Jump to content

Halo 3

Ceone
 Share

Recommended Posts

Halo 3 betan är otroligt försenad...

Skulle ha kommit 14:00, men nu sitter jag här 19:26 utan nån beta....

Från Bungies hemsida den nyaste nyheten..

With any luck this will be a short delay. People enetering the Beta through other methods - Friends and Family, Rule of Three and so on, are unaffected
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Äh, du missar inget speciellt. Förutom att man kan säga att man har beta testat Halo 3. >_<

Skryta ftw!

Tyckte det var mycket bättre än 2:an av det jag precis testat hos en polare. Ganska kul faktiskt att för en gångs skull ligga bland top 3 i fps spel på en konsol vilket är typ omöjligt för mig då sikta på konsol är problem för mig men i Halo 3 gick det skit bra.

Dock tog det lite tid att komma in på spel, och vissa saker var lite buggad när man skulle köra split screen och logga in på 2 konto men sen funka det till slut och spelet var igång.

Vissa banor är sjukt storta och öppna men riktigt tråkigt, speciellt när man ska ta över olika ställen, det var sjukt tråkigt + man får poäng så vissa låg på +50 medans jag och min polare hade typ 7 i kills.

Men sen kom man in i en Deatmatch då blev det genast roligare och en ny bana vilket oxå var bra. Sen gick allt bra, låg top 3 hela tiden och spöade andra och min polare. Fixar dem lite små buggar och gör vissa banor mindre osv, och vissa vapen var lite konstiga och funka inte som dem skulle så kan spelet bli hur bra som helst.

Betan är rolig iaf. Kan lätt spendera flera timmar där och tänker absolut göra det igen i morron.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skryta ftw!

Tyckte det var mycket bättre än 2:an av det jag precis testat hos en polare. Ganska kul faktiskt att för en gångs skull ligga bland top 3 i fps spel på en konsol vilket är typ omöjligt för mig då sikta på konsol är problem för mig men i Halo 3 gick det skit bra.

Dock tog det lite tid att komma in på spel, och vissa saker var lite buggad när man skulle köra split screen och logga in på 2 konto men sen funka det till slut och spelet var igång.

Vissa banor är sjukt storta och öppna men riktigt tråkigt, speciellt när man ska ta över olika ställen, det var sjukt tråkigt + man får poäng så vissa låg på +50 medans jag och min polare hade typ 7 i kills.

Men sen kom man in i en Deatmatch då blev det genast roligare och en ny bana vilket oxå var bra. Sen gick allt bra, låg top 3 hela tiden och spöade andra och min polare. Fixar dem lite små buggar och gör vissa banor mindre osv, och vissa vapen var lite konstiga och funka inte som dem skulle så kan spelet bli hur bra som helst.

Betan är rolig iaf. Kan lätt spendera flera timmar där och tänker absolut göra det igen i morron.

Av dom 3 banorna som finns med i betan så gillar jag nog Blood Gulch kopian, den stora. Dom andra är så små. >_<

Jag håller med om att banorna är inte dom mest roliga, för lite "Fritt" område. Massor av kullar, stenar, gupp och träd. inte bara rent så man kan köra fort. Och Jag tycker att Warhogen kunde ha kunnat köra lite snabbare. Knappt att man kan göra undanmanöver.

Men annars så älskar jag Halo 3 betan.

Speciellt alla effekter sås om te. x om man kör på ett litet träd med warhogen och då gungar trädet. Det är en liten kul effekt.

Nån som har hittat buggar eller dylikt?

Så som Red vs Blue filmen visade?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor