Crusader Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Jag ser fram mot lite mer Singel Player videos mer än Multiplayer videos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Jag ser fram mot lite mer Singel Player videos mer än Multiplayer videos. Håller faktiskt med dig där, Det har varit MER multiplayer filmer än singel. Typ bara 2 singel player filmer, do.c snygga sådana. BTW: Är det bara jag som tycker att Warthogen och Bansheen suger. Warthogen går för sakt. Och Bansheen, den går för sakt, seg att styra och äcklug känsla. Alltså Bansheen är äcklig att flyga. Visst man överlever om bansheen sprängs av rocket men FAN BUNGIE!!! RÖR FAN I MIG INTE BANSHEEN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Håller faktiskt med dig där, Det har varit MER multiplayer filmer än singel. Typ bara 2 singel player filmer, do.c snygga sådana. BTW: Är det bara jag som tycker att Warthogen och Bansheen suger. Warthogen går för sakt. Och Bansheen, den går för sakt, seg att styra och äcklug känsla. Alltså Bansheen är äcklig att flyga. Visst man överlever om bansheen sprängs av rocket men FAN BUNGIE!!! RÖR FAN I MIG INTE BANSHEEN!!!! Kanske blir några ändringar innan release? Får man hoppas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Kanske blir några ändringar innan release? Får man hoppas!! Det får man hoppas.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Yes!!! Nu funkar live igen! Äntligen kan jag spela betan! Nån som vill spela lite? eller kanske lite Crackdown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Någonting nytt om Halo The Movie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Någonting nytt om Halo The Movie? Nepp. Ingenting uppdaterat om det iaf. Dom håller väl antingen på att göra den eller så har dom fortfarande inte fått tag på något företag att finansiera det (eller vad det var som strulade) än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Nepp. Ingenting uppdaterat om det iaf. Dom håller väl antingen på att göra den eller så har dom fortfarande inte fått tag på något företag att finansiera det (eller vad det var som strulade) än. Okej. Ja dom hade väll ingen ressigör om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Dom HADEväl en Resissör men han tyckte (tillsammans med några finansiöer) att Mickrsoft tog för mycket pengar. jag minns i alla fall att det var nåt med att M$ tog för mycket pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Ajuste har glömt o säga det ja, har förhandsbokat Halo 3 Legendary Edition nuu!!! yees! Längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Kommer detta till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Kommer detta till PC? Har du tur kanske det kommer Sommaren 2016. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 (redigerad) Ajuste har glömt o säga det ja, har förhandsbokat Halo 3 Legendary Edition nuu!!! yees! Längtar! Samma här, gjorde det för en vecka sen. Jag förhands bokade hos Webbhallen.com. Kommer att få Halo 3 en dag före på posten Har du tur kanske det kommer Sommaren 2016. Haha, Har hört rykten att dom bara ska släppa Halo 3 till Vista som med Halo 2. Fast då ska man kunna lira Xbox 360 vs/mixat med Win Vista.. Redigerad 11 juni, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Ajuste har glömt o säga det ja, har förhandsbokat Halo 3 Legendary Edition nuu!!! yees! Längtar! Redan? Det gjorde ju en annan före Jul. Undrar vad som händer med priset. De har höjt det med 200 kr sedan jag förbokade och på min bokning står det fortfarande 1099 kr istället för 1299 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Redan? Det gjorde ju en annan före Jul. Undrar vad som händer med priset. De har höjt det med 200 kr sedan jag förbokade och på min bokning står det fortfarande 1099 kr istället för 1299 kr. Var förhandsbokade du Halo 3? Tänk om det är en bugg? Att du FAKTISKT får betala 200:- billigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Samma här, gjorde det för en vecka sen. Jag förhands bokade hos Webbhallen.com. Kommer att få Halo 3 en dag före på posten Haha, Har hört rykten att dom bara ska släppa Halo 3 till Vista som med Halo 2. Fast då ska man kunna lira Xbox 360 vs/mixat med Win Vista.. Ååååh! Beställde också från webbhallen! En dag tidigare där alltså? ÄLSKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Ååååh! Beställde också från webbhallen! En dag tidigare där alltså? ÄLSKA! Finns inget annat altenativ! ________________________________- Synd att man inte kunde kolla på sina filmer på Halo 3 betan, Har sett (youtube) alla dom som har buggat på Halo 3. Tyckte Mario skriket var sjukt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Var förhandsbokade du Halo 3? Tänk om det är en bugg? Att du FAKTISKT får betala 200:- billigare! Spelbutiken. De är alltid billigast när det gäller spel. Ja, 200 kr billigare hade varit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) Spelbutiken. De är alltid billigast när det gäller spel. Ja, 200 kr billigare hade varit kul. Billigare? Spelbutiken: Halo 3: Legendary Edition 1299:- Webbhallen: Halo 3: Legendary Edition 1195:- Hmm.. Man gå plus 104 kr på webbhallen och man får den en dag före! Redigerad 13 juni, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Du får det före hos spelbutiken också. Man får alltid spelen nån dag innan. Igentligen är det olagligt att göra så men de skickar när de får spelet (Även om relresedatumet inte är fören någon dag efter). Jag fick t ex Kingdom Hearts II 2 dagar före releasen. Dessutom så har de riktigt snabb leverans. Jag beställde ett spel kl. 23 på kvällen och fick det dagen efter. Var visseligen bara den gången men jag har aldrig varit med om något liknande. Vanligtvis så är de billigast. Och de är det ända stället som jag hittat man kan köpa obegagnade bra XBox 360 spel för under 200 kr (Som inte är Classics, då). Ända dåliga igentligen är att de fattas en del titlar och deras sökmotor suger. Men Webhallen är bra också. Lite dyra filmer bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts