Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Har för mig att man kommer till staden Momombasa (Stavning) igen, Men då är typ allt förstört och sönder bränt. BTW: Vad hette den Hierarch som var den litee ledande och visaste av dom? Hette han Truth? Jepp, det gjorde han. Och han var väl den ända som överlevde, vill jag minnas? (Iallafall av de viktiga) Undrar om '343 Guilty Spark' också jpbbar med Master Cheif eftersom han syns tillsamman med honom i scenen med Cortana. Jag gillar 343 Guilty Spark så jag hoppas han är med lite mer än i 2:an. Redigerad 12 juli, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Jepp, det gjorde han. Och han var väl den ända som överlevde, vill jag minnas? (Iallafall av de viktiga) Undrar om '343 Guilty Spark' också jpbbar med Master Cheif eftersom han syns tillsamman med honom i scenen med Cortana. Jag gillar 343 Guilty Spark så jag hoppas han är med lite mer än i 2:an. Är inte det en bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Är inte det en bana? Jo, men det är också den runda lysande bollen som snackar förmycket, trallar på låtar och säger "I am a genius". Där av namnet på banan man först träffar den. Redigerad 12 juli, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Jepp, det gjorde han. Och han var väl den ända som överlevde, vill jag minnas? (Iallafall av de viktiga) Undrar om '343 Guilty Spark' också jpbbar med Master Cheif eftersom han syns tillsamman med honom i scenen med Cortana. Jag gillar 343 Guilty Spark så jag hoppas han är med lite mer än i 2:an. Precis. Dom andra dör av MC och Flood. Var inte det "373"? för 343 var ju i Halo 1. För i Halo 2 så känner inte Gultiy spark igen MC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Var inte det "373"? för 343 var ju i Halo 1. För i Halo 2 så känner inte Gultiy spark igen MC? Ja och nej. 373 var den från den HALO de hittar i HALO 2. Men 343 var den som var med i början som kallades Oraklet. The Arbiter hittar honom hos rebelerna. Han hjälpte Keyes och The Arbiter i slutstriden. Jag tror inte ens MC träffade 343 i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Ja och nej. 373 var den från den HALO de hittar i HALO 2. Men 343 var den som var med i början som kallades Oraklet. The Arbiter hittar honom hos rebelerna. Han hjälpte Keyes och The Arbiter i slutstriden. Jag tror inte ens MC träffade 343 i spelet. Jo, tack, och den finns ju en till hos the Gravemind också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Jo, tack, och den finns ju en till hos the Gravemind också.. Den hos Gravemind var väl 373 från hans HALO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Fråga; Vad är gravemind. Och hur hamnade han på Covenant skeppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Den hos Gravemind var väl 373 från hans HALO? Den hos Gravemind hade ju en RÖD lampa. och både 373 och 343 hade blåa... Eller? _____________________________________- EDIT: Boomer.. Gravemind styr (tror jag) floods. Och Floods styrde ju det stora människo skeppe som Mirande Keys var kapten över. han kanske liftatde Redigerad 12 juli, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Den hos Gravemind hade ju en RÖD lampa. och både 373 och 343 hade blåa... Eller? 2401 Penitent Tangent heter den med röd lampa. Inte 373. (Kollade upp det nu) Var har du 373 från? För där var bara 2 i HALO 2. Den röda och den blåa och den blåa var 343. MC träffade bara 2401 i HALO 2. Aldrig 343. När han träffade 2401 så gav han ett liknande tal om att MC var en Reclaimer som skulle sätta igång HALO. Ja, Gravemind verkar vara The Floods ledare och flydde från Delta HALO på Keyes skepp, som Alle säger. Redigerad 12 juli, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 2401 Penitent Tangent heter den med röd lampa. Inte 373. (Kollade upp det nu) Var har du 373 från? För där var bara 2 i HALO 2. Den röda och den blåa och den blåa var 343. MC träffade bara 2401 i HALO 2. Aldrig 343. När han träffade 2401 så gav han ett liknande tal om att MC var en Reclaimer som skulle sätta igång HALO. Ja, Gravemind verkar vara The Floods ledare och flydde från Delta HALO på Keyes skepp, som Alle säger. Jag vet inte. hör bara mig säga 373 medens jag tänker på just han. Men jag var först lite osäker på att det var 343 i H2. Men jaja. där ser man... Undrar VEM man är med i Halo 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 2401 Penitent Tangent heter den med röd lampa. Inte 373. (Kollade upp det nu) Var har du 373 från? För där var bara 2 i HALO 2. Den röda och den blåa och den blåa var 343. MC träffade bara 2401 i HALO 2. Aldrig 343. När han träffade 2401 så gav han ett liknande tal om att MC var en Reclaimer som skulle sätta igång HALO. Ja, Gravemind verkar vara The Floods ledare och flydde från Delta HALO på Keyes skepp, som Alle säger. Um. Okay. Men han vill hjälpa Masterchief och Arbiter mot the flood och brutes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Um. Okay. Men han vill hjälpa Masterchief och Arbiter mot the flood och brutes? Både ja och nej, Han och hans Sentinals är emot Flood. Och allt dom vill är aktivera ringen för att ta bort flood. Det är vad dom är skapade för att göra, av The Fourunners. Men brutes vill ju aktivera ringen för dom tror på nån helig resa... Redigerad 12 juli, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Både ja och nej, Han och hans Sentinals är emot Flood. Och allt dom vill är aktivera ringen för att ta bort flood. Det är vad dom är skapade för att göra, av The Fourunners. Men brutes vill ju aktivera ringen för dom tror på nån helig resa... Varför låter han inte brutes göra det då? Win win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Varför låter han inte brutes göra det då? Win win. Om man aktiverar Ringen så sprängs en STOR det av ungeversum, det är ju det Halo gör. ta bort flood. Och alla omkring den dör, och då var jorden i faro zonen tror jag det va... människorna försöker förhindra att det hände, samma med Eliterna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Varför låter han inte brutes göra det då? Win win. Antagligen för att de vill göra det av fel orsak. Fast han försöker ju aldrig riktigt stoppa dem eller hjälpa dem heller för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Vad fan är nu detta??? Spelbutiken har tagit bort Legendary Edition. Jag har ju förbokat den. Om de har bestämt sig för att inte köpa in den så borde de väl meddela mig? Spelbutiken blir verkligen sämre och sämre. Call of Juarez till XBox 360 tog de också helt plötsligt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 And once again a spolier... Huvud sida Filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 And once again a spolier... Huvud sida Filmer Vågar man titta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Vågar man titta? Filmer på några som spelade in (på TV) när dom lirade Halo 3 Singel player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts