halo 3 LE Nä, men dom andra versionerna som faktiskt inte är helt bortkastade pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 OMFG. Har dom 2 utgåvan tro. för det är den jag har beställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Nä, men dom andra versionerna som faktiskt inte är helt bortkastade pengar. Mjo, Kanske det. Men ändå. Nu ska man ju skämma bort sig själv OMFG. Har dom 2 utgåvan tro. för det är den jag har beställt. Du menar Halo 3 Collectos Edition??? Det hade dom.. Kolla själv annars på Komplett.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Nä, men dom andra versionerna som faktiskt inte är helt bortkastade pengar. Där håller jag inte med. De där 2 extra skivorna känns rätt guld värda. Bara hjälmen, det extra HALO spelet och de omgjorda HD mellansekvenserna från de första 2 spelen känns nästan värt det. Fast sedan så får jag ju mitt för 1099 kr också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts