Jump to content

Halo 3

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ser fram mot lite mer Singel Player videos mer än Multiplayer videos. :(

Håller faktiskt med dig där, Det har varit MER multiplayer filmer än singel. Typ bara 2 singel player filmer, do.c snygga sådana.

BTW:

Är det bara jag som tycker att Warthogen och Bansheen suger.

Warthogen går för sakt.

Och Bansheen, den går för sakt, seg att styra och äcklug känsla. Alltså Bansheen är äcklig att flyga. Visst man överlever om bansheen sprängs av rocket men FAN BUNGIE!!!

RÖR FAN I MIG INTE BANSHEEN!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller faktiskt med dig där, Det har varit MER multiplayer filmer än singel. Typ bara 2 singel player filmer, do.c snygga sådana.

BTW:

Är det bara jag som tycker att Warthogen och Bansheen suger.

Warthogen går för sakt.

Och Bansheen, den går för sakt, seg att styra och äcklug känsla. Alltså Bansheen är äcklig att flyga. Visst man överlever om bansheen sprängs av rocket men FAN BUNGIE!!!

RÖR FAN I MIG INTE BANSHEEN!!!!

Kanske blir några ändringar innan release? Får man hoppas!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Ajuste har glömt o säga det ja, har förhandsbokat Halo 3 Legendary Edition nuu!!! :P yees! Längtar! :)

Samma här, gjorde det för en vecka sen. Jag förhands bokade hos Webbhallen.com. Kommer att få Halo 3 en dag före på posten :P

Har du tur kanske det kommer Sommaren 2016.

Haha, Har hört rykten att dom bara ska släppa Halo 3 till Vista som med Halo 2. Fast då ska man kunna lira Xbox 360 vs/mixat med Win Vista..

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajuste har glömt o säga det ja, har förhandsbokat Halo 3 Legendary Edition nuu!!! ;) yees! Längtar! :)

Redan? Det gjorde ju en annan före Jul. ;)

Undrar vad som händer med priset. De har höjt det med 200 kr sedan jag förbokade och på min bokning står det fortfarande 1099 kr istället för 1299 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Redan? Det gjorde ju en annan före Jul. :)

Undrar vad som händer med priset. De har höjt det med 200 kr sedan jag förbokade och på min bokning står det fortfarande 1099 kr istället för 1299 kr.

Var förhandsbokade du Halo 3?

Tänk om det är en bugg? Att du FAKTISKT får betala 200:- billigare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här, gjorde det för en vecka sen. Jag förhands bokade hos Webbhallen.com. Kommer att få Halo 3 en dag före på posten :ph34r:

Haha, Har hört rykten att dom bara ska släppa Halo 3 till Vista som med Halo 2. Fast då ska man kunna lira Xbox 360 vs/mixat med Win Vista..

Ååååh! Beställde också från webbhallen! En dag tidigare där alltså? ÄLSKA! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ååååh! Beställde också från webbhallen! En dag tidigare där alltså? ÄLSKA! :ph34r:

Finns inget annat altenativ! ;)

________________________________-

Synd att man inte kunde kolla på sina filmer på Halo 3 betan, Har sett (youtube) alla dom som har buggat på Halo 3. Tyckte Mario skriket var sjukt....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får det före hos spelbutiken också. Man får alltid spelen nån dag innan. Igentligen är det olagligt att göra så men de skickar när de får spelet (Även om relresedatumet inte är fören någon dag efter). Jag fick t ex Kingdom Hearts II 2 dagar före releasen. <_<

Dessutom så har de riktigt snabb leverans. Jag beställde ett spel kl. 23 på kvällen och fick det dagen efter. Var visseligen bara den gången men jag har aldrig varit med om något liknande.

Vanligtvis så är de billigast. Och de är det ända stället som jag hittat man kan köpa obegagnade bra XBox 360 spel för under 200 kr (Som inte är Classics, då).

Ända dåliga igentligen är att de fattas en del titlar och deras sökmotor suger. Men Webhallen är bra också. Lite dyra filmer bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor