Alle090 Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Va fan.. Dom är borta. Nu insåg jag att jag hade länkarna (när jag quotar dig). Men vissa av dom är ju gammla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Nu insåg jag att jag hade länkarna (när jag quotar dig). Men vissa av dom är ju gammla. Banorna är gamla, men inte bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Banorna är gamla, men inte bilderna. Är dom inte, Har för mig att jag har sett dom innan?!. Jaja, LÄNGTAR!!! Inte SÅ lång tid kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Mycket skojsigt här. http://www.neowin.net/forum/index.php?show...t=0&start=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Har nu sett lite filmer från betan och har inte fattat riktigt vad d är alla gillar med Halo. Jag har aldrig spelat nåt Halo , och det verkar inte heller så bra som de flesta säger. Var inte heller så imponerad av grafiken, men d e ju en beta trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Har nu sett lite filmer från betan och har inte fattat riktigt vad d är alla gillar med Halo. Jag har aldrig spelat nåt Halo , och det verkar inte heller så bra som de flesta säger. Var inte heller så imponerad av grafiken, men d e ju en beta trots allt. Det är som dom orden kom ur min mun. Förresten, C-J, kolla efter PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Har nu sett lite filmer från betan och har inte fattat riktigt vad d är alla gillar med Halo. Jag har aldrig spelat nåt Halo , och det verkar inte heller så bra som de flesta säger. Var inte heller så imponerad av grafiken, men d e ju en beta trots allt. Halo har roligaste Singleplayer och Multiplayer som finns. Så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Halo har roligaste Singleplayer och Multiplayer som finns. Så är det bara. Va e d som gör det så roligt da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Va e d som gör det så roligt da? Spelsättet, omgivningarna, vapnen, storyn, ja... you name it. Jag älskar allt med det, och när jag spelar det så får jag verkligen ett behov av att fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Det går lixom inte att beskriva kännslan , magin i spelet. Det är obeskriveligt kul. Du måsste spela det för att veta det. Har spelat halo sedan det första kom ut. Spelade typ inge annat på xbox då förutom halo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Har nu sett lite filmer från betan och har inte fattat riktigt vad d är alla gillar med Halo. Jag har aldrig spelat nåt Halo , och det verkar inte heller så bra som de flesta säger. Var inte heller så imponerad av grafiken, men d e ju en beta trots allt. Som andra säger. Det är hur allt sitter ihop. Magin, Storyn och även så speltypen. Halo är xbox's CS... Man måste köra det för att förstå det. Och den dåliga kvaliten på filmen säger INGET om spelet i sig självt. Det kan även vara filmkvaliten och att dom kör på en lättare version som du nämnde. Men Bungie har varit bra på att utnyttja kraften dom har.. Alltså Hela Xbox 360... Och från dom länkarna som Boomer la upp får mig bara att vilja SPELA MER.. Måste hålla ut till Onsdag!!! :'( Redigerad 14 maj, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 http://loading.se/news.php?pub_id=521 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Halo 3 Beta imorrn då!!! Grabbar...!! Vem mer ska spela den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Halo 3 Beta imorrn då!!! Grabbar...!! Vem mer ska spela den? Jag, helt klart. Kanske blir väldigt sent då jag ska bort men jag ska helt klart spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Ska spela som ett djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Jag och ett par polare ska sitta hemma hoss mig och spela tills våra xboxar brinner upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Har den kommit, e den bra? Halo 3 betan...? Mitt fucking live funkar ju inteeeeeheeee :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Typ en på min FL har betan. Verkar vara lite problem tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Kommer detta till PC orkar ej gå genom denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Kommer detta till PC orkar ej gå genom denna tråd. Förr eller senare, men inte inom det närmaste året iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts