RadiuZ Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Bibblan är en riktigt jobbig men ändå rolig bana. Vi kan väl säga att efter att ha spelat igenom den var mina shotgun-skills och reaktions-förmåga förbättrad rejält i spelet=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Såå, Har ni gössar planerat nåt inför realesen som är inom 20 dagar (Från denna post)??? Själv har man tänkt i gnistor och har en fin liten plan. 1. Gå i skolan en plågsam dag. Och vänta på ett underbart SMS som säger att mitt Halo 3 finns att hämta. 2. Springa till bussen och hota föraren att köra snabbare... 3. Springa in i "Masmo Dags" (en kiosk med posten) och grabba tag om 4 godis påsar samt gå till kassan och hämta mitt värdefulla paket. 4. Jogga hem i fast takt. Men försöktigt med paketet. 5. Hemma. Städa allt och göra i ordning för en hal kväll Halo 3 lir.. 6. Fundera på om jag ska skolka dagen därefter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Såå, Har ni gössar planerat nåt inför realesen som är inom 20 dagar (Från denna post)??? Själv har man tänkt i gnistor och har en fin liten plan. 1. Gå i skolan en plågsam dag. Och vänta på ett underbart SMS som säger att mitt Halo 3 finns att hämta. 2. Springa till bussen och hota föraren att köra snabbare... 3. Springa in i "Masmo Dags" (en kiosk med posten) och grabba tag om 4 godis påsar samt gå till kassan och hämta mitt värdefulla paket. 4. Jogga hem i fast takt. Men försöktigt med paketet. 5. Hemma. Städa allt och göra i ordning för en hal kväll Halo 3 lir.. 6. Fundera på om jag ska skolka dagen därefter... Och om paketet är försenat och att du inte får det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Och om paketet är försenat och att du inte får det? I så fall kommer Sverige (Specielt posten och Webbhallen) aldrig vara sig likt.. *Rooaarrr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Jag funderar helt ärligt att jag ska köpa det, men vänta att spela det tills helgen, så jag kan lira oavbrutet i ett dygn. Plus att en kompis ska spela med mig, då han inte har nåt 360.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) 1. Så jävla sorliga Sony är Sony trashes Halo 3 Så jävla LOL.. ____________________________________________________________ 2. fundrar på att lägga till en hand kontroll till mitt köp Halo 3 Erbjudandet Redigerad 6 september, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) 1. Så jävla sorliga Sony är Sony trashes Halo 3 Så jävla LOL.. ____________________________________________________________ Vad har det där erbjudandet på Webhallen med Sony att göra? Iallafall, det är ju inte Sony själva utan nån av deras arbetare som har gjort det. Om en som arbetar på Sony ritar lösmustache på en bild av MC så betyder det ju inte att Sony ligger bakom. Dessutom så är det ju vad alla haters säger, att spelet inte kommer se bättre ut än HALO 2 efter att de prövade MP Betan och blev besvikna (Och brydde sig inte om a jämföra med bilder från HALO 2 innan de sa det). Redigerad 6 september, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Vad har det där erbjudandet på Webhallen med Sony att göra? Iallafall, det är ju inte Sony själva utan nån av deras arbetare som har gjort det. Om en som arbetar på Sony ritar lösmustache på en bild av MC så betyder det ju inte att Sony ligger bakom. Dessutom så är det ju vad alla haters säger, att spelet inte kommer se bättre ut än HALO 2 efter att de prövade MP Betan och blev besvikna (Och brydde sig inte om a jämföra med bilder från HALO 2 innan de sa det). ooppsss.. Rätt länk. Sony Trashes Halo 3 on Wikipedia Haha, klart jag förstår att det inte var HELA företagets fel. Men ändå lite lustigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Jag funderar helt ärligt att jag ska köpa det, men vänta att spela det tills helgen, så jag kan lira oavbrutet i ett dygn. Plus att en kompis ska spela med mig, då han inte har nåt 360.. Hej hej! Nej men hoppas verkligen att jag kan skaffa en 360 innan releasen. Eller precis på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Hej hej! Nej men hoppas verkligen att jag kan skaffa en 360 innan releasen. Eller precis på. Oj oj oj, Xbox 360 med Halo 3. Och du ska ha båda dom bästa... Xbox 360 Premium med Halo 3 Legendary box... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Oj oj oj, Xbox 360 med Halo 3. Och du ska ha båda dom bästa... Xbox 360 Premium med Halo 3 Legendary box... Glöm inte en 42' Full HD-TV och en Hemabio anläggning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Glöm inte en 42' Full HD-TV och en Hemabio anläggning. OCH Xbox Live... EDIT: Och 300 Kg godis med 300 liter läsk. Och en fri vecka från arbete, Skola osv osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 OCH Xbox Live... Tja, om man inte blir bannad... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/z24j7hzqi09m.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Tja, om man inte blir bannad... *BILD* Vaaaa?? Hur fan blev du Bannad?!?! Fan, hel tids ban. Blir inge Spela Halo 3 Online Där, Speciellt inte CO-OP Redigerad 7 september, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Vaaaa?? Hur fan blev du Bannad?!?! Röven skulle jag heta "scar" för? ^^ Tyckte det var roligt att han var bannad tills år 9999 XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Röven skulle jag heta "scar" för? ^^ Tyckte det var roligt att han var bannad tills år 9999 XD Fy tusan vad coolt om hanns 360 fortfarande finns kvar 1/1/10000. "You are no longer banned. - B. Gates" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Röven skulle jag heta "scar" för? ^^ Tyckte det var roligt att han var bannad tills år 9999 XD Va?? Aja, ska du fösöka överklaga bannen? Alltså ringa suppe och fråga om unban? Fy tusan vad coolt om hanns 360 fortfarande finns kvar 1/1/10000. "You are no longer banned. - B. Gates" LoL, Dom sa i och för sig att dom skulle behålla Xbox 360 tills 2010... Redigerad 7 september, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Va?? Den var inte min helt enkelt. Var någons konto som hade gjort något så blev han bannad tills år 9999.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Är det inte chipning som leder till livstids bannad? Har för mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Den var inte min helt enkelt. Var någons konto som hade gjort något så blev han bannad tills år 9999.. ^^ Jaha, okej LoL, men är det inte så när det är Permanent? Är det inte chipning som leder till livstids bannad? Har för mig det. Jag funderade just på det, men jag tror det bara blir Permanent Konsoll BAN. Inte Xbox LIve Account BAN. Men jag vet ju förtås inte då jag ALDRIG blivit bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts