Alle090 Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Du får det före hos spelbutiken också. Man får alltid spelen nån dag innan. Igentligen är det olagligt att göra så men de skickar när de får spelet (Även om relresedatumet inte är fören någon dag efter). Jag fick t ex Kingdom Hearts II 2 dagar före releasen. Dessutom så har de riktigt snabb leverans. Jag beställde ett spel kl. 23 på kvällen och fick det dagen efter. Var visseligen bara den gången men jag har aldrig varit med om något liknande. Vanligtvis så är de billigast. Och de är det ända stället som jag hittat man kan köpa obegagnade bra XBox 360 spel för under 200 kr (Som inte är Classics, då). Ända dåliga igentligen är att de fattas en del titlar och deras sökmotor suger. Men Webhallen är bra också. Lite dyra filmer bara. Haha, Om leveransen är för snabb så betyder det att fraktföre tagen är duktiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Haha, Om leveransen är för snabb så betyder det att fraktföre tagen är duktiga Beror mer på vilket leverans sätt som företaget väljer. Megastore t ex tar en hutlös summa i frakt (Runt 75 kr) men tar ändå en vecka på sig att leverera varorna. Spelbutiken har väldigt billig frakt (25 kr + 10 kr per extra vara) men snabb leverans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Beror mer på vilket leverans sätt som företaget väljer. Megastore t ex tar en hutlös summa i frakt (Runt 75 kr) men tar ändå en vecka på sig att leverera varorna. Spelbutiken har väldigt billig frakt (25 kr + 10 kr per extra vara) men snabb leverans. Jo, Stämmer. Men man tar ju det billigaste Webbhallens frakt pris för Halo 3: Legendary Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jo, Stämmer. Men man tar ju det billigaste Webbhallens frakt pris för Halo 3: Legendary Edition Jo, givetvis. Men det är lite svpårt att veta när man förbokar eftersom priser ändrar sig. När jag beställde så stod priset t ex på 1099kr. På Spelbutiken kostar frakten 99kr om det väger över 2kg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jo, givetvis. Men det är lite svpårt att veta när man förbokar eftersom priser ändrar sig. När jag beställde så stod priset t ex på 1099kr. På Spelbutiken kostar frakten 99kr om det väger över 2kg. palla bry sig om priset, det viktiga är att vi har förhandbokat HALO 3 och kan nöjda spela det senare i september. Gärna en dag före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Ja, Spelet är huvudsaken. Att vi garanterat får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) På http://206.16.223.65/ så är det en mystisk nedräkning som är koplad till HALO 3 på något sätt. Sidan dök visst upp igår. Det hela började med en mystisk dikt som vissa fick via email som hade ledtrådar som gav den andressen. Undrar vad det betyder. Det är inte ända sidan som startats inför HALO 3. Societyoftheancients.com t ex spekulerar om vilka Forerunners var. Halo3.com/comic visar en serietidning kopplad till HALO 3. unscdf.planethalo.gamespy.com låtsas vara en hemsida för United Nations Space Command Defense Force. Alltid kul med Bungies sätt att underhålla fans inför spel-släppet. En annan sak. Det är nu officiellt att HALO 3 kommer vara på 2 skivor. Det har spekulerats länge hur spelet, som Bungie sa skulle vara över 25GB stort, skulle få plats. Svaret är: 2 skivor. Det kommer göra HALO 3 till det första Next Gen spelet som kräver 2 skivor. Stor Bild Redigerad 15 juni, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) På http://206.16.223.65/ så är det en mystisk nedräkning som är koplad till HALO 3 på något sätt. Sidan dök visst upp igår. Det hela började med en mystisk dikt som vissa fick via email som hade ledtrådar som gav den andressen. Undrar vad det betyder. Det är inte ända sidan som startats inför HALO 3. Societyoftheancients.com t ex spekulerar om vilka Forerunners var. Halo3.com/comic visar en serietidning kopplad till HALO 3. unscdf.planethalo.gamespy.com låtsas vara en hemsida för United Nations Space Command Defense Force. Alltid kul med Bungies sätt att underhålla fans inför spel-släppet. En annan sak. Det är nu officiellt att HALO 3 kommer vara på 2 skivor. Det har spekulerats länge hur spelet, som Bungie sa skulle vara över 25GB stort, skulle få plats. Svaret är: 2 skivor. Det kommer göra HALO 3 till det första Next Gen spelet som kräver 2 skivor. Stor Bild FYFAN va gött det kommer att BLI!!!! Men vad exakt är nedräkingen till? Vad händer om 5 dagar? En ny Halo 3 Film? Det där med fourunners var ju ganska coolt. Speciellt att den där Halo 3 serien hade samma tecken i africka (i spelet) som i verkligheten. Och dom maskinerna måste ju tillhöra fourunners? Jaha, 2 feta dvd skivor. Men om spelet tar 25 gb så måste skivorna vara på minst 12.5 gb??!?! Fan vad man läskas till Halo 3 realsesen, Att hålla i den FATE kartongen med Halo 3 och tillbehör finns.... Redigerad 15 juni, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 FYFAN va gött det kommer att BLI!!!! Jaha, 2 feta dvd skivor. Men om spelet tar 25 gb så måste skivorna vara på minst 12.5 gb??!?! Fan vad man läskas till Halo 3 realsesen, Att hålla i den FATE kartongen med Halo 3 och tillbehör finns.... XBox 360 kör med speciella 4 Layers DVD skivor. Hur mycket varje lager rymmer vet jag inte ricktigt. Heh, ska bli coolt att få kolla in det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 XBox 360 kör med speciella 4 Layers DVD skivor. Hur mycket varje lager rymmer vet jag inte ricktigt. Heh, ska bli coolt att få kolla in det sen. Jag visste att Xbox 360 körde med speciella men ändå, 12.5 gb är ju inte illa. Såna skulla man ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 XBox 360 kör med speciella 4 Layers DVD skivor. Qué? Har du nån länk på det? Förövrigt ligger Blue Dragon (360) på 3 skivor och har funnits i Japan ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 På http://206.16.223.65/ så är det en mystisk nedräkning som är koplad till HALO 3 på något sätt. Sidan dök visst upp igår. För er som vill veta så är ju nedräkningen borta nu, Och nu är det en annan flash sak. På det föremål du ser kan man trycka å¨några saker för att ladda ner lite loggar och bilder om (tror jag) The Fourunners.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Det har nu släppts en bild från Halo3's enspelarkampanj. Själv tycker jag inte att det var något speciellt. Men, finns kanske andra som tycker det. http://www.fz.se/bilder/arkiv/4/4t5a260cfg9r3wye1jlvnhxi7pskbqzu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Det är en ingame bild i HD så det är alltid nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Det är en ingame bild i HD så det är alltid nånting. Mja. Men är det bara jag som irriterar mig på den där on/off knappen på vapnet. Hade hoppats på att dom skulle ta bort den efter dom första bilderna dom släppte.. men ikke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Mja. Men är det bara jag som irriterar mig på den där on/off knappen på vapnet. Hade hoppats på att dom skulle ta bort den efter dom första bilderna dom släppte.. men ikke. Vilken on/off knapp??? Jag ser ingen on/off knapp. Menar du den för att lossa magasinet? Redigerad 6 juli, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Vilken on/off knapp??? Jag ser ingen on/off knapp. Menar du den för att lossa magasinet? Tjaa.. den gröna knappen som lyser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Tjaa.. den gröna knappen som lyser. Den är kopplad till magasinet så jag gissar på att det är knappen för att lossa magasinet eller en varningslampa för att visa att magasinet sitter i ordentligt eller att den lyser rött när magasinet är tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Den är kopplad till magasinet så jag gissar på att det är knappen för att lossa magasinet eller en varningslampa för att visa att magasinet sitter i ordentligt eller att den lyser rött när magasinet är tomt. Jaha.. Aja, den ser ut som en on/off knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Jaha.. Aja, den ser ut som en on/off knapp. Haha, On/Off för vapnet? "Tryck här för att stänga av Vapnet" Har hört rykten om att i Singel player ska Assult Rifel ha en "Andra hands funktion"... Typ SKJUTA granater istället för kasta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts